Problém je, že až 90% informace při běžném hovoru nejde cestou toho, co se říká, ale jak se to říká (od intonace až po "řeč těla"). Z tohoto důvodu se ironie od projevu totálního blbce, co to myslí opravdu vážně, nedá v internetových diskusích zpravidla poznat.
Pochopitelně, pokud píšící nepoužije "knižní" prostředky jazyka, na což ovšem většina diskutérů intelektově a vzděláním nemá.
Já ani žádnou reklamu na netu nepotřebuji. Stačí narazit na takovýto příspěvek a mám o neočekávanost postaráno :-D
To jako myslíte vážne tyhle nesmysly? Lidi zajisté surfují kvůli reklamám, mimo nich zajisté nelze na netu najít nic neočekávaného. To s tou bolestí hlavy je teda fakt Myšlenka s velkým M :-)
To, že v Německu nejsou na dálniních reklamy, je příznak toho, že tam myslí na bezpečnost. Doporučuji srovnat se situací u nás, kde jsou billboardy na každém kroku a bezpečnost se řeší zabukařením u rovných, bezpečných úseků a nasazováním botiček a odtahováním aut chudákům, kteří nemají díky sprasené dopravní politice kde zaparkovat.
Jak si vybíráte zboží? Já na základě osobních testů. Ne tedy že bych bral to co mi vnucuje reklama. Stejně postupuje i moje žena, sestra, a ostatní baby v mém okolí. Hledáme například prací prášek. Postupně koupíme několik druhů a ten který nám nejlépe voní a zdá se nám že i nejlépe pere, ten prostě potom kupujeme.
Nevrháme se k hromadám těch předražených prostředků které nám cpou reklamky, o jejichž náklady je také cena těchto prášků navýšená. Mimochodem, u nás nekupujeme už vůbec žádné věci z drogerie, protože v pitomém Polsku je to jednak levnější a pak je v tom hlavně o dobrou polovičku silnější koncentace účinných látek, než tady ve Zlodějsku.
Já reklamy blokuju tak že skutečně žádné nevidím. Stejně tak blokuju počítadla a všecky ostatní šmírovadla. Ale s placením bych problémy neměl. Ovšem platil bych pouze za předpokladu že bych na placeném webu nenarazil na žádné z těch kódů které dnes blokuju. A v tom je problém, jak jsem se několikrát přesvědčil. Oni si naši páni zlodějští vydavatelé totiž představují že jsou jejich čtenáři volové, kteří jim budou platit předplatné za weby klasicky přeplněné reklamami. Takže - kašlu na předplatné a blokuju vesele dál!
Dnešní totalita se vyznačuje tím, že jsme ruskou zadnici vyměnili za zadnici americkou. Akorát že dříve nám z ruské koukaly aspoň podpatky bot. Z americké už nám nekoukají ani ty.
Hubu máme plnou svobody a demokracie, ale běda tomu kdo si dovolí samostatně myslet a říká nahlas vlastní názor odlišný od toho povoleného oficiálního názoru. Výsledek vidíme denně na ČT a čteme v kdysi českých denících, dnes patřících hlavně Němcům. S vyjímkou toho Bakalova a Babišova odpadu!
Vaše možnosti jsou mi putna! Reklamu budu blokovat, protože je stejně idiotská, jako její tvůrci a navíc prolhaná! A placené služby? prosím, poslužte si, ale ode mne neuvidíte ani pětník. A když na webu, kormě reklam a placených služeb nic nebude, budu web používat max. ke stahování aktualizací, mailům a VoIP. A jak to skousnete vy, je mi úplně šumafuk. Byl jsem před internetem, budu i po něm! Ale vnucovat si nějaké idiotiny zásadně nenenchám!
"Blokovat tu reklamu každý, tak provozovatelé nemají z čeho žít a co byste pak na internetu dělal?" To je sice pravda, ale sám takový předpoklad je nereálný. Z množiny všech lidí na Zemi je jen určitá podmnožina na internetu, z té zas nějaká podmnožina neblokuje reklamy, z této podmnožiny je další podmnožinka, která na reklamu klikne a ještě menší pidipodmnožinka, která na ni skočí a něco si koupí. Předpokládám, že poměry velikostí mezi všemi těmito množinami pí-járové znají a podle toho nastavují cenu reklamy. S tím, že internetovou reklamu bude valná většina lidí ignorovat, se musí počítat, i když hejlovi, který tu reklamu platí, se může nakukat cokoliv.
S těmi parazity bych byl opatrný. Jsou lidé, kteří odmítají jakoukoliv reklamu, ne jen tu na internetu. Posluchači komerčních TV (netýká se ČT!), kteří během vysílání reklamních bloků odcházejí na záchod, na cigáro, vaří kafe nebo přeskočí na jiný kanál, to jsou podle vašeho názoru také jen ubozí paraziti? Vždyť za sledování TV pořadů komerčních TV nic neplatí a na reklamy nekoukají.
Ano, metodika je jiná, ale efekt je stejný. TV reklamu odvysílá, totéž dělá ten, kdo zjevuje reklamu na internetu. Určité množství lidí TV vysílanou reklamu ignoruje a jde na tu dobu dělat něco jiného, což má stejný efekt, jako když ji na netu zablokují.
Samozřejmě, že náklady na reklamu si zadavatel zakalkuluje do ceny v obou případech a je na něm, aby si spočetl, zda se mu to vyplatí. Jádro pudla bude zřejmě v tom, že na netu blokuje reklamu víc lidí, takže zadavatel nehodlá platit tolik, protože ví, že ti blokující na jeho reklamu kašlou.
Moc jsem to nezkoumal, ale celá blokace funguje na blokování zdrojů reklamy tedy externích na základě řetězce v html, javascriptu. V okamžiku, kdy je zdroj reklamy interní a má vždy vygenerovaný originální řetězec tak si nebloknete vůbec nebo si bloknete i obsah.
Takže řešení tady je.
Tohle snad přesně vyjadřuje můj názor. Rozšířím:
Na webu jsem často, na žádost IInfo jsem ze solidarity vypnul blokaci reklam, ale stejně je nevidím: oči a mozek je už filtrují.
Stejně tak nevidím reklamy v TV, protože jsou na záznamu a přetáčím je. (Zajímají mě jen ty vtipné, Trojan je bůh.)
Výjimečně na mě působí reklamy v printu.
Jsem zvědavý, kdy to markeťákům ve světe dojde, že stav, kdy jejich reálným klientem je zadavatel reklamy a nikoli cílový konzument obsahu, na kterém reklama parazituje, je POKŘIVENÝ a že za obsah by měli platit ti, pro které se (nyní na oko) tvoří.
Není. Kdyby bylo, už by s ním někdo přišel. Počet domén je omezený, nelze je měnit do nekonečna, a filtry se updatují velmi rychle. Rovněž není problém blokovat textové reklamy podle obsahu, jako se to dělá u spamu.
Interní zdroj, pokud tím myslíte web, jehož obsah si momentálně prohlížím, je problém, málokdo je totiž ochoten obcházet jednotlivé weby a hledat možnost zobrazení vlastní reklamy, navíc je zde problém se zpětnou kontrolou zobrazení/prokliku (důvěra).
Důvěra je úplně stejná jak si objednáte něco u kohokoliv jiného.
Měnění domén a názvu externě je taková hra jak zadávání řetězců k blokování.
Současný systém byl a je založený aby se dostal na co nejvíc webů mohl ho tam bouchnot každý copy/paste i na statické stránky. Tedy jednoduchost a množství překoná možnost blokovat.
