Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Dojatí až k nevolnosti od brazlie.blogspot.com - Ta holka je mrtva. Uz ji nic nepomuze....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 3. 2011 13:22

    brazlie.blogspot.com (neregistrovaný)

    Ta holka je mrtva. Uz ji nic nepomuze. Vazit si zivota znamena predevsim vazit si vlastniho zivota a svyho psychickyho zdravi. Deti a nevinny lidi se vrazdili a znasilnovali odjakziva, ale ty pateticky howna, co predvadi dnesni media a lidi kolem toho vseho, to je skutecne k zblazneni a cernej humor je tu od toho, aby se moh clovek aspon trochu nadechnout.

    Clanek je napsanej dobre. Moderni civilizace ma plnou hubu kecu a nikdo nic neudela, vcetne toho, ze napriklad naprosto sere na maly deti (ale kdyz se pak neco fakt stane, tak je to hruza hruzouci a vsichni musi byt radne pietni).

    Je dobre nezapomenout na takove zakladni psychoanalyticke pravidlo, ze to, co nejvic odmitame, zaroven nejvic chceme. Tim chci rict, ze Fritzlove se rekrutujou prave z tech sporadanejch moralizujicich obcanu. Nebo jeste jinak. Z toho, co vidim, bych svoje dite sveril radsi Latrine nez sporadanymu moralistovi, kterej do roztrhani tela bude operovat s jakousi schizoidni vizi ciste spolecnosti.

  • 23. 3. 2011 9:23

    ale ale (neregistrovaný)

    však se klidně i spolu se známými dojímejte, nebo jen tiše postůjte, případně se pohoršujte nad nevychovanci. upřímně si myslím, že cynismus je oprávněnou reakcí na masáž, jakou produkují u uvedených témat média. přirozená akce a reakce. Média to dělají pro peníze, což lze odsuzovat, ale nedá se s tím nic dělat. Otázkou je - proč to lidé čtou? Nepřečetl jsem si o dané cause jediný článek, ale titulkům se prostě uniknout nedá. Tiskla by to média dál, i kdyby to lidé nečetli? definuje bulvár hodnoty, nebo je jen přebírá?
    Nemám nijakou radost z tragických osudů jednotlivců - přikládat však některému větší váhu jen proto, že vám ho média naservírovala pod nos, narozdíl od tisíců jiných, stejně tragických, to odmítám.
    Cynismus není ani úchylkou, ani něčím závadným - je přirozený, je zdravý a je i zábavný.

  • 23. 3. 2011 9:22

    Petr Kratochvíl (neregistrovaný)

    hmm, já mám osobní zkušenost přesně opačnou - velká část mého příbuzenstva jsou lékaři (od chíry až po ldn) a právě černej humor jim pomáhá se vyrovnat s každodenní realitou...

  • 23. 3. 2011 9:27

    Roman Nepšinský

    Tak to máte v rodině ;) V naší přímé rodině jsou "jen" zdravotní sestřičky, a ty tomu neholdují, jeden z těch známých lékařů je ale i patolog, a taky nic (jen možná mírné obsesivní chování :)) Asi se pořád bavíme o malých statistických vzorcích, na druhou stranu ale ani ten trend nemůže být většinový

  • 23. 3. 2011 13:39

    Roman Nepšinský

    "Z toho, co vidim, bych svoje dite sveril radsi Latrine nez sporadanymu moralistovi, kterej do roztrhani tela bude operovat s jakousi schizoidni vizi ciste spolecnosti."

    Tak hodně štěstí, já bych to u svých dětí tedy neriskl ;) Lidi jsou hovada, to je objektivní fakt a nic proti němu nemám. Druhá věc ale je nepřiznat si to a pokrytecky obhajovat pseudoargumenty, jak se tím úchylným humorem člověk musí udržet v psychické pohodě apod. (chápu, že třeba PHP je opruz, ale dělá v něm spousta lidí a sebevražd tolik není ;)). Proč cítí adent tu potřebu (a tangero to samé) se tu vyplakat a dál zneužívat kdysi dobrou Lupu k tomu, jak je "jejich diskutéři" nechápou, a že úchylný humor je vlastně v pořádku, a všichni ostatní jsou zase stádní dojímači, což je mnohem, ale mnohem horší? Proč to vůbec potřebují řešit, nepřiznají si, že jsou cyničtí, a že někdo jiný není, nebo je mu to jedno a nechce se nechat od někoho takhle nálepkovat mezi dvěma extrémy? V čem je taková stádnost na twitteru lepší než masové dojímání se živené médii? A hlavně, proč si vůbec dokazovat, čí názor je lepší, a proč je protistrana špatná? Mám rád černý humor, umím si přiznat, že jsem hovado, a konec, víc na tom pitvat netřeba...

