Souhlasím, je to kravina. To bychom za chvilku mohli chtít v kamenných obchodech při reklamaci proplatit cenu jízden za MHD, nebo cenu projetého benzinu a jiný nesmysly.
No, chudáci prodejci. Já mám teda většinou vysoký nároky na prodejce a za svoje peníze očekávám kvalitní služby, ale tohle je házení klacků pod nohy a jen doufám, že tento "zákon" má svoje mouchy a mezery a prodejci brzy přijdou na to, jak to obejít.
nikdo ho nenutil, aby si to tim padem objednal po webu, muze si to jit koupit prave do kramu, pokud to objednal na webu, nikdo ho k tomu nenutil, pokud tam ma prodejce vse spravne uvedeno, vse sedi, fotka, popis vse a von po nem pak chce vratit postovny, pac proste barva neni uplne jak jeho vysnena, tak je to stejny, jako kdyby chtel vratit penize za benzin, kdyz si to zajel koupit do kamenyho kramu a doma zjistil, ze mu barva prijde svetlejsi nez v kramu, proste ujety. Jsem pro chranit zakaznika, ale tohle je sikana, pokud obchodnik neudela nic spatne, tak vracet postovny je proste mimo logiku. znovu pisu, zakaznika nikdo nenutil nakupovat pres shop
Zákazník obvykle není detektiv ani kvalifikovaný specialista na daný produkt. Právě to, že daná věc neumí něco, co očekával, je podle mne naprosto základním důvodem toho, že ji lze do 14 dnů vrátit. V kamenném obchodě si člověk může výrobek osahat a rozhodnout se na místě. No a co se velikosti týče, vyberte si třeba nějakou televizi a podívejte se k několika výrobcům na její rozměry - zhusta se liší; jsou-li stejné, pak jsou převzaty z dokumentace výrobce a když si člověk vezme metr, naměří obvykle něco trochu jiného.