Je to jen prázdný pojem, prověřený vůz je k ničemu do té doby dokud za to nebude někdo zodpovědný.
Nípodobně zbytečnost ve stylu "evidenční kontrola".. auto třikrát projde evidenční kontrolou že je ok, že to není skládanka z pěti kusů aut a že je fakt origo a pak vám ho zabavěj že je kradený. Ale hlavně že při přihlašováni jsi človíčku zaplatil za ev. kontrolu...
Myslel sem to jinak někdo prodává ojetý notebook . Nebude kradený , nebude crashnutý ani politý a mohl by dostat nejaký papír že je skutečně prověřený... ...proč pak ho asi někdo prodává ?
Průměrný BFU přemýšlí ...jak byl byl blej takovej pěknej notebook... a jak tím, že ho koupí hrozně vyzrál nad systémem. ...Protože všichni kupujou nový a on nad tím vyzraje a koupí ojetý a na deset let má pokoj...
Život nejde postavit na tom, že na 100% vyhraji v loterii.
jsem auto-noob a služba, která pro mě prověří auto a nějak standardizovaně mi řekne co je na něm dobře a co špatně a co mohu v nejbližších měsících a letech čekat za výdaje je pro mě super.
A trh by měl vyřešit, aby tuto službu neposkytoval náhodou majitel áček nebo podobně vyhlášených bazarů...
takže za mě palec hore.
Možná problém v tom chápání co je prověření vozidla a co by zákazník si pod tím představoval.
... a co mohu v nejbližších měsících a letech čekat za výdaje je pro mě super.... ano od toho právě to prověření vozu není!
To prověření říká kde bylo koupené, prodané zase koupené.... ..jaké pojistné události a jaké servisy. Pak mytický údaj kolik bylo najelo.
Ale nejedná se o hardware audit. Regulérně a poctivě prověřené vozidlo, stále muže být na konci, nebo po konci životnosti.