  • 23. 3. 2011 14:03

    brazlie.blogspot.com (neregistrovaný)

    Nesouhlasim s tim, ze programator je mene narocna profese nez pohrebak. V pekne nebezpecnym koncentraku zijem vsichni a pohrebak nebo doktor, co se rejpou v telech, jsou mozna imunnejsi, nez chudak clovek u compu, co musi nasavat vnitrky vsech tech lidi do svy hlavy. To je skutecnej des, protoze ta bariera je hodne mala a branit se neni jak. Nez cynismem. Ale IMHO, to bez toho, aby clovek neco skutecne udelal, je stejne na prd.

    Souhlasim s tim, ze stadnost twitteru je asi stejna. Nevim to, twitter ani FB nepouzivam a kvuli prilisne stadnosti a hram z toho vyplyvajicim jsem zrusil i blog.

    Presto je cynismus lepsi, protoze se clovek netvari, jako ze je vse ok. Dela, ze je to ok, ale uvnitr vi, ze ne. Naopak clovek chovajici se dle protokolu stvrzuje realitu. To me desi. Clovek nema povinnost hrat divadlo a zvlast ne divadlo plny hruzy. Jedina moznost, jak si zachovat neco lidskyho, je zkusit vystoupit. Je fakt, ze tohle je malo. Treba zavolat tatkovi Anicky, ze uz jde domu a priveze ji cisterna LTO, by bylo lepsi :D Ne..vazne. Clovek, co ma cernej humor by se mel zamyslet, proc ho ma a ze uz to ve skutecnosti nemuze vydrzet. A premyslet co dal. Protwittrovat se do smrti bez zmeny BY pak bylo stejny jako bejt v klasickym mainstreamu.

    Svicka pro Anicku je na urovni humanitarni pomoci africkejm zemim, kterejm jsme zlikvidovali trhy a ekonomiky, takze tam chcipaj hlady. Skutecnej cynismus je ta uzasna FB svicka.

  • 23. 3. 2011 9:09

    Roman Nepšinský

    Já kuckám smíchy z toho, když někdo kritizuje "pseudokomentář", aby vzápětí vypotil něco bez jakéhokoliv argumentu a ještě si v textu sám odporoval ;)

    "nejprve uvedeme, že většina nějaké skupiny to nedělá (vycházíme z čeho?) " -> " a vzápětí dodáme, že máme známé v této skupině"

    Takže ano, vycházím z osobní zkušenosti, těch známých mám poměrně hodně, a pokud by skutečně platil obecný trend omílaný adentem v článku, měl by se s velkou pravděpodobností u této skupiny projevit. Ale neděje se tak, naopak si myslím, že to o tom cynismu je okrajový jev (jedna věc je naučit se s něčím žít a ignorovat to, druhá věc je kompenzovat to úchylným chováním). Dokládají to i rozhovory s účastníky bojových misí (důstojníků a lekářů), kteří si po bojové zkušenosti naopak ještě víc váží života a dojmou je i obyčejné věci (když jsou s rodinou, dokonce romantický film apod.)

  • 19. 10. 2011 14:15

    omfg (neregistrovaný)

    Ne, člověk, co má rád černý humor NENÍ hovado... V tom je ten problém

  • 23. 3. 2011 11:52

    dojatý (neregistrovaný)

    to mě zase dojímají dojatí žoldnéři-okupanti pracující pro největšího masového vraha mr. bushe za jejichž působení v Afghanistánu se plochy makových polí v Afghanistánu znásobily, stejně jako mě dojímá, když jim pak jejich chlebodárce "za odměnu" zkrátí výplaty, dojímá mě i kašparek Vondra na letišti, který vítá "zachráněné" čechy: http://www.ceskenoviny.cz/video/detail.php?id=171210

  • 23. 3. 2011 8:23

    Roman Nepšinský

    Ano, okecat ("zdůvodnit") se dá všechno, i úlety Davida Grudla a jeho retweetovačů. Budiž vám to přáno, ale nečekejte, že vás lidé budou považovat za normální. A stavět článek na tom, že jsou jen 2 roviny, buď nesmyslné skupinové dojímání, nebo úchylný černý humor, je taky hezky demagogické. Co když se dojímat nepotřebuji, a současně vím, co už je zparchantělá nevychovanost.

    Jinak adente, ty jsi lékař denně vidící mozky, že se jako chudák musíš ventilovat černočerným humorem? (Zajímavé ovšem je, že ani většina lékařů to nedělá, naopak jsou "normálnější" než většina populace, takže tenhle "argument" padá. Mám známé mezi lékaři i vojáky ze zahraničních misí a úchylní nejsou. O mnohých twitteristech se totéž bohužel říct nedá ;)).

  • 23. 3. 2011 8:48

    bez přezdívky

    Tyhle pseudokomentáře opravdu zbožňuju. Mají jednoduchou strukturu: nejprve uvedeme, že většina nějaké skupiny to nedělá (vycházíme z čeho? Z agentury JPP?) a vzápětí dodáme, že máme známé v této skupině a ti rozhodně normální jsou. Kuckám smíchy :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).