" jeden z důvodů, proč jsme se na Lupě rozhodli vyzkoušet novou reklamní pozici, tzv. "skyscraper", který můžete vidět v pravé části obrazovky - abychom získali nějaké hmatatelné podklady, jak to s těmi netradičními formami reklamy vlastně je (a samozřejmě abych si dokázal, že mám pravdu). :-) "
Je mi líto, ale této reklamy jsem si při čtení článku vůbec nevšiml a musel jsem se na ní vracet až po upozornění, že tam něco takového je. Obávám se, že umístění v bočním pruhu je také již nepoužitelné a že jediný způsob, jak čtenáře přinutit k pozornosti, je čtverec uprostřed.
Dovolil bych si nesouhlasit, me ta reklama po prave strane prastila do oci skoro okamzite :) Dokonce jsem chvili uvazoval o tom, ze na ni kliknu, ale pak jsem radsi v klidu docetl clanek ...
Taky jsem si te reklamy vsiml okamzite a "nezvyk" v tom jiste hral velkou roli, ale myslim, ze i o to jde. Az si lide zvyknou a zacnou tyto reklamy ignorovat, prijdou servery zase s necim novym.
Ono to bylo i v tom článku??? Ja jsem ji zaregistroval na HP okamžitě, ale v článku jsem si všímal jen jeho obsahu.
Nejspíše mi už také (a lépe) funguje ten takzvaný "ad filter" kvůli kterému tyto nové formáty vznikají. Lidé totiž patří mezi tvory přizpůsobivé a tak se časem naučí zcela automaticky ignorovat určité pozice na stránce. :)
Osobně myslím, že nové formáty budou přínosem (tedy pro zadavatele určitě), jelikož ty staré jsou už hrozně "profláknuté".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).