to ze se Telecom zbavuje nevydelecnych aktivit je samozrejme dobre. jen nechapu ze se stale neponaucil v pripade Quicku. delat 1000 brandu najednou je vzdy neefektivni. jednoduse by se dal pstovat portal IOL nebo Telecom samotny (nebo tam se mozna tolik Telecom stydi za sve jmeno ze to proste nejde), proste po vzoru Tiscali ci dalsich zapadnich spolecnosti (T-Mobile, Deutsche Telecom, Frido, Orange apod.)
Mno myslim, ze tady jste kapku prestrelil s tim Deutsche Telekomem. DT stavi na ctyrech glabalnich znackach (oni tomu rikaji pilire) - T-Mobile, T-Systems, T-Net(work), T-Online.
Pikantni je, ze jste T-Mobile uvedl paralelne s DT :-)))
Jenze ty ctyri znacky DT se od sebe velmi lisi a casto jsou to samostatne firmy s globalni pusobnosti. Navic podle toho T- by nepoznal jen tezky pripad, ze nejde o jeden brand.
mno pozor
1. zkuste spocitat kolik znacek ma pod sebou prave DEutsche Telekom a kolik tomo ma Czech Telecom
2. mysleno to bylo s portalama primo. tzn. portal T-Mobile se jmenuje proste proste T-Mobile, portal Tiscali se jmenuje proste Tiscali atd.