Řada SF2 nahrazuje reklamní zobrazovače LF8 a má zabudován nový software pro klonování umožňující prostřednictvím sítě LAN kopírovat nastavení z výchozího displeje na všechny ostatní. Vestavěn je také Media Player pro přehrávání souborů z rozhraní USB vybavený synchronním zapínáním/vypínáním několika obrazovek.
Řada SF2 byla navržena tak, aby nabízela bezproblémový a nepřetržitý provoz,
uvedl Enrique Robledo, marketingový manažer pro Panasonic Evropa. Panel nabízí opravdu působivé úrovně barev a jasu, přičemž se může pochlubit neuvěřitelně nízkou spotřebou energie, takže je perfektní pro nepřetržitý provoz i na ostře sledovaných místech.
K TÉMATU: Společnost Panasonic rozšířila portfolio reklamních displejů
Iiyama uvedla trojici zobrazovačů typu „digital signage“. Zvládají provoz 24/7
Samsung Tizen i v reklamních zobrazovačích
LCD displeje s podsvícením v rámu jsou dispozici ve čtyřech úhlopříčkách, 109 cm (43"), 124 cm (49"), 140 cm (55") a 165 cm (65"), obrazovka je provedena technologií IPS s jasem 450 cd/m2. Nechybí ani funkce automatického přepnutí signálového vstupu na záložní (a zpět) v případě výpadku primární signálové cesty.
Nový software „Multi monitoring & Control“ umožňuje uživatelům monitorovat a ovládat všechny displeje v rámci jedné sítě současně a z jediného počítače. Řídit je možné až 2 048 LCD.