Na straně serveru je to řešení úplně jednoduché a funguje podobně jen se to načte když se stránka sestavuje.
Podobně jak platební brány.
Jen to odstřelí statické stránky.
"Důvěra je úplně stejná jak si objednáte něco u kohokoliv jiného."
Není ani náhodou. Důvěra ve větší subjekt, který dodává reklamy na X webů bude vždy větší, než důvěra k těm jednotlivým X webům.
"Na straně serveru je to řešení úplně jednoduché a funguje podobně jen se to načte když se stránka sestavuje."
Když je to tedy tak jednoduché, tak jakto, že se ještě nikde nepoužívá? Téměř 100 % webů je dnes alespoň do jisté míry dynamických, nevím o nikom, kdo by provozoval statický web.
Ale houby s octem. Názory se mění velice rychle, stačí se podívat do diskuzí třeba na takové novinky nebo idnes. Novináři nepoužívají žádné argumenty, novináři, a to včetně těch ve "veřejnoprávních" institucích, pouze přepisují schválená zpravodajství vydávaná hlavními globálními a místními tiskovými agenturami.
Paraziti, likvidující škůdce, jsou považováni za užitečné a rozhodně jsou lidstvu prospěšnější, než jedovaté postřiky, nebo genetické kejkle. A kdo je parazit;, ten, kdo nechce koukat na debility, nebo ten, kdo se mu je snaží vnucovat za každou cenu? Jinak: pokud mne debílkové, jako Seti a spol. považují za parazita, jsem na to hrdý a slibuji, že se budu ze všech sil snažit, aby mi to vydrželo.
Omyl. Od 1. 1. 2015 už nálepku, ani na osobák, nedostanete. Zatím hned za čárou zajedete k okénku, zaplatíte (v hotovosti) požadovaný poplatek, dostanete účtenku, pro případ kiksu techniky a vaše SPZ bude zanesena do registru i s údaji o tom, co jste si koupil a dokdy vám to platí. Na dálnici pak už jsou kamery, které odečtou SPZ,rychlost a obličej řidiče. Pokud se zjistí, že vaše SPZ v registru plátců není, nebo jste prošvihl zaplacenou lhůtu, dostanou poliši echo a vyjedou. A na cestě od Hranic v Brodském až po Dunajskou Stredu opravdu žádná reklama není.
V odpovědi se reagujete a mlží ùmyslně s obchodníkovým časem budoucím i přesto že se odpověď má vymezovat v přítomnosti , protože reklama je zaplacená a obchodníkem v nákladech daň odečtená tedy 1skažené a nebezpečné KD ( nevím co to je :-) - bez regulace-kontroly bylo vyrobeno a následně prodáno prostřednictví výhodné klamavé reklamy s nezvratným následkem. Podle mne jste se usvědčil ze lži a jste to vy pane Nový co si naivně myslí že obecenstvo je hloupé. Vy a vám podobni jste,hloupi, nemocní nebo pro společnost nebezpečni - snad ty vaše lži tady nebo jinde nečetou nějaké nezletilé děti » jsem matka 2 děti» nic víc.
Přesto to dostanu z toho eshopu levněji, než z kamenných obchodů, hihi. A ještě ušetřím čas a benzín, hihi. Někdo holt používá mozek k přemýšlení, někdo je shopen jen prudit a věčně si na něco stěžovat.
"některé příspěvky jsou lepší, než estráda v televizi"
Svatá pravda, komiku ;-)
Řepko, kde jsi byl, když se rozdával rozum? Můžeš mi nějak lidsky srozumitelně vysvětlit, proč bych měl koukat na něco, co mne absolutně nezajímá?! To je totéž, jako kdybys tvrdil, že pokaždé, když vlezu na net, musím prohlédnout všechny odkazy, co jich na webu je. A tvoje fňukání je velice zábavné, připomíná mi moji, tehdy čtyřletou sestru, když šla mamince žalovat, že jsem jí na pískovišti rozkopal bábovičky! Ale aspoň je tu sranda. Potíže kohokoli, kdo udělal z netu komerční hnus mi jsou totálně u zadku a kecy o tom, že je to nemravné, nebo že blokováním reklam přichází pár budižkničemů o nezasloužené peníze jsou mi u zadku rovněž. Pokud se pácháním reklam neuživíte, můžete jít na železnici utahovat šrouby, nebo tramvajákům otloukat námrazu z trolejí, budete aspoň jednou za život dělat něco opravdu užitečného. Takhle jenom zbytečně nasíráte uživatele a ještě máte tu drzost brečet, když vás mají plné zuby a brání se!
To, ale lze udělat jen jednou, prodat něco zkaženého někomu. Takže z toho logicky plyne, že normální obchodník to dělat nebude, a ani nemůže, podvodník zase na nějaké regulace kašle, toho se nijak nedotknou, protože ví, že prodá jen jednou a pak zmizí. A na tuto strategii, žádná regulace neplatí.
On nefňuká, on tě jen upozoňuje. Kdo tady pořád fňuká, že ho něco "obtěžuje" a není schopen jít jinam, jsi ty. Tobě něco vysvětlit lidsky je nemožné. Když ti někdo řekne, že provozovatel webu nabízí obsah a za jeho zobrazení nepožaduje nic jiného, než zobrazení nějaké reklamy, bečíš tady něco o obtěžování a pak hrdinně prohlásíš, jak jsi zase někomu nainstalil ubuntu, adblock a dalších milion doplňků, aby vás nikdo nešmíroval. Ale všude lezeš ze své IP adresy... tak co s tebou? Nic. Akorát se pousmát. Svět je plný takových šašků.
Tohle je něco, co reklamářští dutohlavové prostě nepochopí. Ale to, že vědomí, že moje práce je leda pro zlost, může být pro některé slušnější jedince frustrující. Naštěstí jejich plácání nemůže blokování zbytečností nijak ovlivnit, což je další frustrační element. A to, že tyhle jalové kecy jim může baštit leda ten, co žere seno je už jen do třetice všeho dobrého.
A pokud budu někdy nějakou reklamu potřebovat, jako že nikdy, tak si ji najdu i bez toho, že mi ji někdo bude, proti mé vůli, cpát pod nos! A vůbec: Náš zákazník, náš pán. Já jsem zákazník a já si určím, co chci a co ne! A čím dřív vám to, Seti a spol. dojde, tím lépe pro vás!
1. Nejsem závislý na žádné reklamě a na svém webu žádnou reklamu nemám a nikdy jsem neměl.
2. Nikdo ti nic necpe. Pokud ti vadí reklama na nějakém webu, nebo třeba v obchodě, nikdo ti nebrání tam nechodit. Už jsem to tady psal vícekrát, takže platí bod 5.
3. Paraziti, kteří jen berou a nic nedávají, jsou a vždy budou u mě ubožáci.
4. "A co český podnikatel, to dacan!" Podle sebe soudím tebe.
5. Nemám, co bych víc dodal. Inteligentní pochopili, hlupák zůstane zase jen tím hlupákem.
Poněkud mi připomínáte řezníky za socíku, kteří k atraktivnímu druhu zboží dávali "přívažky" - druhy masa a masných výrobků, které lidi odmítali kupovat, zboží na (za) hranici poživatelnosti (nasmrádlé maso "vyperte si to v hypermanganu" apod.).
