Co se tyce cele problematiky z pohledu zamestnance firmy, kterou internetova reklama zivi... o tom, ze bannery s klasickym umistenim maji stale klesajici tendenci CR neni treba dlouze hovorit. Servery se snazi bannery umistovat do mist, kde si jich mohou uzivatele vice vsimnout. Prikladem muze byt Sfera, Redbox, ci Atlas. U serveru jako je Lupa, existuje jiz zde uvedene vysvetleni, proc muze byt ucinnejsi banner na jine nez horni pozici. Urcite vsak nemuzu souhlasit s tvrzenim autora, ze z novych formatu budou mit vyssi zisky pouze medialni agentury. Nechapu jak jste na toto prisel?! Jediny zpusob jak si to dokazu vysvetlit je ten, ze budou agentury okradat servery...
Nove formaty do e-reklamy dle meho nazoru prinesou vice penez, nez je tomu nyni. Je treba inzerenty necim presvedcit a nove formaty nam v tom usilovne pomahaji. Toto tvrzeni vsak mohu oprit o sve vlastni zkusenosti.
Kdyz se jeste vratim k ruznym vyzkumu, tak podle kanadske spolecnosti Avenue A CR banneru tzn. okamzita reakce po jeho shlednuti tvori pouze 20% z jeho celkove ucinnosti.
Pokud uplne odbocim ke skyscraperu na Lupe... tak jsem se zacetl do clanku tolik, ze jsem si ho ani nevsiml a zacal ho hledat az po precteni :-)