Mam navrh, co takhle proste neustale "otravovat" provozovatele techto stranek s tim, ze nefunguji. Kdyz to bude delat vic lidi, tak by mozna mohlo jednou, alespon male procento z nich zacit neco delat.
Chachacha!!! Ke konkurenci? Predstavte si, ze mate cislo, ktere pouzivate napr. ve styku se zakazniky a ted si predstavte, ze pokazde, kdyz vas vas operator necim nastve (v tomto pripade ET, v posledni dobe T-Mobile), tak ho zmenite. Pak budete muset oznamit zmenu cisla svym zakaznikum, predelat vsechny materialy, kde se to cislo vyskytuje atd. Takze tim ztratite cas i penize... Krome toho, vime, jak jsou zakaznici "spolehlivi" - urcite se jich cast najde, co stale bude volat na stare (a v te chvili jiz neplatne) cislo => budou nastvani, ze se nikam nedovolaji.
Takovyhle blud muze napsat jen clovek, co telefon nepotrebuje k profesionalnimu styku, ale jen k pokecani s svymi prateli...
Vidite, a ja myslel, ze velke precislovani loni v zari ukazalo, ze to s temi "obrovskymi" naklady na zmenu telefonniho cisla neni az tak zhave.
Chapu, ze clovek je v jadru pohodlny, do zmeny se mu nechce a proto ze vytvari konstrukce, aby se utvrdil, ze zmena bude slozita. (Uf, to byla dlouha veta.) Ve skutecnosti je to mnohem snazsi.
V republice je jen velmi malo cisel typu 800777777 (priklad vybran nahodne), do nichz se investovaly desitky milionu reklamnich penez. Ostatni cisla jsou (a musi byt!) snadno zamenitelna.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).