Obávám se, že ta reklama žádný jiný význam nemá, a že si lidi nakonec vyřvou její zákaz, tak, jak si nakonec (někdy koncem 60. let a za normalizace to už nezrušili) vymohli zákaz těch přívažků. Je ovšem docela možné, že ten zákaz, v důsledku obecné úřednické tuposti, bude mít nějaká nepředvídaná negativa.
Doporučuji vám naučit se číst nebo chápat čtený text, viz bod 1. Ještě pro jistotu dodám, že nemám nic společného s žádným reklamním systémem a z reklamy nemám naprosto žádný příjem. Takže jste to pochopili špatně, ne že by mě to udivovalo. Vy toho evidentně nechápete víc, ne že by mě to udivovalo.
"potrefená husa co zakejhala"
Opět podle sebe soudím tebe?
Z grafů v úvodu je jasně patrné, že uživatelé internetu už mají debilních reklam plné zuby a začali se aktivně bránit. (50% reklamy blokuje, dalších přibližně 10% surfuje anonymně, takže se do grafu nedostanou). Soudný člověk by se zamyslel nad tím, co dělá špatně a zařadil zpátečku, dokud je čas, tedy reklamy zcivilizoval a omezil. Blbec začne pindat cosi o prazitech a pokusí se přitvrdit, čímž naštve další, dosud ochotné ty bezcenné reklamní žvejky tolerovat. Časem se do ,,červených čísel" dostane kolem 90% reklam, inzerenti usoudí, že internet pro ně není dobrá živná půda a půjdou jinam. Jsem zvědav, co potom budou ,,prazitologové" dělat. (Kdyby tu byl chechtací smajlík, s chutí bych ho použil).
Pepo, ještě bych dodal, že pro toho, kdo si platí nehorázně předražený mobilní internet se směšnými FUP limity je blokování reklam naprosto nezbytné. Takže strejda Gůgl a ostatní by místo jalového fňukání měli raději tlačit na opy, apy FUP zrušili. Protože kdo se naučí blokovat reklamy na mobilním internetu, bude je blokovat všude.
No tak zrovna ten tvuj mozek uz zjevne nejaka ta debilita a lez nerozhodi, tak nac si delat vrasky?
A nechapu na narazky na nejaky fup u mobilniho internetu -- sam tu prece razis odvaznou teorii, ze free wifi je prakticky vsude (popripade staci sednout do dodavky a zajet si pro ni do germanie, nebo na dalny vychod), tak proc se ohlizet na nenazrane operatory, ze...
To vypadá rozumně... Jen se zeptám, když píšete "koupíme několik druhů", znamená to, že koupíte a postupně otestujete úplně všechny, které jsou na trhu?
Pokud ano a děláte to tak s každým produktem, pak klobouk dolů, jste skutečně zcela imunní vůči reklamě (i když ani to nemusí být tak docela pravda, hraje tu roli očekávání - třeba víno z drahé lahve chutná lépe než z levné, ač je obsah stejný či dokonce prohozený).
Pokud ne, potom musí existovat princip, na základě něhož vybíráte skupinu, již otestujete. Pokud ji generujete počítačem náhodně z celé nabídky, pak opět klobouk dolů. Ale pokud ne, tak už je marketing silně ve hře a kasání se, jak jste nad věcí, může být spíše známkou nedohlédnutí všeho, co je ve hře (což je pro marketing ideální, nejlepší reklama je taková, která pomůže prodat produkt, aniž by si to zákazník uvědomil), než skutečné "výhry nad systémem".
Tak to funguje jako jinak, testuje se paralelně, každý svým jediným nákupem a dojmy, které o to někdy sdělí známým, taky módou. Ale i kopírováním výrobců, kteří kopírují, to co zrovna frčí. To jsou mechanismy, které se starají o šíření informací o úspěšných pokusech. Nejde o to, aby každý byl spokojený, ale aby systém zdroje rozdělil optimálně, spíše, aby to optimum nalezl, protože to je dané, předchozí historií systému, ale nikdo ho nezná, ani vy, ani já, ale ani vlády. Najde ho jednině trh. A to díky takovému kolektivnímu algoritmu. Viz algoritmus ACO, který je ze stejné třídy algoritmů.
Vazne? Staci trochu pohledat a da se najit minimalne nekolik desitek nehod na tema automobil skoncil v bilboardu, misto na poli.
Pokud si dobre pamatuji, tak na krizovatce Prumyslove s Ceskobrodskou byl instalovan "videobillboard" nacez byl asi po mesici prekryt plachtou (za asistence PCR) a pak demontovan. Zrejme proto, ze byl naprosto uzasne umisten za semafory, a predpokladam, ze par lidi (mozna s nejakou tou nehodou) to proste projelo, protoze nebyli schopni identifikovat, co je reklama a co svetlo semaforu.
Přečetl jsem si. BTW: Přečtěte si zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, třeba tady http://business.center.cz/business/pravo/zakony/infspol/cast1.aspx#par7 a vyložte mi, proč bych neměl mít právo odmítnout z mého hlediska nevyžádanou reklamu (obchodní sdělení).
No a? Došlo vám, v čem je ten podstatný rozdíl?
Tohle se týká šíření obchodních sdělení, tedy že vám někdo adresně něco pošle, ne že vy vlezete na něčí stránky.
Mezi námi, aby bylo jasno, já rozhodně nebojuji za reklamní poskytovatele, osobně si myslím, že to opravdu již v mnoha případech přehánějí a lidé se začínají bránit. Já se podivuji nad tou zvrácenou logikou zdejších velkých blokovačů, kteří lezou někam, kde jim někdo nutí něco, co je otravuje, jako kdyby neměli na výběr a lézt tam museli. A ještě se tím chlubí, jak nad nimi hrdinně vyzráli. Přitom těm provozovatelům paradoxně takovým chováním dávají jasně najevo, že se bez jejich služeb neumějí obejít. Já se tedy bráním tak, že prostě na takové weby nechodím. Webů jsou miliony, opravdu je z čeho vybírat, nepotřebuji se ponižovat a dolézat tam, kde mě něco otravuje.
Úplně to stejné je s pirátěním filmů a hudby, se stejným efektem a se stejnou zprávou distributorům: my se bez vašich stupidních filmů (ala Expendables 3) a hudby neobjedeme.
Vám to nepřipadá ujeté? :-)
Máte pravdu, je to ujeté.
BTW: Že to obchodní sdělení prokouknete, jsem čekal, ten zákon je stavěný na spam. Ale pozor, ještě je tu zákon o regulaci reklamy a tam se říká, co je reklama, kdy obtěžuje a že taková reklama je zakázaná. Mám ovšem dojem, že ten zákon je také poněkud nešťastný a že je záměrně formulován nejasně. Je to prostě složité.
Já žádné důkazy hledat nepotřebuji, já říkám, že to tvoje prohlášení je pitomost a nikdo nic takového nezvratně nedokázal.
"Pro mne je podstatné, že ten mor kolem silnic konečně zmizí."
Ano, my všichni, nebo alespoň většina tady víme, že máš psychický problém, protože normální člověk dokáže billboardy ignorovat a nepotřebuje proti nim vést džihád.
"A když tě reklamy nezajímají, proč za ně kopeš?"
Já za reklamy nekopu, viz: http://www.lupa.cz/clanky/google-mame-problem-vic-nez-polovinu-reklam-na-webu-nikdo-nevidi/nazory/695010/
To je přesně to, co píšu o kousíček výše a co třeba takový Krakonoš nedokáže pochopit. Naprostá většina řidičů na nějaké billboardy háže bobana, nezpomalují a nekoukají na ně. Jejich odstranění nepřinese vůbec nic, jak dokázal dlouhodobý výzkum v USA např. zde.
