Hlavní navigace

Firmy platí za online reklamu méně než sto tisíc

28. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Téměř pětina firem se chystá zavést online prodej, zhruba třetina již přes Internet prodává – vyplývá to z výsledků průzkumu, který provedly týdeník Strategie a Asociace BIZ. Jen 43 procent společností využívá internetovou reklamu, nejčastěji za ni firmy utratí pod sto tisíc korun. (Lidovky)

Téměř pětina firem se chystá zavést online prodej, zhruba třetina již přes Internet prodává – vyplývá to z výsledků průzkumu, který provedly týdeník Strategie a Asociace BIZ. Jen 43 procent společností využívá internetovou reklamu, nejčastěji za ni firmy utratí pod sto tisíc korun. (Lidovky)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.