To je u PC naprosto normální, že každý upgrade přináší problémy, ostatně proto se v IT říká utrpět upgrade :-)
Vždyť ten nový prohlížeč byl ještě nedávno v beta verzi. MS moc dobře ví, že toho dost fungovat nebude, takže ve Win10 je kromě Edge také klasický IE11. Nejspíš není třeba nic dalšího instalovat, jen spustit IE.
Upgradoval jsem Windows8.1 na Windows 10 s prohlížečem Edge. Po upgrade jsem se přihlásil na hbogo. Po přihlášení jsem si chtěl pustit film. Ale film nejde přehrát. Objevilo se upozornění-Nastala chyba v prohlížeči.Zkuste film přehrát znova.Po opakovaném upozornění jsem kontaktoval operátora. Ten mě doporučil nainstalovat jiný prohlížeč (například Chroome) a že se to musí řešit na HBO aby byly kompaktibilní s novým prohlížečem Edge.Možné řešení to snad bude. Ale k čemu tedy potom je nejnovější prohlížeč když nefunguje pro hbogo.
S tou současnou aplikací mám ty nejhorší zkušenosti. Po pár dnech je nutné obnovit přihlášení, protože mi aplikace tvrdí, že nemám předplatné. A to musím udělat tak, že se nejdřív musím znovu přihlásit na tabletu a teprve potom na TV. Pokud má UPC svůj den a nefunguje přihlášeni ani jim, jsem bez HBOGO. Dalším problémem jsou titulky. UPC internet kolísá, a aplikace se přepíná do pomalejšího a rychlejšího módu, čímž titulky vypadávají, nebo jen rychle bliknou. Pokud má internet od UPC svůj den, je pořad nesledovatelný. Vůbec zapnutí titulků vyžaduje zkušenost, protože při spouštění pořadu se nastavení automaticky resetuje a je třeba volbu opakovat, což se musíte naučit rychle, pokud nechcete přijít např. o první věty v seriálu. Dalším problémem je pohyb v programu a zastavování. To má daleko lépe vyřešené Voyo. Prostě si pamatuje místo, kde jste zastavili a nabídne vám pokračování. Při pádu HBOGO si aplikace místo přerušení nepamatuje a musíte ho pracně hledat pomocí jezdce umístěni na listě, což se nepodaří vždy, aplikace "přemotávání" dlouho nevydrží a opět spadne.