Je to jen prázdné populistické gesto.
Je to stejný efekt, jako když v mlze v monotónní krajině chodíte v kruhu. Mozek se nemá čeho chytit. Chybí mu zpětná vazba. A sledovat stále tachometr, zda náhodou nepřekračujete rychlost, je pěkná otrava a navíc je to i nebezpečné, protože nesledujete cestu před sebou, ale tachometr a moc se to od čtení billboardů neliší. Takže spíše by to chtělo zakázat tachometry a vše na palubní desce, co podobným způsobem rozptyluje.
Tachometr vůbec nepotřebujete, rychlost do zatáčky neřídíte tachometrem, ale vlastním odhadem, totéž odstup od před vámi jedoucího automobilu. A omezování rychlosti nefunguje. Pokud jsou špatné podmínky, je maximální povolená rychlost stejně příliš velká, a jsou-li dobré, je zbytečně nízká. Omezení má smysl jen v obci, a zase kdybyste se řídil údajem na tachometru, tak nejspíše někoho přejedete, protože budete kontrolovat rychlost a nebudete sledovat chodce.
Problém je, že reklama funguje i podprahově, to bylo opakovaně prokázáno studiemi provedenými různou metodokou.A i podprahové vjemy dokáží zahltit mozek.
Mimochodem, kdyby ty reklamy řidiči ignorovali, tak by je tam nikdo neumisťoval.
A studie nehodovosti na zabilboardovaných a nezabilboardovaných úsecích bilboardy jako faktor zvyšující riziko dopravních nehod potvrzují.
A to nemluvím o lidech, kteří se zabijí o stožáry bilboardů, a kteří by nejpíš přežili, kdyby tam žádný nebyl.
Další věcí jsou LEDkové bilboardy. Tuším v Plzni se podařilo jeden umístit tak "šikovně", že ho řidiči, přijíždějící ke křižovatce měli jako pozadí semaforu. A nebyli s to rozeznat, co na něm svítí.
Pamatuji také bilboardy s reklamou na Pentium II, kde slova "neomezená rychlost" (= na počítačích s tímto procesorem) byly vyhotoveny reflexní barvou a řada řidičů to v noci, kdy svítila jen tato dvě slova, to považovala za dopravní značení.
"A studie nehodovosti na zabilboardovaných a nezabilboardovaných úsecích bilboardy jako faktor zvyšující riziko dopravních nehod potvrzují."
Můžu požádat o odkaz na takovou studii? Všimněte si, že já jsem sem linkoval dlouhodobou studii s opačným výsledkem.
"A to nemluvím o lidech, kteří se zabijí o stožáry bilboardů, a kteří by nejpíš přežili, kdyby tam žádný nebyl."
Ehm, kolik takových nehod bylo? Já si nepamatuji ani na jednu. Zato spousta aut knčí omotaných kolem stromů, které jsou výrazně silnější, než tenké tyče billboardů. Pokácíme tedy stromy?
"Další věcí jsou LEDkové bilboardy. Tuším v Plzni se podařilo jeden umístit tak "šikovně", že ho řidiči, přijíždějící ke křižovatce měli jako pozadí semaforu. A nebyli s to rozeznat, co na něm svítí."
To je exces, prostě blbě umístěný jeden billboard.
Například, čím lidé méně jsou ochotni platit za prací prášek, o to je v něm více výplňových látek na rozdíl od účinných. Obal samozřejmě zůstává stejný, na obalu se šetří až nakonec, protože prodává, když už není zbytí, přijde se se slogany bio a ecopack. Ale určující je vůle zákazníka. Jí se produkt přizpůsobuje. Ale ta vůle nemusí být uvědomělá, ale podvědomá a je samozřejmě i částečně kolektivní. Většina lidí totiž trendy neurčuje ale kopíruje.
Protože sousedova tráva je zelenější a šťavnatější. Jednak má menší hustotu obyvatelstva tak to jaksi nemá moc smysl dávat kde je pár lovců sobů. A jednak ti co žijí z přírodního bohatsví nemají důvod něco propagovat matce přírodě aby jim dala zdroje.
A na závěr to jsou aktivistické bludy, které jsou zarážející, když můžete si najít weby reklamních agentur v dané zemi a důkazy že bouchají reklamy úplně stejně jak u nás.
Tak to nefunguje, vy si cenu vykalkulujete podle svých nákladových možností a přání a buď na trhu uspějete, nebo ne. Když ne tak, musíte cenu snížit a inovovat tak, aby jste měl nižší výrobní náklady. trh je kolektivní optimalizační algoritmus, který zajišťuje optimální rozdělení zdrojů ve společnost, aniž bychom to optimální rozdělení předem znali. Ta rovnováha co se nakonec nějak ustaví, je právě to optimum, které se ale v čase proměňuje, tak jak jsou zdroje čerpány a obnovovány. celý proces je dostatečně robustní, že chyby jsou časem eliminovány. Například zanikají přeregulované kultury, které díky regulacím nemohou optimálně rozdělovat zdroje, protože každá regulace je odchylkou, chybou od optimálního stavu, protože optimální stav je to, co je, a ne to, co bychom chtěli, aby bylo. Přičemž pro nás je optimální stav v zásadě nerozpoznatelný, proto náš mozek není schopen předpovídat budoucnost. Nemá na to dostatečnou kapacitu, protože se může vydat jen jedním směrem. Společnost pak vykazuje chování kvantového systému, kdy určitý směr je testován v jednou okamžiku současně mnoha subjekty, a nakonec se uplatní ten nejúspěšnější (měřeno osobní ziskem). A světe div se, toto vede k optimálnímu rozdělení zdrojů. Svět je dokonalý, takový jaký je.
Zdraví je taky zdroj a taky má být rozdělen optimálně, ne z hlediska jednotlivce, ale z hlediska přežití druhu. Nemusí se nám to líbit, ale to je tak všechno, co s tím můžeme udělat. Jediné co ho může zlepšit je obnovování tohoto zdroje lékařským výzkumem a inovacemi z něj plynoucími. Rozhodně ne státní regulací. Vtip je v tom, že jednotlivec neví a ani nemůže vědět, co je optimální a ani, kde se v jeho okolí to optimum nachází. Aby ho našel, je potřeba aby ho hledali i ostatní a činili vlastní někdy nezávislé pokusy, někdy ovlivněné úspěchem (osobní zisk) ostatních. A přesně tak svět funguje. Kdybyste dělal internetové stránky, zjistil byste, že lidé nejčastěji chtějí svůj web mít takový, jaký někde viděli a myslí si o něm, že je úspěšný. Ne nějaký vlastní originální.
A kdyby udělal z prošlého KD laskominu tak získá co? Buď to bude laskomina a lidi se o to porvou a bude genius.
Nebo to bude pořád prošlé KD a byla to ztráta času a peněz a tedy prodělek. Protože pokud to pro lidi nebude mít žádný přínos tak to kupovat nebudou. A když to nebudou opakovaně kupovat tak to je prodělek. Což nebudou pokud to nebude laskomina, ale prošle KD.
Ostatně státní regulace zdraví, dříve nebo později dojde k euthanázii. Došli k ní nacisti, před nimi se to dělo ve Spartě a dnes k ní docházíme znovu. A kritéria se budou rozvolňovat, nejprve to budou ti co o ni sami požádají, pak když o to požádají příbuzní a nakonec o nepohodlných bude rozhodovat státní úředník dle své libovůle, nebo ideologie. Takže já volím raději tu reklamu a trh.
