"U spamfiltru je nesmírně důležité, aby měl co nejmenší (ideálně nulový) výskyt takzvaných false positives, tedy výsledků, kdy jsou e-maily chybně označeny jako spam."
Mám pocit že tohle je bohužel nad síly koncového antispamu.
Nejčastěji se potýkám s rozbitým DKIM u odesilatele a DNS politikou ty maily zahazovat... případně zapomenutým SPF při změně mailserveru.
Nebo se sepne FuzzyOcr filter, protože v obrázku (screenshotu z Excelu) najde nějaká slova která jsou na blacklistu (třeba sales, stock..)
Případně se odesilatel dostane dočasně chybně do nějakého SBL seznamu.
Podobné věci asi může dobře řešit jen masivní služba typu Gmail/Hotmail, kde jsou schopni automaticky určovat reputace každého odesilatele na základě toho zda si uživatel mail přečte/smaže či odpoví
no vzhledem k tomu, ze jen posledni mesic se Gmailu podarilo nahazet do spamu
- potvrzovaci emaily od booking.com (byl jsem na dovolene a ubytovani si rezervuju po ceste)
- potvrzeni letenky na sluzebni cestu (daval jsem si kopii na soukromy email)
- vyber kurzu z LinkedIn Learning
- potvrzeni z eshopu o odeslani zasilky
tak bych si dovilit tvrdit, ze to taky neni zadna slava a ze bych radsi par spamu do schranky nez tohle hledat ve spamu, tim me gmail dost se... stve.