Vlákno názorů k článku Explorer je mrtev, ať žije Explorer! od Martin Horák EXPLORER a.s. - Jednali jsme o koupi ve stejnou dobu jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 10. 2002 11:13

    Martin Horák EXPLORER a.s. (neregistrovaný)
    Jednali jsme o koupi ve stejnou dobu jako IGNUM. Byla jen otázka, kdo nabídne panu Antonymu více peněz v době, kdy byl sám skutečně zadlužený. Podle pana Antonyho společnost IGNUM nechtěla kupovat projekt jako takový, ale především kmen zákazníků. Záchrana projektu, natož vyrovnání dluhů pana Antonyho, byla pro ně vedlejší. My jsme podmínili koupi tím, že pan Antony použije prostředky získané od nás prioritně na úhradu svých dluhů. Co se týka narážek na věkovou hladinu. V roce 1995-96 jsem jako vedoucí IT ve Večerníku Praha dal tyto noviny jako první v ČR vůbec na internet. Což pisatel těchto vět nemůže vědět - zřejmě v té době jěšte nevěděl co je to html. Tři mladí lídé, ktěří o problematice vědí hodně, chtěli jen koupit (ze svých našetřených a napůjčovaných peněz) projekt, který byl relativně za výhodnou cenu (čehož si je IGNUM vědom, tak se náležitě čertí), ale byl a zatím z větší části také je ve stavu velice zanedbaném. Naším cílem je napsat celé uživatelské rozhraní nově, nakoupit nový HW (což už se děje). Momentálně dokonce uhrazujeme dobropisy zákazníkům, kteří jej dostali od EOLu, jen aby neodcházeli naštvaní. Obnovujeme linku 800110010 a řešíme problémy výpadků. Prohlašuji také, že pan Přemysl Antony s projektem EXPLORER ani s EXPLORER a.s., nemá nic společného. Převod jinak vůbec neproběhl v tichosti a za hodinu. Tato náročná operace stála mnoho času i peněz za vědomí, že můžeme přijít o mnoho zákazníků při neudržení systému v chodu. Všichni co nyní na EXPLORERU pracujeme, mu objetujeme veškerý čas a peníze, abychom ho opět postavili tam, kde před časem byl. Nyní s námi spolupracují odborníci na správu i schopní programátoři, kteří nám pomohou za krátký čas obstát v dnes již silném konkurenčním prostředí. Jinak s panem Žitníkem souhlasím, účtovaná cena neodpovídala službě, kterou dostal. Pro všechny naše zákazníky, kteří se cítí poškozeni kvalitou služeb připravujeme cenu z paušálu na další období o čemž se za čas dozvědí na našich stránkách. To je nyní asi vše. Dalo by se psát dál, ale raději bych touto cestou odpovídal na dotazy těm, které zajímá současná a budoucí strategie a stav EXPLORERU. K záležitostem, které se týkají pana Antonyho, by bylo dobré, aby se vyjádřil on sám.
  • 3. 10. 2002 10:35

    Martin Kalenda (neregistrovaný)
    vy opravdu verite tomu ze to nekdo koupil aby uhradil cizi dluhy a delal to pro uzivatele?
    Ja ne :) osobne se domnivam ze investici toho 1 mega CZK by se na obdobne vysledku dostali taky i bez explorera:)

  • 2. 10. 2002 15:09

    Petr Srsen (neregistrovaný)
    Pane Horaku, nezlobte se na mne, ale ta Vase pohadka se mi nejak nezda. Ze by se rozhodlo nekolik byvalych zamestnancu Deniku Bohemia (byl Vecernik Praha tenkrat uz soucastni deniku Bohemia nebo jeste ne?), rozbili prasatko, vzali +- 2 miliony a spolecne s pravnikem pana Antonyho zalozili akciovku? No nevim :-)

    Jinak v 96 roce jsem vedel, co je to HTML, dokonce jsem ovladal par zakladnich tagu :-)
  • 2. 10. 2002 16:15

