Vlákno názorů k článku Jak na zpoplatněné SMSky? od janek - To, že se za SMS z netu bude...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 1. 2003 11:37

    janek (neregistrovaný)
    To, že se za SMS z netu bude platit mi až tak nevadí (až na tu šílenou cenu - přece jen bych čekal něco v řádu haléřů, maximálně desítek - dvou, tří)... Co mi ale hodně vadí je to, že je to naprosto nepřipravené. Proč proboha nemohli napřed připravit, nabídnout a odzkoušet nějaké aplikace, které by umožňovaly jednoduché rozesílání SMS?

    Například pluginy do poštovních programů, samostatné aplikace umožňující posílání komfortní SMS? Já prostě SMS posílám z netu proto, že je to jednodušší, než je datlovat na klávesnici mobilu. A posílat je přes T-Zones? To se musí člověk zalogovat a to taky zdržuje. Nehledě na to, že T-Zones má v poslední době nějak víc problémů, než bývalo zvykem (jakože snad ještě nikdy nefungoval tak, aby se na to dalo spolehnout).

    A propos T-Zones: Tam už je dlouho možné posílat SMS, dokonce pak přijde na mobil i potvrzení. Ale! Chybí tam počítadlo znaků například. Vůbec je to celé takové nepříliš dodělané. Na to, že za to člověk platí...

    Opravdu se divím, kdo to v Radiomobilu vymýšlí, že začnou účtovat, aniž by dopředu připravili řešení. Vždyť to klidně mohli nabízet půl roku před tím, než oznámili zpoplatnění. A jenom by u toho pak řekli - podívejte, jakou hromadu jiných skvělých a komfortních možností pro posílání SMS máte! Ale vypadá to, že tam mají více účetních, než marketingových odborníků... Jen aby ještě měli za měsíc komu co účtovat. ;-)





    P.S.: Nevíte někdo, jak to, že vůbec nejede hosting na Czechii? Dokonce nejdou ani jejich servery (czechia.com, zoner.cz) a na jejich telefonech nikdo nic nezvedá...). Merde!
  • 25. 1. 2003 13:20

    ZD (neregistrovaný)
    > nejede hosting na Czechii

    To už jsem zjistil taky, nejste sám. Nic nám předem o nějakém výpadku neoznamovali, nikam se nedá dostat, jedině jede konfigurace mail serveru (což je ovšem na nic).
    Nefungujou už nejmíň od 7 hodin ráno, a zatím pořád nejede!
    Hej, Zonere, Czechia?? Co se děje? Co děláte pro svoje platící zákazníky? Kdo o tom něco ví? Lupo?
  • 25. 1. 2003 19:17

    janek (neregistrovaný)
    Samozřejmě jsem tam volal - když jsem si našel telefon v archivu Google, protože nikde jinde jejich číslo přímo k adminům není (jen firemní číslo v telefonním seznamu, kde to nikdo nezvedal). Ale ani admini to nezvedali... Prostě nic!

    Já chápu, že jsou problémy, ale jsem zvědavý, jestli mi alespoň pošlou informaci o tom, co se stalo a proč se to stalo a co udělají pro to, aby se to neopakovalo. Přece jen se chlubí, jací to jsou profíci. Já beru, že se občas něco prostě přihodí, ale teď čekám, jak se k tomu postaví. Doufám, že na můj mail, který jsem jim poslal - mi odpoví. Ale čekám také to, že se omluví i těm, kdo se jim neozvali a budou je o tomto problému informovat.
  • 27. 1. 2003 15:08

    yan (neregistrovaný)
    Musím je pochválit, už mi přišel mail, kde chybu přiznávají. Opravdu skvělé. Nicméně čekám, že se napříště zabezpečí trochu lépe a bezpečnosti budou lépe hlídat. ALe i tak - smekám. Bohužel se tohle v ČR moc nevidí...
  • 28. 1. 2003 14:55

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    To ma byt vy/omluva nebo ukazka toho, jak profesionalni jsou u toho Zoneru/Czechie? I kdybych veril tomu, ze sami problem nemeli, tezko se mi predstavuje, ze zakazat jeden konkretni a naprosto dobre identifikovatelny utok je problem na hodiny.... (na libovolne platforme routeru)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).