Nikam neskáču, jen jsem vás chtěl vyvést z omylu, že automaticky více zdraví znamená optimální rozdělení zdrojů. Zdraví má být tak akorát, a kolik to je, určuje trh. V každé době je to jiné a odpovídá to aktuálním možnostem dané doby. Nebo jinak řečeno. Zdraví = čerpání jiných zdrojů. A stát by neměl regulovat, kdo žít bude a kdo ne. Lépe je to ponechat na neosobním trhu, který má šanci to optimum najít, a najít ho neosobně, jen na základě střetu individuálních zisků. Státní regulace šanci najít optimum nemá, protože ho nezná a nemůžete regulovat něco, když neznáte cíl, kam máte dojít. A v této pozici stát vždy je.
A dále, proti zlému úmyslu podvodníka obrana neexistuje. Takový podvodník je vždy o krok před tou obranou, protože ten bránící se budoucnost nezná, kdežto podvodník minulost a tedy i vaši obranu zná a lehce ji obejde. Jediná obrana před podvodníky je dobré jméno založené na důvěře lidí. A to je taky rozdíl mezi totalitou a demokracií.
Reklamní slepota je záporná zpětná vazba, která přirozeně reguluje množství reklamy. Jinak o obsah nejde, lidé budou číst i kraviny, za komunismu vycházely noviny plné ideologické špíny, komických nesmyslů a blbostí a přesto je lidé četli. A světe div se, četli je hlavně, kvůli inzerátům, černé kronice a sportu. Ne kvůli obsahu. Kupovali si papír a ne obsah. Takže vidíte, že i v takto pokřiveném prostředí nějak fungovala reklama. Sny autorů, že lidé budou platit za obsah jsou nereálné. A navíc, reklama je akcelerátor osobních potřeb. Konzumovat obsah není žádná přirozená potřeba a bez toho se velmi lehce obejdete. To jen reklama umožňuje jeho existenci. Když vám bude nejhůř, tak ani číst nebudete mít chuť.
No ale takto může uvažovat jen státní zaměstnanec, který žije z daní. Žádný obchodník to neudělá, protože by tím ohrozil svou obchodní budoucnost, která je založena na dobrém jméně a důvěře jeho zákazníků v jeho značku. Promarnil by tím své nemalé investice do reklamy. Například. A to je zase zpětná vazba, která drží svět pohromadě. Obchodník chápe, že je závislý na svém obecenstvu. Tedy na rozdíl od státního zaměstnance, který si myslí, že jeho činnost je mu dána od Boha a proto nepotřebuje důvěru lidí. Jinak i za komunistů stát prováděl euthanázii, odepřením léčby podle věku. Jinak argumentovat smrtí dítětě je ohavný trik, založený na předpokladu, že vaše obecenstvo je hloupé.
Utekli pracující cikáni a studenti.
Vjzed do Senice od Trnavy a to je díra.
http://tinyurl.com/mj7on9u
Tady u Bratislavy na Senecké cestě máte celé billbordořadí.
No člověk stejně jako šelma, potřebuje k obživě další tvory, šelma k tomu, aby je sežrala a člověk, aby jim něco prodal. Každý člověk má dvojí roli, jednou je predátor, když prodává, jindy je kořist, když kupuje :-) A produkty vašeho vývoje musí někdo koupit, musíte se chovat jako šelma, empaticky se vcítit do potřeb kořisti, abyste ji ulovil, aby to co produkujete se dalo i prodat.
No dodnes dokonce u mladých novinářů poznáte, jaký jejich rodiče měli vztah k tehdejšímu režimu. Podle argumentů, které používají dnes. Kultura se mění jen velmi pomalu, a komunisté v naší kultuře udělali téměř nenapravitelné změny, díky propagandě. A nemyslete si, ty mýty tou propagandou vytvořené, přežívají dodnes.
"A kdo je parazit;, ten, kdo nechce koukat na debility, nebo ten, kdo se mu je snaží vnucovat za každou cenu?"
Parazit je ten, kdo si zdarma pro svůj vlastní prospěch bere něco, co zdarma není. Opakuji: nikdo vám nic nevnucuje, když vám něco vadí, jděte jinam.
Já vás spíš považuji za obyčejného ubožáka. Klidně si na to buďte hrdý, máte opravdu na co. Hlavně že pak tady takový, jako vy, píše něco o českých "podvodnikatelích".
Samozřejmě cedule restaurace je reklama informačni a jeji obsah je reálný a informace stálá . Ten druhý přiklad má však v samém základu následek v podobě krátkodobých výhodných cen pro spotřebitele > přesněji < taková reklama je likvidační pro malé inzerenty, výrobce nebo prodejce a spotřebitel to pociti až časem v podobě zavislosti na špatné všudy přítomné kvalitě centralizovaných nákupu a služeb pod taktovkou a podminkami Googlu
...nejsem závislý na žádné reklamě... Ale blbě kecáš o parazitech. Takže jsou dvě možnosti: Buď lžeš až hrábě kvetou, nebo jsi totální pako. Ale pokud tě baví, čumět na každém webu na 90% otravných zbytečností, je to jen a jen tvů j problém a přibývající většiny, (viz grafy), zbytečná starost. A blekotat něco o tom, že když nechci reklamy, tak někam nesmím... Takovéhle nejapnosti nepadaly ani z Milouše Jakeše neblahé paměti. Internet je sice jakž takž, ale přece jen natolik svobodné prostředí, že nějaký praštěný utřinos mi nemůže zakázat někam koukat. A ostatně škoda slov. Já si budu hezky blokovat vše, o co nestojím, polezu si kam budu chtít a ty mi můžeš, svobodně a demokraticky, políbit šos, protože to je, naštěstí, jediné,co mi můžeš!
I když auto skončí jen na poli, skončí to obvykle smrtí lidí v něm. A těch aut na poli skončí více, protože cesta bude monotónnější. Chování komplexních a navíc nelineárních systémů se nedá předpovídat. A nedá-li se předpovídat, nemůžete předem vědět, co daná změna přinese.
S TV či rádiem je to trošku něco jiného, tam se ta reklama odvysílá vždy, nelze ji z vysílání odblokovat. Tam se nepočítají počty zobrazení či prokliky, zadavatel reklamu zaplatí a TV ji odvysílá, do ceny výrobků se to pak promítne všem, i těm kteří na reklamy nekoukají. Je to prostě jiný systém.
"Vždyť za sledování TV pořadů komerčních TV nic neplatí a na reklamy nekoukají."
Ale TV za ty reklamy obdrží peníze tak jako tak a ti nekoukající to nakonec taky zaplatí při koupi zboží (či služeb) tak jako tak :-)
Čtete-li reklamní baner, tak se automaticky uvolní noha na plynu a instinktivně zpomalíte, takže reklamní banery zpomalují tempo na dálnici, rozbíjejí monotónnost, která má mnohem větší podíl na nepozornosti, než banery. Protože na monotónní silnici naopak bezděčně přidáváte a zároveň ztrácíte pozornost, protože krajina nepoutá vaši pozornost a začínáte přemýšlet o něčem jiném, než o jízdě. Nehod bude tedy více.
"Platím za internet, takže mám svrchované právo se dívat jen na to, na co se dívat chci."