    DH (neregistrovaný)
    Deniky Bohemia koupily Vecernik Praha koncem roku 1997, p. Horak nebyl nikdy zamestnancem Deniku Bohemia...
  • 2. 10. 2002 18:20

    Martin Horák (neregistrovaný)
    V tu dobu nebyl nebyl soucasti - a jen pro zajimavost plat (dobre placeneho :) profesionala v IT se muze i v ceskych zemi pohybovat okolo 200k mesicne. Je to sice drina a odpovednost - o to vic pak clovek kouka za co ty penize utrati. Zadruhe ve vecerce jsem byl pouze ja dalsi akcionar je admin z nejmenovaneho bankovniho ustavu, ktery mu take plati daleko pres 150k/mes. Zaclo vse tak, ze pravnik za mnou prisel s prosbou o pujcku panu Antonymu a vse ostatni uz se vezlo. Urcite se to nelibi ignumu, kteremu pisete tak hezke PR clanky, ale od oko by jste jinak vedel ze nas to melo stat cca -+ 2MKc ? Pravnika znam urcite dele nez pana Antonyho a jen on mohl byt pro nas zarukou, ze pan Antony dorzi svoji cast smlouvy v dobe, kdy uz mel velké potize. Jeste tesne pred koupi jsem uvazoval jestli radeji penize neutratim za cestu kolem sveta. Vybral jsem si zase praci, jak uz je mym zvykem. Pravda je take ta, ze se neprezentuji drahymi vozy a vypadam spise jako jeden ze svych zamestnacu :), ziju na vesnici, staram s manzelkou o 2-leteho synka, psa, ovci a kone.
  • 2. 10. 2002 20:51

    Petr Srsen (neregistrovaný)
    To je pekne, ze mate plat 200T mesicne, alespon bude mit koho Spidla zdanit. Nicmene, porad mi to vsechno pripada tak trochu neverohodne, jsem sice zaryty skeptik, ale i pohledem optimisty na te historce neco nehraje, uz jenom to, proc se lide s Vasimi prijmy (pokud nefabulujete) vrhaji do tak chaotickeho projektu jako je Explorer.

    Uvidime, jak se bude situace vyvijet, treba se brzy dozvime nove veci.
  • 2. 10. 2002 23:11

    Martin Schiefer (neregistrovaný)
    Vazeny pane Horaku, nevim proc se tu otirate o firmu Ignum (ac je to vas konkurent) ale Explorer se s nimi neda absolutne srovnavat. Kvalita sluzeb u Exploreru je prach bidna a mizerna, vytvoreni aliasu domeny cca 2-3 dny + 5-6 urgenci, zprovozneni asp (u varianty kde je defaultne soucasti) necely tyden a urgenci hodne pres 20, takrka pravidelna nefunkcnost formularu ap. totalni ehm "individuum" na radoby hotlince kde se clovek nic nedovi ani nevyresi a o email supportu nemluvim a to je u nej hostovana pouze 1 domena. Naproti tomu Ignum na mne pusobi jako velmi profesionalni firma a kdykoliv jsem potreboval s necim poradit ci se mi zdalo ze neco nefunguje tak jak si predstavuji, stacilo zavolat na HOTLINE a problem byl vzdy behem PAR MINUT vyresen! a jelikoz jsem nocni suva tak obycejne volam mezi 24-04. Kdyz jsme se kdysi rozhodovali o tom kde budeme hostovat nase stranky zvolili jsme pro jednu domenu Ignum a pro druhou Explorer s tim ze cas ukaze. A ukazal, u Exploreru zustala pouze ta prvni a vsechny ostatni, a to nejen nase, ale i znamych a zakazniku, jsou u Ignumu. Proc myslite ze to tak je?
  • 3. 10. 2002 1:42

    kOCMAN (neregistrovaný)
    Tým pracovníků? Pan Zvánovec přepravující se při každém výpadku vašeho serveru tramvají? Můžete jmenovat jiného zaměstnance? 6e o něm správa sociálního pojištění nic neví!Paní Hezová, která ani neví co je internet? K smíchu. A že pan Antony nic mená s Explorer a.s.? Nemá, jen má jeho akcie.
  • 3. 10. 2002 10:49

