Obavam se, ze jste taktez lehce mimo, naklady na vraceni = prokazatelne naklady != prevzeti zbozi (protoze zbozi prevzit musite tak nejak ze zakona a jeho kontrola je ve vasem zajmu). Muzete pripade nauctovat to, ze si zbozi u zakaznika vyzvednete (poslete pro nej napriklad kuryra).
Protoze - pro vasi informaci - odstoupit od smlouvy != fyzicky vratit zbozi. Odstoupit od smlouvy muzu klidne mailem/telefonicky a muzu po vas klidne chtit, aby jste si to zbozi prijel vyzvednout (a vy mi muzete toto nasledne vyuctovat), nejsem povinen vam zbozi dorucovat osobne.
A verte tomu, ze na toto tema uz existuje i v CR nekolik rozsudku.
Papirovani kolem taktez neni naklad, protoze to je taktez vase zakonna povinost.
Kdyby jste si ten zákon přečetli laskavě pořádně, tak nemusíte takové blbosti řešit. Poštovné se vracelo při vrácení zboží i dříve u mnoha obchodníků a není s tím žádný problém ani nyní, protože pokud chcete, tak o ty peníze jako obchodník nepřijdete, protože máte nárok naúčtovat zákazníkoj náklady na vrácení zboží, tedy přiměřené náklady na kontrolu stavu zboží, na fakturaci a opětovné naskladnění a podobně, takže v klidu mu můžete při vrácení zboží vrátit celou částku včetně poštovného ale zároveň mu ji pak ponížit o tyto náklady ve výši třeba až 300 Kč