Do šesti let bude každý osmý nákup online

17. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podíl tzv. nových domácností se má během pěti šesti let zvýšit natolik, že se zcela promění i nákupní návyky. Tedy platí to pro USA podle studie Forrester Research. Nové společnosti zahýbají online obchodem – Forrester Research odhaduje v roce 2010 obrat 151,3 miliardy dolarů, online nákupy by tedy měly představovat až třináct procent veškerých nákupů. Mimochodem, moje matka sice neumí najít program výstav na hradě Duchcově, ale týdenní nákupy vyřizuje po Internetu. Žádné nedělní výlety do…

Podíl tzv. nových domácností se má během pěti šesti let zvýšit natolik, že se zcela promění i nákupní návyky. Tedy platí to pro USA podle studie Forrester Research. Nové společnosti zahýbají online obchodem – Forrester Research odhaduje v roce 2010 obrat 151,3 miliardy dolarů, online nákupy by tedy měly představovat až třináct procent veškerých nákupů. Mimochodem, moje matka sice neumí najít program výstav na hradě Duchcově, ale týdenní nákupy vyřizuje po Internetu. Žádné nedělní výlety do hypermarketu. (iStrategie)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).