    Martin Horák (neregistrovaný)
    Abych udělal panu Kocmanovi radost, tak jsem dnes slozil 1,4M do banky, abych doplatil zakladní kapitál - což bude brzy znat na vypise. Az mi tiskarna cenin vytiskne akcie - může se na ně podívat, než je uložím do úschovy. Co se týká zaměstnanců - nic nejde ze dne na den. Máme: 1x programátor linux, 1x programátor windows, 1x správce windows a technická podpora (p. Zvánovec). Externisté: 1x bezpečností dohled, 1x správce linux, 1x programátor linux. Připravujeme: 1x telefonista (-ka) na info line, 1x obchodní zástupce. Sociálku bych do tohoto seznamu už vůbec nemíchal, jelikož naprostá většina pracuje na své živnostenské listy. Na současný stav to myslím stačí. Znovu opakuji, že panu Antonymu zde nepatří ani útržek akcie. Pan Kocman tvrdí věci, o kterých nic neví. Když je takový hrdnina přes klávesnici, tak může přijít sem k nám do kanceláře a pohovořit. Rádi se otevřeme každému, kdo má zájem o seriózní diskuzi a ne o pouhé obviňování a napadání bez znalosti současného stavu.
    Také bych rád vysvětlil všem zájemcům, že i v případě, když by akcie společnosti EXPLORER a.s. zněly na jméno, z výpisu z OR by nikdo nepoznal komu společnost patří. V tomto případe by výše uvedený názor mohl napadat jakékoliv podnikání v rámci akciové společnosti, což je nesmysl neboť jakékoliv rozumné podnikání běží pod akciovými společnostmi.
  • 3. 10. 2002 11:05

    a (neregistrovaný)
    Zde by mely zakrocit urady... prace na ZL neni sice protipravni, ale neni zrovna koser... Ja jen, ze kdyz uz se k tomu tak verejne priznavate:) Pokud dotycni nemaji jine zakazky a prokazatelne travi u vas osm hodin prace, pobiraji stravenky apod., muzete byt v prusvihu:)
  • 3. 10. 2002 11:14

    Zdenek (neregistrovaný)
    No je podotknu, ze stravenky se vyplaci zamestnancum, u zivnostniku by to nemelo zadny smysl, nebot by si nemohl ani danou cast (myslim ze 55%) dat do danove uznatelnych nakladu. Jinak s praci se ZL souhlasim, znam zde jiz v nasem regionu nekolik pripadu, kdy po tom urady tvrde sli a vymerili doplatky za zdravotni a socialni zpetne, coz danou firmu malem polozilo...
  • 3. 10. 2002 12:11

    Martin Horák (neregistrovaný)
    Právě proto, že již mají své - byť drobné zákazníky, pro které programují či spravují sem tam něco, tak pracují na ŽL. Pokud mají tři nebo více zákazníků, tak je to pro úřad zcela v pořádku. Kromě toho 8 hodin zde programátor rozhodně netráví - víte jak to je. 4 hodiny sedí tady a pak 10 hodin programuje doma. To je realita. Jestli v doma programuje pro nás nebo ne, či sedí na IRC - to je jedno, má na nějaký úkol, smlouvu a tím to hasne. Stravenky dáváme jen zaměstnancům :). Takže veřejně přiznávám že pro nás dělají živnostnící, kteří mají i jiné zakázky.
  • 3. 10. 2002 14:29

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    S Vasim nazorem se nemohu ztotoznit a muzete mi verit, ze na podobny pristup malem dojely i financne velmi silne firmy s mezinarodnim renome. Ze dne na den, kdy do te doby bylo zamestnancu asi tak 3 kusy, melo vsech ostatnich X desitek testeru pracovni smlouvy, studenti nestudenti...

    Z hlavy Vam ted nepovim, ale tento zpusob vyplaceni mzdy je primo explicitne jmenovan a je trestny, pravda, co muze udelat jeden a chvili mu prochazi je okamzite legalni v nasem Kocourkove, ale verte, neni tomu tak a proto, pokud clovek vetsinu casu travi vykonem nejake prace pro nekoho, nemuze mu to jednoduse fakturovat, ale musi byt u nej zamestnan (tim nerikam, ze to musi byt HPP, mame i jine formy spoluprace). Problematika je slozitejsi, ale verte, ze FU si s tim poradi velmi rychle a jednoduse...