Typický falšný argument parazita. Ne, ty neplatíš za žádný "internet", internet není žádná konkrétní sližba. Platíš si za připojení k síti, které se říká internet. Nemáš žádné svrchované právo. Tvé jediné právo je jít jinam, pokud se ti daná služba nelíbí, nikdo tě nenutí na žádný konkrétní web lézt.
Co je tohle za idiotský argument? Nelíbí se, že zloději kradou auta? Nekupujte si žádné, ušetříte. Já se mám přizpůsobovat parazitům a neposkytovat něco, o co mají jiní zájem? To je stejně pitomá a zvrácená logika, jako třeba přikazovat někomu obsluhovat ve svém podniku každého, i toho, o koho nestojím a mám s ním problémy.
No pomocí ní se provádí utahování šroubu, dělá alibi tomu, přece nechcete, aby se stalo to a to, proto se zakáže to to, to to a to to. Vždyť předběžná opatrnost je základní metoda zavádění totality v EU. Od žárovek po elektronickou evidenci tržeb, která zásadně mění postavení občana ve státě, z podmětu státu, dělá z něho předmět, otroka s povinností živit státní aparát, který svou existenci odvozuje nyní sám ze sebe.
Ano, ale jen tak na okraji a do TV se dostaly během pražského jara v roce 1968 a normalizační komunisti si je nedovolili už zakázat, protože by to byl nechtěný znak utužení poměrů, lidé se měli bát, ale neměli být naštvaní. Kdyby jim sebrali reklamu, naštvalo by je to. A vidíte dnes v Západní Evropě, tam kde sílí totalitní tendence, první na co zaútočí je rodina a reklama.
Vtip nic neřeší, jen podporuje strach z neznámých následků "neuváženého" chování, tedy toho řešení. Vtipy komunistům nahrávaly, protože udržovaly ten strach. Ano, smáli jsme se, ale podprahově to byl signál, že se smějeme proto, že vtipem popisovaná situace je tabu a proto je ta situace absurdní a tedy směšná.
No, žil jsem ve světě bez reklam, a byl pekelně nudný. A kde to bylo? Před rokem 1989 u nás. Jinak se podívejte kolem sebe, jistě máte kolem sebe nějaké látky, a všechny mají většinou nějaký vzor. Proč asi? No aby imitovaly přírodu a poskytovaly vám neočekávané a různorodé vjemy.
Proč? To už za mne dávno udělali jiní a v PS na to reagovali páni poslanci tak, že billboardy budou mizet. Sice neradi, ale nakonec to prošlo. Takže, a teď se třeba po..r, billboardy časem zmizí! A to jedalší s čím, naštěstí, nic nezmůžeš. Ono je totiž opravdu dokázáno, že kdo kouká na billboard, nevěnuje se okolnímu provozu a to se, jak známo nesmí. Takže od Nového roku nebude smět řidič v autě mobilovat, jinak tři body a pět litrů pokuty a o něco později nebude moci i koukat na reklamy, protože žádné nebudou. (Včera bylo pozdě).
které zakrývají text webové stránky a nejde je vypnout (setkal jsem se s tím i na Lupě), se snažím zapamatovat a zboží (i výrobce) takto presentované ze svých nákupů vyloučit.
Možná by bylo dobré zřídit nějaké "antireklama" stránky typu nekupujte to a to zboží od toho a toho výrobce, jejich reklama je agresívní a obtěžuje.
A on se tomu někdo diví? Vždyť je to jenom jasný a předpokládatelný následek neustále se zvyšující agresivity a množství reklam na internetu. I TV divácí čím dál častěji přepínají při reklamách kanál, dokonce se již dříve v dobách VCR objevila udělátka, která dokázala částečně reklamu elminovat. A jak si lidi na něco (blokování reklam) zvyknout, je pak velmi, velmi těžké tento trend zvrátit. Mnohdy je to nemozné. Jednou větou: mají, co chtěli.
Vaše teorie se vzajemě vylučuje s realitou pane > ve všeobecnosti se lidské zdroje právě musí regulovat ve vztahu k člověku a jeho zddraví ne jinak ani obráceně < ale tuším ze jste kreativec co z prošleho KD udělá klidně díky novému obalu rakvičku v barvách Rall >laskominu< dobrou chuť. :)
O tom bych si dovolil pochybovat :-) Tvrdit, že samoobluhy jsou populární, protože imitují pro člověka přirozený lov nebo sbírání, a srovnávat to s reklamami, to chce hodně zcestné uvažování. Nebo to, že lidé podvědomě opouštějí weby bez reklam... já mám spíš opačné zkušenosti. Reklama není ani náhodou příčinou vysokých návštěvností webů.
Skáčete :) vy tvrdíte že i když 1 prošle KD nakazí a usmrtí třeba dítě a obchodnik jako vy za to ponese odpovědnost v přesvědčeni že se může zabíjet a pak možná lečit :) mno nedivte se že Vám matka/ky dětí tržně min. Vyškrabou kreativní oči :) jste populista a mimo , ale vaš stav má řešení zašustit si > ožrat se a znovu zašustit a ty úvahy zmizí :) netrapte se život nelže Tečka :)
Utekli hlavně cikáni, kteří se u nás, díky našemu ,,kapitalismu" mají mnohem lépe. A vzhledem k tomu, že na Slovenských silnicích jsem častým hostem, jsou vaše odkazy silně mimo mísu. Věřím tomu, co vidím na vlastní oči, ne tomu, co někde nějaký pisálek nalže. A moje oči vidí na slovenských silnicích opravdu jen dopravní značky a já se těším na den, kdy se toho (snad) dožiji i u nás.
Ano, reklamu v tv i rádiu, mám taky celkem rád, saturuje tak trochu moji mužskou potřebu dívat se do ohně a přemýšlet si :-)) Jinak reklamy odráží zcela základní lidské instinkty. V reklamách je ukryta podstata lidské existence - omezenost zdrojů. Což třeba náboženství řeší slibem věčného života po smrti. A to je vlastně taky reklama, že.
Trhni si, Řepko! Platím za internet, takže mám svrchované právo se dívat jen na to, na co se dívat chci. Reklamy v TV také nepapám. (vždy se najde nějaký kanál, kde momentálně reklama není). A komu se to nelíbí... Před chvílí jsem na Megapixelu bloknul vysouvací okno, které mne nabádalo k tomu, abych se přihlásil k odběru novinek. Přikrývalo věci, které mne opravdu zajímaly; teď už neopruzuje. A když se podívám, co vše mi Adblock filtruje a na co bych byl odsouzen zoufale zírat, ježí se mi na těle všechny chlupy. Ono jak je jednou něčeho moc, tak je toho příliš!
Já mám velmi propracovaný a léta budovaný filtr do Adblocku, ale od té doby co doma používám tablet a mobila připojeného k internetu přez wi-fi už blokuju nejotravnější posílatele reklam také routerem. Hlavně tedy různé spiry a adoceány. A jakmile jednou do těchto filtrů někoho zadám, už tam prostě zůstává. Vyjímky nedělám!
Je třeba si vybírat, i mezi eshopy existuje řada slušných. Spoustu věcí nakupuji přes net, dodání do druhého dne až před barák bez poštovného a balného. A to už vůbec nemluvím o nákupech v zahraničí, už se vidím, jak jedu kupovat nějaké věci třeba do Číny, to se pane vyplatí :-)
Seti, práva jít jinam samozřejmě využívám. Nedávno jsem se pokusil přečíst si na Digizone článek o anténních zesilovačích. Když jsem zjistil, že jde o placený obsah, zadal jsem si do Googlu heslo anténní zesilovač a během vteřiny jsem našel několik odkazů na neplacené texty. Takže to, co jsem potřeboval jsem se dozvěděl a ještě ušetřil. Pikantní na tom je, že mnohdy se takto zdarma dostaneš ke zdrojům, které autor využil ke splácání té placené slátaniny.
