Vlákno názorů k článku Internetová reklama - jsou tradiční formáty mrtvé? od Nishkam - Nejlepsi by bylo dat reklamni baner 600x800 hned...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 4. 2001 10:07

    Nishkam (neregistrovaný)
    Nejlepsi by bylo dat reklamni baner 600x800 hned na zacatek, pak treba jeste jeden pod nim. Pak uz by si je vsiml kazdy. :-) Anebo treba, abychom brali ohled na dial-upisty, dame tam textovou reklamu na celou stranu, a uzitecnou informaci, kterou lidi hledaji, schovame nekam uprostred reklamniho textu... :-))
    Osobne k tomu mam velice konzervativni pristup. Jsou casopisy (webziny), kde rad prohlizim reklamy BEZ DONUCENI, protoze me zajima tematika casopisu a reklamy se vztahuji k obsahu. A pak jsou casaky, ktere obcas prohlizim, abych zustal zhruba v obraze co se deje kolem. A tam ty reklamy nevidim, protoze me nezajimaji. Jednoduche. IMHO nebude to rozmerem reklamniho prouzku-odstavce-ctverecku atd., ale poctivou praci, uzitecnym obsahem a respektem vuci ctenarum.
  • 13. 4. 2001 12:45

    Jiří Ševčík (neregistrovaný)
    Nebude to tak dlouho trvat a dockate se prvni kampane s celostrankovou reklamou. Pokud Vas to zajima vice, nevahejte se v utery 17. dubna podivat na Fincentrum.

    Co se tyce cele problematiky z pohledu zamestnance firmy, kterou internetova reklama zivi... o tom, ze bannery s klasickym umistenim maji stale klesajici tendenci CR neni treba dlouze hovorit. Servery se snazi bannery umistovat do mist, kde si jich mohou uzivatele vice vsimnout. Prikladem muze byt Sfera, Redbox, ci Atlas. U serveru jako je Lupa, existuje jiz zde uvedene vysvetleni, proc muze byt ucinnejsi banner na jine nez horni pozici. Urcite vsak nemuzu souhlasit s tvrzenim autora, ze z novych formatu budou mit vyssi zisky pouze medialni agentury. Nechapu jak jste na toto prisel?! Jediny zpusob jak si to dokazu vysvetlit je ten, ze budou agentury okradat servery...

    Nove formaty do e-reklamy dle meho nazoru prinesou vice penez, nez je tomu nyni. Je treba inzerenty necim presvedcit a nove formaty nam v tom usilovne pomahaji. Toto tvrzeni vsak mohu oprit o sve vlastni zkusenosti.

    Kdyz se jeste vratim k ruznym vyzkumu, tak podle kanadske spolecnosti Avenue A CR banneru tzn. okamzita reakce po jeho shlednuti tvori pouze 20% z jeho celkove ucinnosti.

    Pokud uplne odbocim ke skyscraperu na Lupe... tak jsem se zacetl do clanku tolik, ze jsem si ho ani nevsiml a zacal ho hledat az po precteni :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).