Jak už vás server DigiZone.cz informoval, módní a lifestylový kanál Fashion TV dnes přerušil satelitní distribuci na pozici 23,5 stupně východně a nadále zůstává pouze v nabídkách vybraných kabelových a IPTV operátorů. Generální ředitelka stanice Gabriela Drobová serveru DigiZone.cz řekla, že televize už se pravděpodobně na orbit vůbec nevrátí. Problém, který jsme měli na satelitu, je, že jsme si nedokázali zjistit, kolik prostřednictvím něho máme diváků,
konstatovala Drobová.
ČTĚTE TAKÉ: Fashion TV zmizela ze satelitu Astra 3B. Tento krok zaskočil i některé operátory
Ačkoliv vypadalo vyjádření operátora Towercom tak, že Fashon TV si za svou distribuci neplatila, situace se má jinak. Chceme se nyní soustředit na kabelové a IPTV operátory. Myslím si, že přerušení distribuce na satelitu se do počtu našich diváků projeví minimálně,
konstatovala Drobová. Podle jejích slov si nyní mohou operátoři „nabrat“ signál v určených distribučních místech, kde se nyní datový tok kanálu pohybuje okolo 6 Mbps. Donedávna to bylo pouze 2,5 Mbps.
ČTĚTE TAKÉ: Česko-slovenská Fashion TV opět shání moderátorku, Nikol Moravcová se s ní loučí
Brand FashionTV je všude ve světě vnímán jako elitní značka určená specifické skupině lidí, které zajímá móda, krása, cestování, zdravý životní styl, moderní gastronomie, svět modelingu a vše, co s ním souvisí. Určitě to není televizní kanál pro každého. Dva roky propagace stanice a představení obsahu co nejširší divácké obci nám stačily na to, aby vygenerovali skupinu diváků, kteří chtějí FashionTV nejen sledovat, ale chtějí zároveň patřit do elitního klubu fashionistů, které tato značka oslovuje po celém světě,
vysvětlila generální ředitelka Gabriela Drobová.