V clanku me zaujala cast o lidech, kterym se musi odepsat hned. Bohuzel tohle neni pouze v emailech. Obcas me stve nekdo, kdo si mysli, ze protejsek na druhe strane, se kterym komunikuje, ma na starost pouze jeho a vyzaduje vsechno hned, odpoved, radu nebo pomoc. Moc ty lidi nechapu. Mam pocit, ze se jedna o ty, kteri jsou zamereni pouze na jednu cinnost a nechapou, ze ten druhy muze mit na praci daleko vic, nez jen je. Asi je treba pomoci ingnoranstvi tyhle lidi trosku privychovat :)
Kolikrat je lepsi nechat email/dotaz trosku pohnit - mame zakaznika, kterej ma ve zvyku posilat urgentni maily, ve kterych se pta na neco, co si muze v dokumentaci najit driv nez dopise mail. Pokud mu clovek neodpovi do pul hodiny, nakonec tu dokumentaci skutecne otevre a odpovi si sam:-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).