A kdyby jste měl povolenou reklamu, možná by jste narazil na lepší nabídku, možná i lepší produkt (pozor na slovo "možná" - to je důležité, netvrdím, že určitě, ale možná)
Já, např reklamu neblokuju, nijak mi nevadí a myslel jsem si, že na reklamu nikdy nekliknu, ale protože mi nejmenovaný systém zobrazuje reklamy, které se týkají věcí, které mě zajímají, klikl jsem už mnohokrát. Při tvorbě něčeho mnohdy zasahuje náhoda a tak tu náhodu nechávám pracovat.
Překvapuje mne, že už fňuká i pan gúgl. Také se divím, že někteří zadavatelé reklam se snaží se nahradit jednu metriku metrikou jinou a ještě hloupější. Čas trávený na webu… Tak třeba čas trávený čtením příspěvků této diskuse inzerentům příliš nedá.
Se divím, že zadavatelé neřeší, kolik lidí za své peníze osloví. Dle mého soudu by toto měla být ona metrika. Zdali si 1 000 stránek prohlédne 50 lidí, třeba uživatelů nějakého fóra či bazaru a nebo třeba 500 lidí hledajících info na nějakém blogu. Řekl bych, že reklamní zásah bude naprosto jiný. Ale za stejné prachy…
A že klesá účinnost reklam? Není divu, když zadavatelé nutí stále agresivnějšími formáty reklam, mnohdy protivně uřvaných a blokujících činnost prohlížeče stále více čtenářů používat různé adblok systémy…
Ale váš mozek potřebuje i vjemy, které neřídíte, které jsou pro vás neočekáváné, když jste na lovu v lese, taky je řídit nemůžete a na to je náš mozek naprogramován a proto taky funguje reklama (příležitosti, sběr, lov), proto taky lidi surfují na internetu, hledají něco neočekávaného. A proto taky lidi často bolí hlava, když dlouho pracují s počítačem, jsou sice na "lovu", ale co uvidí řídí si sami, dostávají očekávané výsledky a jejich mozek je zmaten. Má-li reklamu, podvědomě si ji zpracovává a je spokojen, nemusí se bránit. Kolik toho co jste, řídíte vůlí? 5% ?
Web bez reklamy je totiž nudný, je to jako mořský příboj bez šumění moře, nebo les bez zpěvu ptáků, když jste v něm, tak ten zpěv vědomě nevnímáte, ale když je ticho, tak vám něco chybí. Proto lidé podvědomě opouštějí weby bez reklamy, mozek je podvědomě vyhodnotí, jako prostor s malou hustotou příležitostí. Musíte si uvědomit, že v hloubi duše, na úrovni psychických automatismů jste lovec, nebo sběrač. Váš mozek se zaměřuje na příležitosti něco sebrat nebo ulovit. Ostatně proto jsou tak populární samoobsluhy.
Protože sousedova je vždy trává je zelenější a šťanatější. Jednak je má měnší hustotu obyvatelstva tak to jaksi nemá moc smysl dávat kde je pár lovců sobů. A jednak ti co žijí z přírodního bohatsví nemají důvo něco propagovat matce přídorodě aby jim dala zdroje.
A na závěr to jsou aktivistické bludy, které jsou zarážející, když můžete si najít weby reklamních agentur v dané zemi a důkazy že bouchají reklamy úplně stejně jak u nás.
Proč tak daleko? Stačí Slovensko. Tam jsou před námi skoro ve všem. Polatky u lékaře zrušili mnohem dřív, než my, od 1. 1. 2015 budou mít čistě elektronické mýtné, čili konec s nalepování a seškrabáváním známek, důchodci, včetně našich, tam jezdí vlakem zdarma a reklamy kolem silnic nehyzdí krajinu.
A protože je to tam tak super, tak to dobro nemohli unést a hromadně prchli do ČR a ti co uměli jazyk a byli drzejší ještě dál.
A protože je to tam tak super a nudí se, tak dělají povyk nad imaginárníma bilboardama.
Když jste tam nebyl tak se podívejte aspoň na viewstreet, abyste ty reklamy viděl než začnete něco plácat.
Všechny ty na pohled super věci jsou jen tunely. Ciknuté zakázky a přesouvání daní do své kapsy a kamarádům.
Máte nejvyšší čas, jít se léčit. Ale nejspíš to bude marné. Já si zase nedovedu, a ani nechci, představit na rozkvetlé orchidejové louce billboard. Mimochodem: Dnes jsem si koupil nový teleobjektiv a to bez toho, že bych koukal na nějakou reklamu, jen na základě katalogových údajů ze stránek, na kterých mám veškerou reklamu i cookies blokované. Proboha, nespáchal jsem čirou náhodou trestný čin?!?
"A re-klama, znamená, přeloženo do češtiny, opakovaně klamati"
- nevím, kouknu na ceduli - reklamu: "Restaurace"
- jdu dovnitř a je to restaurace
- najím se dobře, zaplatím, odcházím. A teď, kde je ten klam?
Stejně tak s cenou - pořád na mě vyskakuje reklama s cenou na nějaký výrobek, já vím, že ho někde můžu koupit za tu a tu cenu a teď vidím (podle reklamy), že ten stejný výrobek tam mají za mnohem levnější peníz, koupím ho tam levněji, dojde mi a používám ho. A kde je ten klam?
Neberte reklamu jako nesmyslný teleshopping, ale jen jako upozornění, že něco (výrobce, výrobek, atd.) existuje.
Tolik lidí nemá rádo reklamu, ale že by někdo zakázal věci typu: volejte věštce, apod. kde jde lidem kromě jejich peněz také o jejich zdraví, to se nikdo nerozčiluje.
Nesurfují kvůli reklamám, do lesa taky nechodí poslouchat jak vítr šustí v listí, ale třeba sbírat houby, ale obojí lidskému mozku prospívá, aniž by si to na vědomé úrovni uvědomoval. Například ani hudba není monotónní, a to dokonce ani minimalistická, v té je ta melodičnost zašifrovaná jinak. Dokonce i když je, tak mozek sám si do ní přidá šum, a hledá v ní tónové souvislosti a melodie. Mě osobně země a weby bez reklamy nebaví :-)
To mě vždycky zajímalo, jestli to maj nějak dohodnuté? Protože je to skutečně porušení a na ban.
Jinak to máte tak, když má stránka reklamy jen trošku nic si nevydělá, nemá na růst a zanikne - protože si toho nikdo neváží a má to za samozřejmé.
Zatímco weby jako csfd, lupa co jsou reklamy plné si vesele žijí...
Je to jako s akcema a polskejma potravinama...
Není pravda, že před rokem 1989 zde žádné reklamy nebyly!
Bylo jich až moc, jenom to byla reklama na jednu stranu. Veškerá ta propagandistická hesla, rudé hvězdy na prostranství a u silnic byly reklamou režimu, která se snažila vymývat mozky lidem.
Nebylo sice tolik bilboardů, ale i tak se až na hodně místech dalo číst, že plány nějaké pětiletky splníme, ani zrno nazmar atd...
A k dnešní reklamě na webech? Třeba hodně lidí si udělá stránky pro zábavu nebo pro svoji propagaci, ale existuje hodně specifických a užitečných stránek, které slouží dalším lidem nebo určitým skupinám.
