Pořád se nemůžu přestat smát, když si uvědomím, že Facebook byl proto, aby lidi a případně firmy spolu mohli komunikovat... a nyní když si na to všichni zvykli, tak jim v té komunikaci vší silou brání... a vybírá výpalné za to, že jim brání poněkud méně než těm co neplatí :))))))
To jsou opravdu všichni takové tupé ovce, že se nechají FB takhle sprostě vydírat? :))) Mně to přijde neuvěřitelné.
Zdravím,
u O2 CZ sú všetky uvedené príspevky schované automaticky - "marked as spam" samotným FB. Pravda, kontrolovať by sme to asi mali častejšie, lebo sú medzi nimi aj legitímne otázky. Druhá varianta pre HIDE (tentokrát už ručná) je obvykle ochrana osobných údajov, tretia masívna vulgarita.
Btw, link na VF nefunguje z článku - je tu http://www.zoomsphere.com/extras/hidden-posts/176688316811/vodafoneCZ
V poslednej dobe to je vážne skvelé ... napríklad rozmýšľam, či k povinnému zavedeniu replies slávnostne pridajú túto funkciu do aplikácií. Asi by sa to hodilo, ale povedal im to niekto?
Druhá vec - ak je ten prehľad hidden post online, tak ten náš onedlho bude zrejme stručnejší, pretože som to už zadal na odpovedanie.
Vsak ja treba na svem blogu, viz. http://jakubmachcz.tumblr.com/post/53467288617/podivejte-se-na-schovane-prispevky-na-facebook O2 CZ ani nezminoval. To spise Vodafone by se mel chytit za nos :-)
Ale obecne vzato, to maji mobilni operatori na socialnich sitich slozite, to je jasne. CR rozhodne neni vyjimkou, staci se podivat treba na http://www.zoomsphere.com/extras/hidden-posts/8576093908/ATT
Dobrý den, u T-Mobile to máme stejně - kritiku máme na profilu často, proto příspěvky končí mezi skrytými jen pokud obsahují citlivé údaje (telefonní číslo apod.) nebo vulgarity. Ty, které Facebook skryje automaticky sám, dokážeme zpravidla zachytit pomocí softwaru, který na správu FB účtu používáme. Kolegové starající se o profil navíc mají za úkol několikrát denně spam procházet a příspěvky, které mohou být veřejně na Zdi, vracet zpět.