Vlákno názorů k článku IT v českých firmách: je problém mezi klávesnicí a židlí? od Profa - To je boží! To asi zavedu do svého...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2016 9:38

    Profa (neregistrovaný)

    To je boží! To asi zavedu do svého SW na některá kritická místa :-DDD

  • 21. 10. 2016 9:34

    Pavel (neregistrovaný)

    Tohle mi udělat IŤák, tak mu o hlavu otřískám jeho vlastní návody, kde se pořád dokolečka píše, že pokud na nás vyskočí nějaké okno, máme kliknou na OK (nebo Next, Continue, Agree apod.).

  • 20. 10. 2016 13:59

    lobo (neregistrovaný)

    na jeden dialog som dal radio buttony
    [x] Nemam tusenie co je tu napisane, vobec som to necital a len tak klikam OK.
    [ ] Data pre tento den neboli spracovane, uvedomujem si co to znamena a chcem pokracovat
    [ ] Data pre tento den neboli spracovane a neviem aky to ma dopad. Idem za niekym kto tomu rozumie.

    [OK] [Cancel]

    ked sa rozhorceny uzivatel domahal od IT vyriesit jeho 'problem' ze nevidi vsetky data, tak som len nasiel v logoch ze odklikol prvu volbu bez citania. Z premii mu sef strhol hodinovu sadzbu IT, svoju hodinovu sadzbu a uzivatelovu.
    Uzivatel sa zazracne naucil citat hned na druhy den.

  • 13. 10. 2016 8:53

    fd (neregistrovaný)

    Neni se co divit, kdyz ani absolvent VS neumi poslat email (a to plati o 90% uzivatelu). O vedeni firem pak velmi casto dvojnasob. Proc by meli zaplatit milion za nejake zalohovani, jim se preci nikdy nic nestalo ... A pak prijde velke diveni se, ze ta data, ktera mela hodnotu milliardy, jiz zkratka nejsou. Vsemozny manezeri pak neustale chteji nejake excelove tabulky, ale sami nezvladnout v tom excelu ani poscitat sloupec cisel.

    99% prace IT supportu ve firmach pak spociva v tom, ze jak bylo zmineno i v clanku, si precte to, co uzivatel odklikne bez cteni. Tudiz neustale dokola resi to, ze uzivatel se snazi fakturovat jiz vyfakturovane(coz mu aplikace pise) a rozciluje se ze mu to nejde(coz je jedine dobre).

    Zobrazovat totiz uzivatelu zcela jakakoli upozorneni je zcela kontraproduktivni. Pokud se jej nad zakazkou ceskeho zakaznika zeptate, zda mini vazne cenu v eurech, tak to zcela 100% potvrdi - bez cteni pochopitelne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).