Dobrý den,
to myslíte Vážne? Nevím kam píšete fakturační adresu, ale DPD doručuje na adresu, kterou uvede odesilatel zásilky na přepravní štítek na balík. Chcete tím říct, že na štítku zásilky byla uvedena Vaše adresa a kurýr zásilku přesto doručoval na Vaši fakturační adresu? Že by kurýr měl v systému fakturační adresy z obchodního rejstříku? :-D
Z pohledu zákazníka (cíle zásilky): dnes není významný rozdíl mezi přepravními službami. V množství problému, rychlosti, ceně.
Osobně mám zkušenosti s DPD, že u nich je nejvíce problémů, například když člověk napíše jinou doručovací adresu od fakturační, mám osobně zkušenost, že s pravděpodobností kolem 30% bude volat DPD, že stojí před fakturační adresou. Ale co, to jen znamená den zdržení, náklady pro DPD, zásilku vždy nakonec doručili. Beru to tak, že ve firmě nemohou a nezaměstnávají elitu národa, tak s nějakými problémy musím počítat, podstatné je, aby byly řešitelné. Což jsou.
Takže použít se nebojím jakoukoli dopravní službu, i DPD, ale dávám přednost ČP z důvodu, že si zásilku mohu večer vyzvednout v klidu na pobočce, třeba až za 3 dni, až se mi to bude hodit.
Nicméně takovéhle pindy a manipulace, co předvedl v článku Daniel Mareš, to od služeb DPD odrazuje. Prostě je to nechutné.