Přesně tak! Já už čekám na balík devátý den! Odesílatel balík odeslal ale Česká pošta ho nemá ani v evidenci. To je naposledy co jsem si přes ně nechal posílat. Komouši.
S postou jsem mival neustale problemy, zejmena na nasi "domaci" poste - od baliku bez pokusu o doruceni rovnou ukladanych na poste az po obchodni baliky dodane s nekolikadennim zpozdenim. Reklamovat muze jen odesilatel, ja si mohu maximalne stezovat a i tak pripadne vrati postovne odesilateli, prestoze jsem to platil ja jako soucast dobirky. Proto pri kazde objednavce v e-shopu volim zasadne jiny zpusob doruceni nez postu. Pokud e-shop jiny zpusob doruceni nema, pisu k objednavce podminku, ze to presto chci dorucit jinym zpusobem, jinak at nic neposilaji a vzdycky to nakonec slo...
Také se mi to stalo a pošťačka říkala, že to jeden řidič dělá. Asi chodí na ryby (u nás jsou). Tak jsem napsal mail na centrálu (na nějakou obecnou info adresu) a odpověděli, že to prošetří a omluvili se. Pak mi ještě napsali, že řidiče upozornili, že to nesmí dělat. Od té doby balíky chodí.
Pokud se někomu něco nelbí, je potřeba si stěžovat nejen v článcích, ale i v dané firmě. Někdy se sice nic nestane, ale většinou aslespoň něco ano.