Email přišel ze správné adresy, byl bez chyb a ve stnadardní úpravě. Termín taky nějak seděl. Domén máme více, tak si to na den nepamatuji.
Platil jsem dnes více různých faktur a zde jsem se zarazil s Air Bank. Zadal jsem tedy do google >>Ignum bankovní účet<< a ten mi našel stejné číslo u Air Banky zveřejněné na domena.cz
Tak jsem to zaplatil a když okno s googlem zavíral všiml jsem si celého textu, že se jedná o podvod. Hned jsem volal svému bankovnímu poradci v KB, ale cca 3 minutová prodleva už nešla dohnat a platbu udajně nešlo zastavit.
Poučení:
prověřovat si platby a ČÍST POŘÁDNĚ. Já nalezené info z google už nerozkliknul - email byl z domena.cz a na domena.cz našel google i to číslo účtu, tak jsem tu platbu potvrdil a šel dál.
Jo, jsem vůl.
tak nevím, jak to mají jiní, ale já mám přehled o tom, co máme kde objednané a z jakých mailových adres mi chodí faktury. Jiné maily ani neotevírám. A i když mám mailovou adresu nahlášenou všude možně, ještě nikdy mi takový mail nepřišel.
A zaráží mě, kolik se vždycky najde hlupáků, kteří bezmyšlenkovitě zaplatí, aniž by třeba "té své" společnosti zavolali a informovali se na případný dluh.
A posílat peníze kamkoliv na základě pofiderních mailů s pravopisnými chybami..... no co dodat, to bude asi poplatek za blbost.
nesouhlasím s vámi: e-mail se v klientovi zobrazoval z tvaru e-mailu od mého registrátora - informace v e-mailu měli standardní formát - příloha vypadala k nerozeznání stejně - jediné co nesedělo byl číslo bankovního účtu (to já ovšem nemám uložené v bankovnictví) a neseděl termín, doménu mám obnovovat až za několik týdnů .. ovšem registrátoři posílají platby dopředu a datum, do kdy vyzývají k úhradě se nekreje s datumem expirace .. to nebyl pofidérní e-mail s pravopisnými chybami, ale chytře provedený podvod .. i když je to bagatelní částka, já se k trestnímu oznámení připojím, pokud mi banka peníze nevrátí .. to je čistý podvod, nenechám jim to ..