No, to podstatné se tady ale míjí. Je vůbec tato podoba reklamy etická? Sofistikovaně účastníci akce popisovali velmi nesofistikovaný přístup.
Tenhle druh reklamy je jak zbraně hromadného ničení, žádné přesné cílení, jen extenzívní enrolment. Zaplaťpánbůh za to, že se reklama alespoň zaměřuje buď na komunity či na určité typy serverů. Nicméně, i když se třeba pohybuju třeba na specializoavném serveru, stejně neklikám přinejmenším na 99% reklam. To vlastně znamená, že dnešní reklama je ve své podstatě obtěžovaní lidí a téměř dokonalá neefektivita. To už snad ti svědci Jehovovi mají lepší účinnost. Dnešní reklama je tam z mého pohledu kombinace síly (mám peníze) a hlouposti (jdu na to extenzivně), sorry.
Pekny priklad omezenosti... Kdyby stejne uvazovali klicovi lide internetovych firem, tak je dnes cely Internet stale na dne splaskle bubliny z roku 2000. Nastesti (a k vasi smule) to vsak funguje...