  • 4. 10. 2002 2:06

    kOCMAN (neregistrovaný)
    Jde o to, zda ta tiskarna ty akcie stihne vytisknout do zasahu policie :-). Vami citovani smluvni spolupracovnici neexistuji. Smula je, kdyz clovek prevezme zamestnance byvale firmy a ti se sveruji :-)..... lepsi je je vymenit, pak neunikaji informace na verejnost. Prijit do kancelare? Do bubenske ulice? Byl jsem tam za poslednich 8 tydnu trikrat, vzdy v pracovni dobe a nikdy tam nikdo nebyl. Nikdy mi take nikdo nezvedl pevnou telefonni linku, faxova byla pro jistotu nefunkcni. Jinak patrite k unikatu - pokud chcete zverejnovat a ukazovat akcie na jmeno. Druhym unikatem je, ze platite dluhy za cizi firmu. Nebo ze by az tak cizi nebyla? Cas ukaze a cas je neuprosny. Preneseni klientely z karchujici sluzby, tedy preneseni prijmu je v tomto pripade trestny cin. A konstrukci vypovezeni smlouvy by nezbastil ani vratny pana rady Vacatka. Setrte tedy slova, uvidime :-)
  • 4. 10. 2002 23:36

    Martin Horák EXPLORER a.s. (neregistrovaný)
    No to jsou dobří zaměstanci, když nevědí kde mají kancelář :))))). EXPLORER a.s. má kanceláře na Budějovické !!!!!! - to zaprvé. Nekteří zde horlivě napadající a pomlouvající jedinci se však nejsou schopni ani ochotni podívat se ani na stránky Exploreru ani na OR. Za druhé trestný čin v tomto případě jsou Vaše pomluvy. Polici ve své kanceláři tedy jen uvítám. Třeba si u nás rovnou objednají hosting. Na oplátku bych Vám za Vaše pomluvy objednal pěkný hosting u nich na nějakém nápravném serveru, kde by Vás učili slušnému chování, než Vás zase vypustí na internet ;-). Ústa plná policie má vždy ten, kdo má naděláno před vlastním prahem. My rozhodně nemáme co skrývat. Mohl by jste také říci něco o sobě než začnete rýpat do jiných? Jste pan dokonalý? Proboha proč nejste ve vládě? Nebo alespoň v parlamentu? Vždyť Vy bojujete za doržování zákona tak, že bych si myslel, že něco skrýváte Vy! Jste snad hacker? Své informace sniffujete z emailů exploreru? Od našeho zaměstnance to určitě nebude, když ani nevíte kde sídlíme a kolik nás je. Nebo Vám prostě došly argumenty, tak si berete do úst policii a nějakého vrátného. Je to má poslední reakce zde na Vaše pomluvy. Pokud budete mít zájem o něco konstruktivního - třeba nás navštívit a podiskutovat z očí do očí. Za kilometry kabelu a velkým monitorem je každý hrdina. Z nás si na hrdiny nikdo nehraje. My chceme jen pracovat, a to hodně, tak jsme nastoupili do rozjetého vlaku toho času bez strojvůdce, na slepé koleji, s prázdnou nádřží a pár cestujícími, kteří jěště trochu doufají, že se dostanou tam, kam mají namířeno. Slova tedy určitě šetřit budu, abych se mohl věnovat zákazníkům, kteří mě za to platí.
  • 5. 10. 2002 17:20

