Vlákno názorů k článku Jak naučit děti logickému myšlení a schopnosti řešit problémy? Jde to! od A.S. Pergill - problém je, že "osmašedesátníci" (kteří v době u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2017 22:59

    A.S. Pergill (neregistrovaný)

    problém je, že "osmašedesátníci" (kteří v době u nás probíhajícího boje za "zlidštění" socialismu, bojovali ve starých zemích EU za nastolení režimu stalinského typu (říznutého trockismem a maoismem), zahájili po své porážce "pochod institucemi" a nyní mají důležité slovo v tamních vládách apod. vč. školství. Na Idnes je blog slečny, která se v rámci Erasmu setkala s hov@dy, plně srovnatelnými s druhdy u nás lektory z kateder marxismu - leninismu.

  • 24. 7. 2017 11:38

    damio (neregistrovaný)

    Nie je mi celkom jasné, čo myslíte pod pojmom "moderní EU školství". Školstvo je oblasť, ktoré je silne v kompetencii členských štátov a EU má len poradnú a koordinačnú funkciu (programy typu Erasmus a pod).
    Ale možno mi niečo uniklo a otvoríte mi svojim vysvetlením nové obzory.

  • 21. 7. 2017 10:40

    muf (neregistrovaný)

    EU(ale i USA, Kanada) humanitní školství marxisty nejen toleruje, ale přímo aktivně vyrábí.
    To je obrovský průšvih... Vše ostatní je vedle toho prkotina.

  • 21. 7. 2017 10:20

    david (neregistrovaný)

    Clem moderního EU školství vedeného různými pokrokáři není naučit lidi pochopit zadání, rozložit ůlohu na kroky, které už umím vyřešit, výsledek zkontrolovat jestli má smysl a případně posoudit v širším kontextu.
    Takoví lidé by totiž začali přemýšlet i o tom, jestli jim pečovatelský stát za jejich daně poskytuje odpovídající hodnotu. To by totiž mohli začít volit skutečnou pravici.
    Jinak pro rozvoj myšlení je jedno, jestli se děti budou věnovat fyzikálním, chemickým, biologickým experimentům nebo se začnou učit programovat. Existují obory, kde se základní nevědomosti a neschopnosti nedají okecat. A děti, kterým přemýšleni nejde, se mohou věnovat rukodělným pracem, kde se naučí, že je nejdřív potřeba prkénka nařezat a až potom z nich postavit skříňku a ne obráceně.
    Jsou i předměty, které je potřeba memorovat, jako jsou dějiny, ale ty by se měly učit v souvislostech jednotlivých událostí a ne jen jako seznam po sobě jdoucích letopočtů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).