Hlavní navigace

Douška k článku o Expandia Bance

17. 3. 1999
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na náš včerejší článek o problémech s placením přes Expandia Banku reagoval obratem pan Tomáš Kala z eBanky. Přiznává, že skutečně došlo k technickým problémům, ale zároveň říká, že banka se odpovědnosti za ně nezřekla a svým klientům uhradila případnou škodu.

Pro vysvětlení obsahu článku, který je zveřejněný na Lupě. Opravdu naší vinou došlo k tomu, že platby zadané 28.2.1999 mezi 21:00 a 24:00 za povinné ručení neodešly do ČP. Všem klientům, kteří byli takto postiženi, jsme se omluvili a pokud jim vznikla škoda tím, že zaplatili později, UHRADILI jsme za ně penále. Je to věc, která nás mrzí a snažili jsme se ji napravit, jak nejlépe jsme uměli. Naši klienti velice oceňují to, že se jim snažíme pomoci nejen v takovémto případě, kdy se dostali do nepříjemné situace naší chybou, ale ve všech případech, kdy je to jen trochu v našich silách. Jen jako perličku mohu uvést to, že ve Francii zůstal náš klient s poškozenou platební kartou a potřeboval hotovost a my jsme mu ji dokázali do Paříže během 24 hodin dodat. Bohužel, jedno zaváhání pak velice rychle ruší spoustu dobrého… Ale to platí asi kdekoli.

Tomáš Kala

ebf - tip - debata


Marek Antoš


Starší, související články:

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je někdejším šéfredaktorem serveru Lupa. V současné době už se psaní věnuje pouze v míře menší než malé, a to zásadně pro radost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).