Vlákno názorů k článku Internet a malé firmy? Nesmysl. od Petr Stransky - Ne. Profesionalne se touto problematikou zabyvam, takze mozna...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 4. 2001 13:59

    Petr Stransky (neregistrovaný)
    Ne. Profesionalne se touto problematikou zabyvam, takze mozna proto az prilis akademicky ton. Omlouvam se pokud jsem skutecne zbytecne "pretahl" debatu nekam, kde to na Lupe nema misto. Nebo pokud napsane prilis nedava smysl diky sve vytrzenosti z kontextu.
  • 26. 4. 2001 18:35

    Petr Stransky (neregistrovaný)
    Ale to se prave mylite. Reklama je o komunikaci. Stejne tak zminena brozura, webovske stransky i ony karticky jsou o komunikaci. A komunikace v komercni sfere smeruje ctyrmi zakladnimi smery: vytvareni povedomi, budovani image, vzdelavani trhu nebo snaha vyvolat akci (prodej, registraci apod.) Zaroven je nutne vzit v uvahu zpusob fungovani prodejniho procesu (at uz model AIDA ci jine). Samozrejme, ze zminene spolu navzajem souvisi. To je ale na podstatne delsi clanek (ktery na LUPU nepatri)...
    Ve vsech pripadech je ale podstatne, ze pri komunikaci kombinujete tri zakladni prvky - OBSAH, FORMU a KANAL - tedy co, jak a kudy komunikujete. Podle toho ke komu a Co chcete komunikovat volite vhodnou FORMU, KANALY a casto i obsah - tedy Internet, brozuru, reklamu ci jine nastroje - treba telefon. Jinymi slovy nelze ve skutecnosti vubec prohlasit, ze Internet je levnejsi, drazsi ci nejaky. Je to zejmena otazka pozadovaneho efektu. To, ze vytvorite stranky a rozeslete karticky MUZE, ale take NEMUSI mit stejny efekt. Karticka ponese velmi omezenou informaci neni schopna komunikovat to co zminena brozura. Automaticky predpoklad, ze prijemce pujde na Internet je vetsinou mylna.

    No, rozepsal jsem se prilis, a stejne nejsem schopen problem zcela postihnout. Plati v podstate jedine - kvalitni komunikace stoji penize. A Internet to nezmeni. Tedy zmeni. Pro velke firmy - Internet ma kouzlo v multiplikaci - komunikace k 10 lidem stoji stejne jako k 100 000. To ale plati i opacne. Problemem vsak je, ze male firmy malokdy potrebuji komunikovat k onem sto tisicum. Proto velke firmy jsou vyhod Internetu schopny vyuzit daleko znatelneji (nic neberte absolutne, je to otazka trhu, cilovych skupin atd.)
  • 25. 4. 2001 19:15

    MK (neregistrovaný)
    No ja nevim, ale prijde mi, ze pro normalni malou firmu je web nejlevnejsim zpusobem, jak informovat o svych sluzbach.

    Nechte si vytisknout 10.000 stran (to je cca 2.500 osmistrankovych papiru). Spocitejte si, na kolik Vas vyjde jejich vyroba a distribuce.

    Pak si spocitejte, na kolik Vas vyjde webova prezentace a dvojnasobne mnozstvi karticek o formatu vizitky a s jednou vetou, ktera charakterizuje firmu.

    Zcela JINA vec je, jestli je to nejlevnejsi reklamni medium.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).