Interiérové Full HD displeje Panasonic pro digitální reklamu

27. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Panasonic
Nová řada zobrazovacích panelů typu „digital signage“ je navržena pro provoz 24/7, tedy 24 hodin denně, sedm dnů v týdnu.

Řada SF2 nahrazuje reklamní zobrazovače LF8 a má zabudován nový software pro klonování umožňující prostřednictvím sítě LAN kopírovat nastavení z výchozího displeje na všechny ostatní. Vestavěn je také Media Player pro přehrávání souborů z rozhraní USB vybavený synchronním zapínáním/vypínáním několika obrazovek.

Řada SF2 byla navržena tak, aby nabízela bezproblémový a nepřetržitý provoz, uvedl Enrique Robledo, marketingový manažer pro Panasonic Evropa. Panel nabízí opravdu působivé úrovně barev a jasu, přičemž se může pochlubit neuvěřitelně nízkou spotřebou energie, takže je perfektní pro nepřetržitý provoz i na ostře sledovaných místech.

K TÉMATU: Společnost Panasonic rozšířila portfolio reklamních displejů

Iiyama uvedla trojici zobrazovačů typu „digital signage“. Zvládají provoz 24/7

Samsung Tizen i v reklamních zobrazovačích

LCD displeje s podsvícením v rámu jsou dispozici ve čtyřech úhlopříčkách, 109 cm (43"), 124 cm (49"), 140 cm (55") a 165 cm (65"), obrazovka je provedena technologií IPS s jasem 450 cd/m2. Nechybí ani funkce automatického přepnutí signálového vstupu na záložní (a zpět) v případě výpadku primární signálové cesty.

Nový software „Multi monitoring & Control“ umožňuje uživatelům monitorovat a ovládat všechny displeje v rámci jedné sítě současně a z jediného počítače. Řídit je možné až 2 048 LCD.

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).