Ovšem mizivé promile návštěvníků je ochotno za jejich návštěvu a čerpání obsahu něco zaplatit.
Ovšem údržba stránek a obsahu stojí taky nějaký čas a autoři takových stránek si jistě zaslouží nějakou odměnu. A pochvala před nastoupenou jednotkou sice potěší, ale za to si nikdo nic nekoupí.
Jedna z mála možností, jak získat aspoň nějakou odměnu je zobrazování reklam. A možná to trošku přeženu, ale podle mého názoru blokování reklam na takových stránkách je i neúcta k autorům stránek. Nebo jste pro placený obsah?
Nějak nevěřím tomu že by mohl někdo mít váš pohled na svět. Možná že budete překvapen, ale je mezi námi spousta lidí, kteří rádi zajdou do lesa jen proto, aby slyšeli jak vítr šustí v listoví nebo v jehličnatých větvích stromů. A jak na těchto stromech sedící ptáci nádherně zpívají, když nejsou rušení řevem reklam vysílaných našimi komerčními rozhlasovými stanicemi.
Ne, jen používání vlastního rozumu, což je něco, co vy zřejmě postrádáte. A blokované mám opravdu všechno. Protože kvůli reklamám na web nechodím. Pokud něco potřebuji, seženu si technické údaje, pokud mne psaná data uspokojí, zajdu do kamenného obchodu, zboží si prohlédnu a pokud zjistím, že ho opravdu potřebuji, tak ho za hotové, nebo na kartu, (účet mám u bezpoplatkové banky), koupím. V čem je problém?
Hlavně je zajímavé že si z kamenného obchodu člověk zboží odnáší domů okamžitě po jeho zaplacení a nemusí týden poníženě čekat až se převedou peníze panu zlodějovi z eschopu na jeho účet. A ještě neplatí poštovné a balné. To už vůbec nemluvím o zaplacení zboží které e-zloděj definuje že ho má skladem a přitom má houby.
To nemohu potvrdit ani vyvrátit, tamější poměry neznám. Ovšem je faktem, že Češi jsou z jakéhosi mně neznámého důvodu (nevím, jak to lépe pojmenovat) "přizdisráči". Nevím o žádné jiné postkomunistické zemi, kde by si lidé nechali takhle kálet na hlavu ve všech směrech. Možná, že se mi to jen zdá, ale moc tomu nevěřím.
Ještě dnes budu vybavovat blokováním další. A dělám to zdarma a rád. A občas funguje i lavinový efekt:
Hele, co to máš za net, že v tom ty zk...ý reklamy nejsou?
Mám známého, který je umí zlikvidovat, chceš na něj kontakt?
Jo, dej.
A je vymalováno. Nainstalovat do FF patřičné doplňky, včetně nastavení blokování i nerušivých reklam je otázka max. 2 minut.
Nějak jsem si nevšiml, že ty reklamní slátaniny jsou placené. Takže opět žvaníš nesmysly. Naštěstí jsou tobě a tvým kamarádům všechny tyhle hlody na dvě věci. A mám pro vás, milánkové, novinku: Dnes jsem uvedl do provozu další notebook. Koupený bez O. S. s přípravou pro W8. Takže jsem zlikvidoval UEFI, natáhl Ubuntu a v prohlížeči aktivoval doplňky na blokování reklam. Zákazník byl nadšen. Je jen otázka času, kdy těmi svými debilitami nakrknete úplně všechny a váš byznys se tím pádem zhroutí.
Můj počítač i internetové připojení, (bez FUPu), by sice reklamy hravě zvládlo, ale proč si mám ničit mozek konzumací debilit a lží? A kdo má mobilní internet, má dvě možnosti: buď každý měsíc koukat chvíli na reklamy a pak jen na kouslou obrazovku, nebo blokovat a moci internet aspoň chvíli jakž takž normálně používat.
Ale to musíte číst samé nudné weby, bez reklam. Navíc to poškozuje psychické zdraví, protože narážíte na méně neočekávaných podnětů, na které je lidská psychika stavěná. A pokud déle pracujete v prostředí bez reklam, vašemu mozku neočekávané podněty začnou chybět. Určitě vás často bolí hlava, při delší práci s počítačem. Svět očekávaných informací je totiž nepřirozený.
A víte například jak spolehlivě poznáte, že jste v totalitním státu, podél cest nejsou reklamy. Totality první co udělají, tak omezí přístup k reklamě. Ještě než se plně etablují.
Ty jsi psal o tom, že je NEZVRATNĚ dokázáno, tak jsem chtěl nějaký důkaz. Žádný jsi nedodal, ale opakovaně tvrdíš, že je to OPRAVDU dokázáno. To, že poslanci něco schválili, není žádný důkaz.
"A to jedalší s čím, naštěstí, nic nezmůžeš"
Už ti to tady píšu minimálně po čtvrté, že s reklamami nemám nic společného. Zřejmě je to nad tvé chápání, jinak fakt nevím, proč mi neustále vnucuješ, že chci někomu něco zakazovat nebo chci, aby byly billboardy kolem silnic. Nic takového jsem ani omylem nevrdil, naopak jsem tady jasně vysvětlil, proč píšu to, co píšu.
Když to shrnu, důkaz z tvé strany žádný, místo toho osočování, výmysly a vkládání myšlenek, které jsem nikde neprezentoval. To jsi mi to nandal, hrdino. Hlavně že jásáš nad neustále dalšími socialistickými regulacemi. Neboj, i na tebe časem dojde a někdo tě pěkně zreguluje.
Sice jsem si skoro jistý, že to nepochopíš, ale pokusím se to vysvětlit.
Normální člověk, pokud mu někde něco vadí, a je úplně jedno, jestli je to na netu, v obchodě, v hospodě, nebo kdekoliv jinde, se prostě sebere a jde jinam. Pokud mi někdo něco znepříjemňuje nad můj limit, nechodím tam.
No a pak je tu nenormální člověk bez špetky sebeúcty, který začne vřískat, jak mu něco vadí, jak je něco drahé, a vyvodí si z toho nějaké své falešné právo brát si něco zadarmo nebo proti vůli vlastníka či provozovatele a ještě navíc se s tím chlubí, jaký není geroj. A když mu někdo nastaví zrcadlo a ukáže, jak se doopravdy chová, začne nadávat, mektat něco o zákazech, utřinosech či Milouši Jakešovi.
"Ale pokud tě baví, čumět na každém webu na 90% otravných zbytečností"
S reklamou nemám problém. Buďto je taková, že mi nevadí, nebo jdu prostě jinam. Nepotřebuji blokovat, stejně tak jako nepolezu jako nekuřák do kuřáckých podniků s rouškou a ještě u toho budu vyřvávat něco o zákazech. Tohle může dělat opravdu jen tydýt.
"A blekotat něco o tom, že když nechci reklamy, tak někam nesmím..."
O tom tady blekotáš tak akorát ty. Já jsem slovo "nesmíš" nenapsal ani jednou.
"Já si budu hezky blokovat vše, o co nestojím, polezu si kam budu chtít a ty mi můžeš, svobodně a demokraticky, políbit šos, protože to je, naštěstí, jediné,co mi můžeš!"
Já tě můžu akorát tak ohrát, mně jsi naprosto ukradený. Pro mě jsi jen taková směšná postavička zdejších diskuzí a chudáček bez špetky sebeúcty, který leze tam, kde se mu nelíbí a potřebuje u toho něco blokovat.