Hlavní navigace

Economia mění management, chce posílit internetové projekty

Aleš Miklík

Vydavatelství Economia rozšiřuje od 1. února své vedení a u řady jeho členů také mění jejich kompetence. Seznam změn je obsáhlý: ředitelem divize Hospodářských novin a ředitelem časopisů se stává Petr Schönfeld, dosavadní ředitel časopisů Jiří Holna se přesouvá na post ředitele divize Economia OnLine (odkud loni v srpnu odešla Alena Klímková) a stává se zástupcem generálního ředitele pro Internet. Název funkce zástupce generálního ředitele Pavla Šafra se mění na „ředitel redakcí“. Ředitelem…

Vydavatelství Economia rozšiřuje od 1. února své vedení a u řady jeho členů také mění jejich kompetence. Seznam změn je obsáhlý: ředitelem divize Hospodářských novin a ředitelem časopisů se stává Petr Schönfeld, dosavadní ředitel časopisů Jiří Holna se přesouvá na post ředitele divize Economia OnLine (odkud loni v srpnu odešla Alena Klímková) a stává se zástupcem generálního ředitele pro Internet. Název funkce zástupce generálního ředitele Pavla Šafra se mění na „ředitel redakcí“. Ředitelem centrálního marketingu se stane Václav Tocháček, který do Economie na podzim přišel ze společnosti Mafra. Novým šéfredaktorem serveru iHNed.cz bude Zdeněk John (dosud Aktuálně.cz), který se zároveň stane zástupcem šéfredaktora Hospodářských novin. Novou ředitelkou kanceláře vedení společnosti bude Zuzana Tylčarová. Stávající šéf kanceláře Jan Štolba převezme vedení firemních časopisů, pokračuje dále zpráva serveru Marketing & Media (vydává rovněž Economia) a dodává, že změny mají za cíl posílit důraz, které vydavatelství klade na rozvoj obsahů hlavních titulů a posílení významu internetových projektů.

Poslední významnou personální změnou v Economii byl loni v říjnu odchod Daniela Dočekala z místa šéfredaktora serveru iHned.cz. Ten nyní působí jako redaktor časopisu Inside.

Našli jste v článku chybu?