na jeden dialog som dal radio buttony
[x] Nemam tusenie co je tu napisane, vobec som to necital a len tak klikam OK.
[ ] Data pre tento den neboli spracovane, uvedomujem si co to znamena a chcem pokracovat
[ ] Data pre tento den neboli spracovane a neviem aky to ma dopad. Idem za niekym kto tomu rozumie.
[OK] [Cancel]
ked sa rozhorceny uzivatel domahal od IT vyriesit jeho 'problem' ze nevidi vsetky data, tak som len nasiel v logoch ze odklikol prvu volbu bez citania. Z premii mu sef strhol hodinovu sadzbu IT, svoju hodinovu sadzbu a uzivatelovu.
Uzivatel sa zazracne naucil citat hned na druhy den.
Neni se co divit, kdyz ani absolvent VS neumi poslat email (a to plati o 90% uzivatelu). O vedeni firem pak velmi casto dvojnasob. Proc by meli zaplatit milion za nejake zalohovani, jim se preci nikdy nic nestalo ... A pak prijde velke diveni se, ze ta data, ktera mela hodnotu milliardy, jiz zkratka nejsou. Vsemozny manezeri pak neustale chteji nejake excelove tabulky, ale sami nezvladnout v tom excelu ani poscitat sloupec cisel.
99% prace IT supportu ve firmach pak spociva v tom, ze jak bylo zmineno i v clanku, si precte to, co uzivatel odklikne bez cteni. Tudiz neustale dokola resi to, ze uzivatel se snazi fakturovat jiz vyfakturovane(coz mu aplikace pise) a rozciluje se ze mu to nejde(coz je jedine dobre).
Zobrazovat totiz uzivatelu zcela jakakoli upozorneni je zcela kontraproduktivni. Pokud se jej nad zakazkou ceskeho zakaznika zeptate, zda mini vazne cenu v eurech, tak to zcela 100% potvrdi - bez cteni pochopitelne.