    kOCMAN (neregistrovaný)
    Vážený pane, nikdo netvrdí, že jste se dopustil trestného činu vy. Zopakuji chronologoi:
    - pan Antony vypověděl smlouvu panu Antonymu, oznámil to svým klientům a následně uzavřel smlouvu s Explorer a.s. To je v pořádku, ale:
    - pan Antony dluží státu na sociálním, zdravotním a DPH 1,4 mil. Kč, leasingovým formám za servery a utomobily 0,8 mil. Kč a bývalým klientům a dále majitelům prostor, od kterých měl pronajaty kanceláře dalších 2,1 mil. Kč - tedy celkem pan Antony dluží 4,3 mil. Kč při pravidelných příjmech, které měl se třemi zaměstnanci 450.000,- Kč. Pan Antony následně vyhlásil konkurz a tím si myslí, že se zbavil odpovědnosti, ALE:
    - pan Antony přenesl do Explorer a.s. klienty, tedy aktiva, tedy příjmy a dluhy poslal do konkurzu. Tedy pan Antony vědomě obešel věřitele - tedy jak stát, tak soukromníky a tím se dopustil trestného činu, TEDY:
    - do hry vstoupí policie a soud. A pokud v tomto státě platí zákon, tak soud jednak odsoudí pana Antonyho pro podvod, dále se zpětnou platností - může až 3 roky zpět - zruší smlouvu mezi Explorer a.s. a Antonym, TEDY:
    - Explorer a.s. přijde o stávající klienty a ti tím pádem během chcilky o poskytované služby, PROTOŽE:
    -soud nechá převést aktiva-tedy příjmy-zpět do původní zkrachovalé firmy, aby měl správce konkurzní podstaty z čeho hradit závazky věřitelů, TEDY:
    -Explorer a.s. přijde ze zákona o to nejdůležitější, co nyní vlastní, tedy o platicí klienty a tudíž zkrachuje.
    Nikdo zde netvrdil, že jste se dopustil trestného činu vy - i když je podivné, že byste o jeho spáchání nevěděl, ale budiž - ale trestného činu se dopustil pan Antony. Na policii a soudu je, aby vše prokázala a v případě, že prokáže vám, že jste věděl o nezákonnosti kroku pana Antonyho, nezávidím vám. Jinak je obecně známo, že pan Antony v době, kdy byl jediným jednatelem firmy pan Marrtin Michal nejen že jednal a podepisoval doklady a smlouvy, ale dokonce i přijímal peníze od klientů v hotovosti (za dohledu jeho maminky) a dokonce disponoval s účtem EOL a Exploreru, aniž by byl jednatelem, TEDY:
    -dopustil se dalšího trestného činu. Tato trestná činnost pana Antonyho byla zřejmě důvodem odchodu pana Martina Michala z pozice jednatele, protože si zřejmě jako právník uvědomoval nebezpečnost situace. Tedy pane, nikdo neobviňuje vás, ale vězte, že Explorer je mrtvev a Přemysl Antony na českém internetu má morální doživotí.
  • 5. 10. 2002 21:49

    přítel (neregistrovaný)
    Vážený pane

    Nevím do jaké míry máte informace o činnosti EOL s.r.o., nebo nevědomost jen předstíráte, ale dovoluji si Vás varovat. To, co jste společně s Antonym uskutečnili je skutečně čítankový trestný čin a sám pan Antony má takto provedených a uskutečněných trestných činů na krku celou řadu. Je jen otázkou času, kdy policie, kterou prý uvítáte zakročí. Stačí, když někomu dojde trpělivost. pokud do tohoto projektu investujete vlastní peníze, raději je odepiště. Přijdete o ně.
  • 6. 10. 2002 11:35

