Vlákno názorů k článku Hry v sociálních sítích: jak vyžebrat miliardy od Martin Soušek - Na světě je 1.1 miliardy kuřáků. "Myslím příliš...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2011 22:13

    Martin Soušek (neregistrovaný)

    Na světě je 1.1 miliardy kuřáků. "Myslím příliš velký počet lidí na to, aby byli skutečně závislí (tj. nemocní)."

    Nebo ne?

  • 5. 4. 2011 0:44

    RAB_THIRD (neregistrovaný)

    je velmi nepravdepodobne, ze by vsech 1,1 miliardy kuraku byli zavisli -
    pokud souhlasite s timto tvrzenim, pak souhlasite i s autorem clanku ;-)

    nebo se vazne domnivate ze jsou?

  • 5. 4. 2011 11:14

    pas (neregistrovaný)

    Závislost je pojem, který bych radši přenechal psychiatrům. Hrát casual hry je stejné jako luštit křížovky nebo sudoku nebo ztrácet čas a peníze sbíráním pivních tácků. Dělá to hodně lidí, přičemž někdo je "závislý" (komplikuje to život jemu a jeho rodině) a někdo ne. Pokud bychom měli zatratit vše, co potenciálně může vést k závislosti, zbyla by na světě jen práce a utrpení. :) Srovnání s kouřením je zcestné, protože kouření škodí zdraví i tehdy, když se nejedná o závislost.

  • 5. 4. 2011 18:59

    me (neregistrovaný)

    Nejvetsim problemem techto her je narok na cas hracu. Pokud chcete byt dobri, musite se prihlasovat i nekolikrat denne a provadet akce anebo hlidat sve imperium. A to chce cas, more casu... Hra bezi i kdyz nejste prihlaseni, je to paralelni svet :-( Nejvetsi cenu kterou hrac plati je jeho cas, ne penize...

    Podobne hry existovali uz drive, pro PDA, treba Plant Tycoon, Fish Tycoon anebo Village Sim pro PalmOS. Simulatory sveta v PDA, s realnym behem casu; vlastne rafinovanejsi podoba Tamagotchi. Na PDA bez on-line pripojeni hraci hrali jen proti PDA. Online hry prinaseji soupereni/spo­lupraci s realnymi hraci a penize za hrani se inkasi prubezne v mensich castkach.

    Prekvapive je, ze on-line "textova" hra bez efektni grafiky muze vyprodukovat vice adreanlinu nez spickova 3D hra pro herni konzoli; kdo to nevyzkousel, neuveri... ;-)

  • 4. 4. 2011 20:55

    Hlavenka (neregistrovaný)

    Pár komentářů. Nejsem na tyto hry "expert" (to by asi člověk nedělal nic jiného), určitě má někdo víc zkušeností a na některé z nich relevantnější názor.
    - závisláctví: někdo ano, jinde ne. Hraje je půl miliardy lidí - myslím příliš velký počet lidí na to, aby byli skutečně závislí (tj. nemocní).
    - otázka primitivnosti. Jde o to, jaké cíle si dáte. Jestli chcete v Travianu v klanu (či jak se to tam jmenuje) vyhladit společným úsilím soupeřící silný klan, lehké to vůbec není. A dokonce i v "pitomých" Mafia Wars chce trochu vědět, jak se vybavit, kde a jak vybavení získat (bez investování peněz), abyste v soubojích porážel silné hráče. Ale samozřejmě všecko to lze hrát i jako "klikačku". Každý si tam najde co hledá :)
    - Microsoft a jeho 50 mil, atd.: žádné srovnání není dokonalé, to bychom také mohli hovořit o trhu (MS - prázdný, Zynga- již slušně obsazený). Uvedl jsem to proto, aby byl ten enormně rychlý růst Zyngy trochu vykreslen ve srovnání s dalšími známými firmami.
    - kdo si kupuje virtuální zboží atd. V každé hře platíte za něco. V krabicovkách si vše koupíte hned s krabicí. V měsíčně zpoplatňovaných MMO máte plnou hru za to, že měsíčně platíte 14 EUR. Ve flashovkách si vlastně virtuálním zbožím dokupujete lepší možnosti hry. Nic zavrženíhodného na tom není.
    - plnění úkolů bez kreditů: máte pravdu, ale trvá to často velmi dlouho. A když nejste schopni po pár týdnech splnit jeden "blbý" úkol, tak utratíte těch deset-dvacet korun a máte to hned. O to tu jde.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).