Vlákno názorů k článku E-mailování novodobou úchylkou od Martin - V clanku me zaujala cast o lidech, kterym...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2005 9:44

    Martin (neregistrovaný)
    V clanku me zaujala cast o lidech, kterym se musi odepsat hned. Bohuzel tohle neni pouze v emailech. Obcas me stve nekdo, kdo si mysli, ze protejsek na druhe strane, se kterym komunikuje, ma na starost pouze jeho a vyzaduje vsechno hned, odpoved, radu nebo pomoc. Moc ty lidi nechapu. Mam pocit, ze se jedna o ty, kteri jsou zamereni pouze na jednu cinnost a nechapou, ze ten druhy muze mit na praci daleko vic, nez jen je. Asi je treba pomoci ingnoranstvi tyhle lidi trosku privychovat :)
  • 10. 6. 2005 16:54

    kubik (neregistrovaný)
    Kolikrat je lepsi nechat email/dotaz trosku pohnit - mame zakaznika, kterej ma ve zvyku posilat urgentni maily, ve kterych se pta na neco, co si muze v dokumentaci najit driv nez dopise mail. Pokud mu clovek neodpovi do pul hodiny, nakonec tu dokumentaci skutecne otevre a odpovi si sam:-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).