No ono to chore je. Bohhuzel dnesni "mladi" maji vymyte mozky a jedine, co je zajima je "zabava". Vsechno, co jde vice do hloubky nebo proste neni "in" (jako email) je pro ne has been...
Maji tak vymyte palice, ze znaji jen Facebook a nic jineho jako by neexistovalo. Vzdyt byla zverejnena i nejaka studie, podle ktere je pro x% mladych Facebook synonymem pro "internet" (to x bylo v radu desitek procent!).
Ale co s tim nadelate? Kdyz premyslet je boli a byt marketingovymi ovcemi jim nevadi? Jak ten kluk co odpovida v te infografice: "kdo neni na FB jako by nebyl" - co chcete na tohle rici? Proste lobotomizace...
Nemluvim o vsech mladych. Cest vyjimkam!
"Mladí lidé ale považují za synonymum běžné komunikace Facebook."
To vôbec nekomunikujú s niekým, kto FB nemá? Považujem sa za mladého, no takto chápať komunikáciu mi príde riadne obmedzené.
Druhé veľké prekvapenie je pre mňa to, ako používatelia FB vnímajú email. Vraj byrokratiocká nutnosť. :-D Nerozumiem tomu, príde mi to choré…
Nechci FB nějak obhajovat, někteří ho používají fakt hloupě, vemte si ale, že FB funguje i jako Chat client a proto ho tolik lidí preferuje. Online Chat je přece nejlepší a nejrychlejší komunikace (proti emailum určitě) a je jedno, zda používate ICQ, Skype nebo třeba FB.
A budete se divit, ale v hodně oblastech (nejen v zábavě) opravdu platí: "kdo neni na FB jako by nebyl". Až budete podnikat online nebo až pro vás Web a online prezence bude klíčová, tak si to uvědomíte :-)
To jsou vsechno jen hovadiny. Presne ty same argumenty, jak tehdy s rudou knizkou. Az vam FB razem zrusi vsechny ty "kampane a fanosuky", pujdete si stezovat na lamparnu nebo do Evropske komise (aby zase okradla nekoho jineho, podobne jako naposledy Microsoft) ?
Spolehejte se vice sam na sebe, vyplati se vam to.