To bych tady Martine moc nepsal poněvadž se zde vždycky najde dost těch kteří jsou schopni napsat že Fanda má přece obraz krásný anebo ten rozdíl nevidí. Jinak zjišťuju že pomalu všichni sportovní fandové se neustále honí za anglickou Premier League a pro její příjem jsou schopni udělat pomalu cokoli ale nejlepší fotbal v Evropě se už dneska hraje někde úplně jinde,ty doby kdy byli jedničkou už jsou dávno pryč. Já chtěl včera zkusit Špinavce na Barrandově ale když jsem slyšel ten otřesný dabing tak jsem to raději přepnul na mé oblíbené vraky na ČT2.
Tahle čísla by mě taky enormně zajímala, když už Novák/Regína psal, že ho vysílají kvůli mně :-D
Mám k dispozici jen čísla z Týdne
16:30 - 39 000, 16:45 - 40 000, 17:00 - 49 000, 17:15 - 36 000
Nevím, jak přesně Dallas běžel, protože jsem nebyl doma, nahrál si ho a díval se na něj až večer. Tyhle čtyři časy vychází zprůměrovaně na nějakých 41 000 diváků.
Ale velmi slušný share - Třeba v těch 17:00 byl share Nova - 40%, ČT1 - 18%, Prima 14%, Ostatní 9%, PRIMA LOVE - 4%, tedy čtvrté místo na trhu.
No prosimtě. :-) Já jsem ráno přišel zase s fenkou jako hadr a před půl hoďkou jsme byli na špacíru už všichni a začíná být konečně hezky. Hokej jsem stihl až od konce druhé třetiny zápasu. Neskutečný co člověk stihne v jednu chvíli najednou. DigiZone, Hokej v televizi, kávec a na prkýnku si krájím sekanou. A vedle mám misku s Hradišťankou. Nemyslím tedy Misku jako Miss ani Hradišťanku jako kapelu, ale zeleninu od Polívky, tedy ne jako vařenou zeleninu z polívky, ale od Hamé. :-)
Myslím si, že kvalita obrazu právě moc velkou roli nehraje. Prima Cool v HD nevysílá a přesto má u Ligy mistrů dvojnásobnou sledovanost oproti ČT Sport HD. Spíše jde o to, že si komerční televize umí promem každou bl.bost slušně zpropagovat, což ČT nikdy neuměla. Proto ČT zatím sleduje Novu a Primu z velké sledovanostní dálky, ačkoliv vysílají i spoustu zajímavých věcí.
Je to myšleno orientačně, Cool v úterý přes 500 tis., ČTSport ve středu nějakých 350 tis. Ale i tak je to rozdíl, přitom hrály stejné týmy, je to zajímavé, že sportovní kanál s tradicí u nás neumí přitáhnout tolik sportovních fanoušků jako nová stanice, která se spíše zaměřuje na seriály a soutěže. Někde je zakopaný pes a v Otovi Černém to už nebude. Pro mě záhada, že ty rozdíly jsou tak velké.