Problém těchto kurýrních firem je, že nikdy člověk neví, kdy dorazí. Z eshopu přijde den předem email, že druhý den dorazí kurýr, ale člověk neví, jestli dopoledne nebo odpoledne a musí trčet doma celý den.
Tento týden jsem objednával mikrovlnku a eshopu sdělil, že 6.11. nebudu na adrese, tak ať ten den nedoručují. Samozřejmě, že včera přišel email, že dnes zboží doručí..., úplně můj vzkaz proignorovali. Tak volám na PPL, že zítra nebudu doma, ale řekli mi, že ještě neví, jaký řidič bude zítra na trase a že mám zavolat až ten den. Jenže to už jsem nemohl, mám v pracovní smlouvě, že v provozu nesmím mít telefon, jinak dostanu pokutu 5000 Kč (pracovní dobu mám 7-14). Tak volám na PPL ve 14:05 a to už řidič nezvedal telefon.
Já se divím, že se nedomluví velké eshopy a nedoručují si sami, při tolika zákaznících by se jim to snad i vyplatilo.