Myslel jsem, že jsem to tam popsal. To je jako s tím anglickým trávníkem: prostě ho jen kropíš a stříháš. Asi tak 50 let, pak je parádní. S psaním je to totéž. Píšeš dvacet let, vypíšeš se, lidi už tě za tu dobu znají a pak se prodává dobře. Nebo jsi Jágr a pak se to prodá taky dobře, zvláště, když za tebe dílo napíše ghostwritter. Nebo jsi ucho, které nikdy nepsalo, psát neumí a jen si myslí, že ano a pak máš smůlu a budeš brečet nad nespravedlností světa.
Zaručený recept je psát, zlepšovat se a nepsat do šuplíku :)
Přesně takový komentář jsem chtěl vložit. Naprosto s R.H. souhlasím a domnívám se, že ta špička prodeje na počátku je tvořena následovníky, kteří mají Patricka v RSS a čtou všechno, co napíše (protože píše tak, že si s oblibou přečtou i to, čemu nerozumí. A nenudí se u toho)
Právě teď vydal sbírku povídek "Světlu vstříc" Engeor, tedy J. Rohlík. Zcela jistě, i přes kvalitu svých povídek, nedosahuje Marigoldova věhlasu a nemá takový vliv. U takové knihy má cenu sledovat prodeje. Je kvalitní, zábavná, cena kolem 80 Kč a autor není "populární" ve smyslu Marigolda. Tedy nemá takový vliv.
Rozumím, akorát toto je zreplikovatelné pro pár lidí v republice co mají / měli významněji čtený blog.
Věřím, že když na MyEgo zpropaguji knihu do 100 Kč, tak si ji 200 lidí za první měsíc koupí, kvůli prosté zvědavosti, co Hulán napsal. Ale prodávat to jako e-knihu dál, mimo tento segment, bude zatraceně těžké.