Laskavý autor promine, ale zrovna ty čtyři prezentované weby působí dřevně i po deseti letech. Současné Yahoo se rozvržením nápadně podobá starému CNN, a současný Friendster se nápadně podobá starým webům s pornem a warezem. A starý a současný Apple se liší jen typem aktuálně prodávaného křápu. Kdyby autoři infografiky jednomu z "browserů" nenamalovali KulatéRohy(tm), ani by nebylo poznat, co má být "před" a co má být "po". :-P
Toho blbouna, kterej vymyslel infografiku, bych nakopal do zadele. Nechápu, jak se to mohlo stát tak moderní a in, narážím na to poslední dobou čím dál tím častěji. To je to pro čtenáře opravdu v této formě lepší? Zatím snad vždycky, když jsem na něco takového narazil, tak se infografika "čte" déle, zabere na internetové přípojce více místa a jsem si jist, že je i pracnější ji vytvořit. V textové podobě bych si to přečetl raději, nebo v tabulkové, když už.
Internetová populace v řiť se řítí :-/ Sociální sítě, agregátory PR článků, slevové servery, copywriteři, SEO, cloudy, analýzy antivirových společností, Windows 8, infografiky… jeden by z toho brečel.