"Zcela odlišné poměry však panují, seřadíme-li soutěžící podle doby strávené na serveru. Zde jasně vede Centrum, na jehož stránkách uživatelé pobývají v průměru 22,60 minuty, což je dokonce o 17 % více než v předchozím měsíci. Je zřejmě nejúspěšnější v budování "sítě v síti", tedy místa, kde jsou uspokojeny všechny potřeby návštěvníků. Vzhledem ke značnému poklesu UV/d lze usuzovat, že Centrum opustili příležitostní browsilové, kteří výsledek pouze snižovali, nikoli však loajální zákazníci."
Myslím, že důvodem vysokého počtu průměrně strávených minut na Centru není žádná "síť v síti", ale prostě to, že značný podíl návštěvníků Centra tvoří návštěvníci Xchatu. BTW moc bych se nedivil, kdyby příležitostní browsilové byli návštěvníci v rozporu s metodikou...