    Martin Horák EXPLORER a.s. (neregistrovaný)
    Zase mě "příteli" obviňujete z trestného činu. Škoda že zase je někdo velkohubý bez informací a reálných podkladů. Naše podmínka při převodu od pana Antonyho, bylo veškeré vyrovnání závazků týkajících se projektu Explorer. Na tom skutečně nevidím nic trestného. To že do dnešního dne padl na úhrady závazků téměř 1 mil. Kč je myslím velký výkon za tak krátkou dobu (necelých 14 dní od převodu). V první linii to byli, jsou a budou všichni bývalý zaměstnanci. Kromě toho jsem se nejvíce obával, že to budou právě sami zákazníci, kteří nás opustí sami a tak přijdeme o investované prostředky. Takže slova jako "tunel" nebo "trestný čin" v souvislosti s tímto převodem jsou více než nepřiměřená. To samozřejmě nikomu neupírám právo na názor, jen žádám všechny v diskuzi zúčastněné, aby si nejdříve ověřili své informace z nezávislých zdrojů, než je zveřejní. Pak jsou totiž takové diskuze o ničem. Je to jen o přebíjení argumenty, jako v základní škole. Na závěr jen znovu konstatuji, že jsem si vědom o míře risku tohoto převodu, na druhou stranu jsem přesvědčen, že všemi svými kroky stojím na správné straně zákona a myslím, že spousta těch, kteří měli s projektem EXPLORER co do činění, jej ocenilo, či v nejbližší době (hlavně po obeznámení s fakty) změní svůj názor.
  • 6. 10. 2002 12:32

    Marek Antoš (neregistrovaný)
    Aniž bych se chtěl stavět na jednu či na druhou stranu sporu - na to mám příliš málo informací - rád bych do této diskuse přispěl jedním postřehem. Přemysl Antony jako fyzická osoba-podnikatel a společnost Emporium On Line, s.r.o., nám zhruba dva roky dlužili úhradu několika faktur v celkové výši v řádu desítek tisíc korun včetně DPH. Vzhledem k délce prodlení už jsme to víceméně odepsali jako nedobytnou pohledávku, nicméně přesto jsme činili určité právní kroky k tomu, abychom ji vymohli zpět. Až do srpna tohoto roku však veškeré naše snahy narážely na vlnu mlčení na druhé straně, která s námi zkrátka odmítala byť jen komunikovat.

    Teprve v okamžiku, kdy se zřejmě začalo jednat o prodeji, se situace změnila. Ozval se nám právník, který dnes podle výpisu z OR sedí v představenstvu Explorer, a.s., a jeho prostřednictvím jsme s panem Antonym podepsali dohodu o uznání závazku a rovnou dostali úhradu asi 1/4 dlužné částky. Na zbylou část byl uzavřen splátkový kalendář.

    Je jasné, že se z přístupu k jednomu relativně maličkému dluhu nedá usuzovat na celkový postoj k dluhům, ani z něj vyvozovat, zda se v případě Exploreru jedná či nejedná o tunel. Přesto si myslím, že je důležité, aby tady zazněla i tahle informace - na mne osobně to díky této zkušenosti nedělá dojem, že by se chtěl Explorer ze starých dluhů vyvázat. Čímž samozřejmě neříkám nic o podnikatelské kultuře samotného pana Antonyho, na níž mám jako jeho několikaletý nedobrovolný věřitel svůj specifický názor. :-)
  • 6. 10. 2002 14:00

    Jarek Jesenský (neregistrovaný)
    Pokud by se tento postup týkal opravdu VŠECH věřitelů p.Antonyho a jeho firem, a dodržovaly by se splátkové kalendáře, pak by to asi bylo v pořádku.
    Otázkou však je, zda někdo jen neuvažoval chytře a aby nebyl vláčen na Lupě jako její dlužník, začal jí pomalinku hradit své závazky ...
  • 6. 10. 2002 15:20

    x (neregistrovaný)
    Jisteze zaplatili, jinak by na Lupe nemohli mit to tiskove prohlaseni:) Jinak nezaplatili prakticky nic.
  • 6. 10. 2002 17:25

    Ing. Marek Kocan (neregistrovaný)
    Co je moc, to je prilis... Uvedene doklady jsem vam nekolikrat zasilal, vite to moc dobre. Cituji tedy z vasi korespondece:

    MM:
    Pokud mi sdelite, ze je Vam firma
    povinovana uhradou za neco konkretniho a svuj narok dolozite, vyresim to

