Vlákno názorů k článku Internetová reklama - jsou tradiční formáty mrtvé? od Michal Kasparek - Pěkný den, takto by se to dalo shrnout....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 4. 2001 11:35

    Michal Kasparek (neregistrovaný)
    Pěkný den, takto by se to dalo shrnout. Nové formaty funguji také proto, že jsou nové. Mám rád nové věci. Myslím, že se všichni ještě budeme divit, co si na nás agentury typu ad pepper media vymysli :-)))Ještě, že tu už na trhu fugují mezinárodní agentury, které nás budou zásobovat novinkami ze světa :-))Pěkné Velikonoce.
  • 13. 4. 2001 12:26

    Josef Sila (neregistrovaný)
    Je jasne, k novym vecem existuje vzdy jakysi odpor, ale ze mnoho z nich nakonec ukaze, ze se objevily pravem.
    Zkuste se treba podivat na http://www.raveworld.net, ktery nedavno zmenil svoji podobu a s ni i podobu reklamnich ploch. Ctverec se objevuje sice na ukor mist pro informace, ale reklama v nem probihajici me osobne nerusi, ba naopak je velmi libiva...

    takze huraa vsem novinkam

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).