Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku E-shopy budou vracet poštovné, mají jen rok a půl zpoždění od JJ - No když vidím jak to tady většina spotřebitelů...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2011 14:14

    JJ (neregistrovaný)

    No když vidím jak to tady většina spotřebitelů hodnotí tak si říkám jestli jsou vůbec normální. Takže malá ukázka jak to je v reálu: Když si něco objednáte zaplatíte poštovné (je to vaše objednávka) stejně tak i dodavatel musí udělat objednávku u dopravce. Který ji následně doručuje spotřebiteli.
    Takže pokud by podmínky měli být pro všechny stejné pak by tedy muselo fungovat i to, že dodavatel bude požadovat vrácení dopravného po dopravci i když zboží bylo dodáno. Na to zřejmě nikdo nemyslel stále se tu upravují práva pro spotřebitele ovšem na úkor dodavatelů.

  • 10. 10. 2011 19:13

    x (neregistrovaný)

    Jsou to zakony na ochranu spotrebitelu. Vam nic nebrani v tom, abyste si takovou vratku s dodavatelem dopravy smluvne ujednal.

    BTW: Jak ktomu prijde kartova spolecnost a banka, kdyz vy kartou zaplatite, prodejce pak platbu stornuje = dve financni operace a nikdo to nezaplati.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).