    MK: na tuto vyzvu jsem vam NEKOLIKRAT zaslal seznam spolecnosti EOL vystavenych dobropisu. Reakce z Vasi strany nebyla naprosto zadna. NENI tedy PRAVDA, ze jste mne Vy sam ze sve vlastni iniciativy vyzval k opetovnemu predani dokladu. Komunikovat jste opet zacal az ve chvili, kdy jsem Vam jen pro informaci poslal v kopii navrh na vydani platebniho rozkazu. V te dobe jsem jiz opravdu nevidel sebemensi duvod zasilat opet to, co bylo nekolikrat zaslano a vysvetleno. Ono stare prislovi rika, ze sliby se slibuji a blazni se raduji. Klidne muzete korespondenci zverejnit, ale prosim o to, aby byla zverejnena vsechna a ne to, co vy zminujete - tedy jeji zaver. Nemuzete poprit, ze jsem spolu jednali nekolikrat a ze jste slibil, viz vyse, vyreseni zalezitosti. Jiste, neni vasi chybou, ze zodpovedni pracovnici neresi danou situaci. ALe je chybou v takovem pripade za ne cokoli slibovat. A aby nedoslo k omylu:

    1. duben - EOL vystavuje dobropisy
    2. kveten, datum splatnosti, neuhrazeny
    3. slecna uvedena na fakturach se vymlouva a vymlouva, ze uz neni ucetni, ze vse preda, kontakt na PA mi neda
    4.jediny funkcni kontakt predstavujte vy a ustne i pisemne slibujete reseni, domlouvame se na terminu zacatek cervna. Podklady jsou zaslany nekolikrat, jejich prijeti nakonec potvrzujete.
    5. cerven, nic se nedeje, na zadost o stavu veci nereagujete
    6. v cervenci podan soudni navrh, vam zaslan v kopii a teprve pote opet reagujete ve smyslu, ze chcete poslat podklady. Ja uz v ten moment reaguji, ze by to bylo noseni drivi do lesa.

    At si tedy kazdy udela obrazek sam - pokud chcete, klidne korespondenci zverejnit muzete. Ale jedine pod podminkou, ze bude zverejnena opravdu kompletni. Osobne vite, ze jsem Vam za velmi vstricny - tak to z pocatku vypadalo - pristup podekoval. To jsem ale netusil, ze vysledkem bude jen dalsi mlceni. Ono to totiz opravdu bylo jak v pohadce o slepicce a kohoutkovi - jak jinak bych si mel vylozit mail ze zacatku cervence po te, co jste jiz nekolikra tvami pozadovane podklady dostal a presto znovu pisete:

    kdybyste mi zaslal:
    -castku o kterou se jedna
    -za jake sluzby Vam ma byt uhrazena
    -smlouvu ci fakturu ktera uhradu tedo castky specifikuje a jeji cislo a
    datum
    -predavaci protokol na zbozi ci sluzby jejichz uhradu narokujete
    Vse staci jednoduse vypsat v tele emailu

    MK: Presne tak se drive jiz nekolikrat stalo. Takze kdo nedokaze dostat svym slibum? Ja? At uz byl duvod Vaseho pristupu - nepristupu jakykoli, z meho pohledu, jako koncoveho zakaznika, kteremu EOL dluzi penize, se nic nezmenilo.
  • 7. 10. 2002 0:30

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Vážený pane, toto je poslední žádost o to, abyste se oprostil paranoidních projevů vůči mě a zanechal bezdůvodného napadání mé osoby. Opakuji, že jsem vše, co jste mi zaslal předal panu Antonymu a na stavu věci nenesu žádnou odpovědnost. Pokud budete ve svém jednání vůči mé osobě pokračovat, vyvodím z toho velmi nekompromisní důsledky.
  • 7. 10. 2002 1:04

    Ing. Marek Kocan (neregistrovaný)
    Vazeny pane, klidne z toho dusledky vyvodte, klidne mne i zalujte. Ja jsem jen uvedl presny sled veci, tak jak nasledovaly... Citace je primo z vaseho mailu, respektive ze dvou. Nevim, co na tom chcete poprit - chcete snad rict, ze zde ctenarum Lupy lzu? Chcete snad rict, ze uvedene citace jste nikdy neposlal? chcete snad rict, ze jste se mi neozval az pote, co jste dostal kopii navrhu k soudu? Pokud ano, tak to dolozte! Aby nedoslo k omylu - znovu to rekapituluji - byl jste jediny kontakt na EOL, slibil jste mi vyreseni, nikoli jen predani materialu dal, nestalo se tak. A mel byste si asi zopakovat vyznam zakladnich pojmu - zkuste se treba kouknout, co slovo paranoidni znamena... No, ale pokud mne budete presvedcovat, ze tomu rozumite stejne jako pravu, kdy jste mi tvrdil, ze termin platebni rozkaz nase zakony neznaji ....:-)))

