Vlákno názorů k článku Jak na zpoplatněné SMSky? od Pluton - To je dost zvlastni prispevek. Vzhledem k tomu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2003 10:24

    Pluton (neregistrovaný)
    To je dost zvlastni prispevek. Vzhledem k tomu ze Oskarovi vsechny ukazatele trvale rostou :-)))

    Neco malo ke cteni (z konce minulyho roku):
    Čistý přírůstek 68,3 tisíce zákazníků zaznamenal během letošního třetího čtvrtletí nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar. Celkový počet zákazníků vzrostl na téměř 1,14 milionu, což znamená meziroční nárůst o 68 procent.
    Tržby z prodeje služeb meziročně vzrostly o 93 procent na 5,247 miliardy korun (159,1 milionu USD). V samotném třetím čtvrtletí činily tržby 1,933 miliardy korun (62,9 milionu USD), což představuje meziroční nárůst o 82 procent.
    Firma již třetí čtvrtletí po sobě dosáhla kladné hodnoty EBITDA, tentokrát ve výši 260 milionů korun (8,4 milionu USD). Ve stejném období loňského roku činila její hodnota záporných 224 milionů korun. Celkově za první tři čtvrtletí činila EBITDA 422 milionů korun (12,9 milionu USD) oproti záporné sumě 1,377 miliardy korun ve stejném období loňského roku.
  • 24. 1. 2003 21:51

    Dial - up hater (neregistrovaný)
    OSKAR je zlatou krávou, která již začíná kulhat na všechny čtyři. Je jen otázkou času (a jak to vypadá již jen krátkého), kdy OSKÁRKOVI dojde dech (a to mu prosím nepřeji, až s příchodem tohoto operátora začal být u nás mobilní trh liberalizován) - bombastické reklamní kampaně, snaha uthnout co největší koláč z trhu a neuvěřitelné bonifikace zákazníků - není divu, že OSKAR má takový investiční reiting jaký má (tedy prachbídný). Strategický partner, který se mimochodem k OSKARU příliš nehrne (a není se co divit), ale kterého OSKAR nutně potřebuje, bude muset trochu zákazníkům "zvednout mandle", aby se Český Mobil dostal z nejhoršího. V současné chvíli věřím Eurotelu (prosím nekamenovat, je to můj soukromý názor a nikomu ho nenutím). Je sice drahý, ale služby jsou na úrovni, s cenami se příliš nehýbe, zdražení se nechystá.
  • 24. 1. 2003 11:41

    Honza (neregistrovaný)
    T-Mobilu nedochazi dech, o to bych se nebal. Kolik jejich zakazniku to muze rozcilit? par procent, zbytku je to vcelku jedno, protoze dane sluzby nepouziva. No odpadne svolavani kamaradu do hospody zadarmo - to se holt neda svitit :( I kdyby to zavedli i ostatni operatori je mi to uplne jedno.

    Nechapu uplne jak muzete byt spokojen s Eurotelem - kdybych mel vyuzivat jeho sluzeb asi bych se nedoplatil. Ne, zvolil jsem si oskara, nasel si tarif sity primo na me a jsem spokojenej jako blecha. :) Leta se bavim problemy kamaradu s Eurotelem, jako ze jim najednou zmizi kredit a prijde vyuctovani za smsky ktere neposlali. U oskara si muzu v klidu kontrolovat vyssi uctu. Staci se jit podivat na internet kolik ze jsem stihl uz provolat.
  • 24. 1. 2003 11:28

    Tom (neregistrovaný)
    Clanek jsem si precetl, diskusi k nemu taktez a ziskal jsem dojem, ze T-mobile opravdu dochazi dech a protoze Oskar mu tezce slape na paty, tak nasadil techniku marketingu "vyzdimam ty uzivatele co mi jeste zbyli"! Sam pouzivam leta Eurotel a cim dal tim vic jsem presvedcen, ze jsem udelal dobre a nevolil Paegase, resp. T-mobile. Jediny efekt, ktery bude dosazen tak je, ze poridim i Oskara a vsechny zname v okoli budu premlouvat, aby presli od tohoto nesolidniho operatora jinam. Co vim, tak rada z nich se to jiz chysta udelat. Takze jen tak dal a brzy tu budeme mit oparatory zase dva! ;o)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).