"Je fakt, že když se na to podívám čistě jako spotřebitel a dám něco vyhledat v Googlu a v Seznamu, výsledky jsou jiné. To mi jako spotřebiteli přijde divné. "
Tady mi trošku vylezly oči z důlků. Fakt je to divné? Že dvě různé firmy poskytují dvě různé služby? Trošku jako by mi mělo být divné, že VW a Renault mi nedodají stejná auta..
Jinak je zbytek rozhovoru rozumnej, trochu z toho čiší beznaděj, jak málo evropské orgány nové technologie chápou, ale to se zdá, že není problém dotazované.
Ale místo těch mínusů bych ocenil nějaké zdůvodnění, protože na to, jak jinak odpovídá rozumně mi tohle přijde jako šílený názor. Ale zjevně nejsem sám, kdo to nepochopil?
Za tím nepochopením je neomarxismus, přesvědčení, že oni jsou elita a my hloupé masy, které je třeba vychovávat. A, že spotřebitel(to je v jejich slovníku nadávka) je od přírody hloupý a oni jsou povoláni ho chránit, a od té ochrany odvozují privilegia, která jim přísluší.
Oni nepotřebují zodpovědné inteligentní a samostatné občany, ale hloupé a povolné, občané jim slouží jen jako referenční populace od které odvozují svůj vliv v rámci byzantské byrokratické hiearchické struktuře. Tak eurokrat z Německa má větší vliv, protože má větší referenční populaci.
Nepotřebují aby referenční populace měla průměrné IQ 106, jak je to dnes v Evropě běžné, ale aby měla průměrné IQ 70. A dělají vše proto, aby to tak bylo.
Ostatně lžipapež František to řekl jasně, katolík má být chudý, bezbranný a má na slovo poslouchat svou vrchnost.
To auto nebude mít podlahu, bude mít pedestrický pohon a automobilisté se budou vyznačovat vypracovanými lýtky a velkými koleny. Pocit jízdy automobilem bude u nich navozován farmakologicky, (copyright Stanislaw Lem, Futurologický kongres).
Fakt je, že v Německu za Hitlera se nejen vojákům před bitvou, ale i domácím hospodyňkám, doporučoval a podával ve velkém pervitin, takže něco podobného už bylo i v realitě.
Jak říká novodobý reklamní slogan nástupce chemického koncernu IG Farben - "Tvoříme svět!"