    P.S. Aby bylo jasno, ja vas nevinim z toho, ze PA nehradi faktury a dobropisy. Ja jen rikam, ze jste neco slibil, co jste nedodrzel... A pokud jste to dodrzet nemohl, nemel jste to slibovat. Ale to je pro EOL typicke...
  • 7. 10. 2002 1:43

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Vážený pane, opakuji a opravdu naposledy. Slíbil jsem, že věc vyřídím v tom slova smyslu, že podklady předám panu Antonymu, což jsem učinil, tedy jsem splnil co jsem slíbil a nic jiného jsem vám také neslibovat. Myslím, že byste udělal lépe, kdybyste na místo psaní příspěvků tady řešil své záležitosti a netahal do toho jiné lidi, kteří za váš stav nemohou (myslím tím vaše pohledávky). Opravdu laskavě toho napadání nechte, to, že nemůžete sehnat pana Antonyho vám nedává právo napadat druhé. Tím opravdu definitivně končím tuto nesmyslnou debatu.
  • 7. 10. 2002 7:01

    Ing. Marek Kocan (neregistrovaný)
    Ja uz k tomu nemam co dodat - to, co tvrdite, je vas pohled na vec. Ja tvrdim, a na rozdil od vas jsem to dolozil, ze jste prislibil vyreseni. Take jsem prece rekl, ze nerikam, ze vy za PA muzete... A pokud berete, ze rikam, ze ani vy jste nedostal tomu, co jste z meho pohledu slibil, jako napadani, tak pak vas asi opravdu napadam... Konecne, myslim, ze ctenari jsou intelignentni a udelaji si nazor sami. A opet stare ceske prislovi rika - potrefena husa nejvic kejha:) Mejte se fajn - sve nesporne kvality jiste uplatnite jako soukromnik, ve sve vlastnis polecnosti nebo v jine spolecnosti. Explorer urcite byla jen smula.
  • 6. 10. 2002 15:10

    Ing. Marek Kocan (neregistrovaný)
    V první linii to byli, jsou a budou všichni bývalý zaměstnanci.

    - aha, takze rozumim tomu dobre, slibene dobropisy, o kterych uz jste jednou mluvil, zatim neuhrazujete? Nebo ano? Odpovezte, prosim, verejne, kolik jste jiz venovali na uhradu dobropisu, ktere EOL vystavila a vzhledme k vedome, jiz tehdy zname, neochote je uhradit se dopustila trestne cinnosti.
  • 11. 10. 2002 17:52

    Ing. Marek Kocan (neregistrovaný)
    Ja bych si dovolil jen malou informaci. Je jiz delsi dobu po zverejneni tohoto clanku i prispevku, na ktery reaguji. Osobne mi zadne dobropisy doposud uhrazeny nebyly, stejne jako nikomu dalsimu, koho jsem se ptal. Rekl bych a mohu se z techto informaci opravnene domnivat, ze slova pana Horaka jsou v tomto pohledu nepravdiva - netroufnu si rici lziva, to vi jen on sam. Pokud je EOL v konkurzu, tak mame vsichni relativne malo casu na uplatneni dalsich nasich pohledavek - nezapomínejte na to. Jinak - uz jsem se ptal drive, ale p. Horak mi take neodpovedel - kolik (procent, castka nebo neco rozumneho) bylo uhrazeno z existujicich dobropisu Tedy jiz uhrazeno. Dost mozna, ze p. Horak myslel jen dobropisy uhrazene spolecnosti InternetInfo (omlouvam se za pripadny nepresny nazev - velkkosti pisma apod.) MK
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).