To vymlouvani se na IBM mi prijde ubohe. To kdo zpusobil problem zakaznika vubec nezajima, zakaznika zajima, ze je problem. A upozornovat dokonce, ze se jedna uz podruhe o stejny problem, to mi prijde navic jeste hloupe, neco ve smyslu "Ano, ano, nejsme se schopni poucit z vlastnich chyb. Sverte nam sva data, treba budete mit stesti a potreti se to uz nestane."
Je úsměvné, jak se odvoláváte na to, jak zákazníka nemusí zajímat to či ono. A free seznam e-mail si myslíte, že funguje jak? Ja měl dodnes za to, že má maximálně free uživatele, pro které se z principu nic negarantuje a mohou být rádi za to, co je - tedy že nemá žádné zákazníky. Proč každý nadává na všechno, co dostane zadarmo? Není to trochu pokřivená logika?
To je jen česká povaha. Sám nedělá nic, ale všichni ostatní to dělají špatně. Kdyby Seznam chtěl za každý mailbox 1 Kč ročně, bude stehný člověk psát do diskusních fór jaká je to nehoráznost a sprostota.
Jsem ten stejny clovek, co predtim, takze asi takto:
At si za to uctujou treba treba pul milionu a nereknu ani popel - je to vec nabidky a poptavky - bud se dohodnem nebo ne a tim to pro me konci. To ze poskytujou mail zdarma, to je jejich cesta jak delat business - bud se jim to vyplati anebo ne, to je jen jejich problem.
Stojim si za svym - zrikat se odpovednosti a hazet vinu na nekoho jineho mi prijde ubohe.
Podotykam, ze jsem spokojeny uzivatel mailu uplne nekde jinde, tam kde mimochodem takoveto problemy nemaji.
Chcete-li investovat do svého e-mailu půl milionu, jistě najdete nejedno plně redundantní řešení, které vám poběží skutečně spolehlivě.
To, že něco poskytují zdarma je jejich business ... buď seženou dost lidí, kterým jde v prvé řadě o cenu a až v té druhé o kvalitu, nebo ne a pak bude nejspíše čas přehodnotit strategii firmy.
Musíte si vybrat, zda jste tím prvním či druhým typem člověka - vše jen jen věc nabídky a poptávky a je otázka, zda se někde protnou, resp. kde.
S timto Vasim prispevkem plne souhlasim, v podstate je to same, co jsem napsal.
Ale pokud si jeste jednou prectete ten muj prvni prispevek, tak jsem nijak nekritizoval kvalitu sluzby! Co jsem kritizoval bylo infantilni prehravani odpovednosti na nekoho jineho. (A navic jsem se jeste podivoval jejich vlastni hlouposti, ze sami upozornujou na to, ze se nedokazou poucit z vlastnich chyb.)
Pravdu máte i nemáte současně. Seznam ten freemail totiž neprovozuje pro srandu králíkům nebo proto že by nevěděl co s penězma. Provozuje ho pro to že to je jedna ze služeb které lidi od portálu tohoto typu očekávají a pokud by ho neměl tak by šli ke konkurenci. Tudíž lidé za to neplatí ale Seznamu to přináší zisk skrze vyšší návštěvnost a tudíž peníze z prodeje reklamy.
Na druhou stranu máte pravdu že je to freemail a tudíž seznam nikomu nic negarantuje a s určitými technickými potížemi je třeba počítat. To ale neznamená že to by to mělo padat každý druhý týden (pochopitelně přeháním) a už vůbec to neomlouvá naprosto nedostatečnou komunikaci - smutné na tom je že stejné problémy s komunikacím byly i minule.
Naprosto ale nechápu ty kteří freemaily používají k pracovním účelům a teď pláčou že se do schránky nemohou dostat a možná přijdou o důležité e-maily. Chápu že když si někdo chce psát s Frantou z hospody tak mu mail na seznamu stačí, ale u firmy to beru tak že to ní něco vypovídá protože v podstatě každá firma si dneska může pořídit komerční e-mail pro cca 20 lidí za pár korun na měsíc (řekněme 1000 Kč měsíčně za garantovanou dostupnost, replikaci atd.)
Nechci vam do toho kecat, ale seznam se podle meho nazoru poucil. Budovani zalozni serverovny pro klicove sluzby, kam budou okamzite replikovana vsechna data podle Vas neni dostatecne reseni? Bohuzel je to velka invcestice a nejde to zbudovat ze dne na den :-(
A kdy se poučí uživatelé? Je milion jiných alternativ, ale vy budete tvrdit, že je třeba počkat, až si seznam udělá záložní serverovnu... Proč??? Opravdu mi to přijde směšné, hlavně z pohledu uživatele, který měl účet na email.cz. neustálé výpadky, žádné reakce, pak to koupil seznam a nic se nezměnilo, výpadky, ztráty mailů - a pohoda... Nemluvím o post.cz, které do té kaše spadlo taky, ikdyž před převzetím mělo pověst spolehlivého freemailu...
Nevidím, jediný důvod, proč mít schránku u seznamu, kvůli spoluzaci.cz, nebo kvůli nějakému chatu, či možnosti komentovat novinky.cz? Tak to jo, v tom případě si to užijte :p