Radiokomunikace se musí na IPTV dívat z hlediska nákladové položky - máme-li dost zákazníků v rezidenčním segmentu, kterým bychom mohli tuto službu nabídnout. Zda jich je dost na to, aby nám to pokrylo alespoň náklady.
Či podvůdek? Mám ADSL u CRA a "brečím" zde už poněkolikáté. Přešel jsem z rychlosti 1 Mb na 2 Mb. Ale vůbec jsem žádný rozdíl nepoznal. Samozřejmě vím, že 2 Mb tam mít nemůžu, ale mělo by to být aspoň symbolicky rychlejší než 1 Mb. Jak mám CRA věřit, když nedodržují smlouvy.
Ta zenska je fakt uplne blba. Prohlasit, ze nejhorsi je ze IPTV ma horsi kvalitu obrazu a dlouhe prepinani. To ze videla jen IPTV od O2 neznamena, ze vsude to musi byt stejny shit.
Prepinani u IPTV lze realizovat prakticky okamzite (technologie fast-zapping s vyuzitim proxy unicast serveru). Kvalita obrazu neni dana pouzitim kabelu nebo IPTV, ale pouze kvalitou encoderu a pouzitym kodekem a zdrojem.
Boze babo, pokud necemu nerozumis, tak o tom aspon nekvakej.
Nevím čemu rozumí tahle dáma ale telekomunikace to rozhodne nebudou. Pod jejím vedením míří České radiokomunikace (ano asi po dvaceti změnách názvů opět české) do pěkných sraček. Ale až to bouchne bude Jane s pěkným padákem už za kopečkama...
Přesně, to je kapitalismus v českém podání. Proto se tu zahraničním manažerům tak líbí - plat tu mají stejný jako doma, ale odpovědnost nulovou. Že by si šli za špatné rozhodnutí třeba i sednout, to tady nehrozí. :-)
V tomhle ohledu jsem ryzí nacionalista: české podniky mají ku*vit čeští manažeři. Zastavte dovoz zahraničních rychlokvašek! :-)
Jesli tomu rozumí nebo ne, to není podstatné, protože to bude ona, kdo ti jako zaměstnancovi bude říkat, jak to máš dělat. Navíc za to bude brát za měsíc tolik, kolik ty budeš placen tak za 9 měsíců.
Koho vyházeli? Péči o zákazníka a techniky - tipuju si. Každfopáádně jejich služby využívám a spokojen nejsem. Kvalita linky je hodně špatná, velký ping. Mnoho stížností k řešení nevedlo. :-(
Jo!!! Calamity Jane, taky jsem si hnedka na tu super písničku vzpoměl.
Jinak Radiokomunikace jsou super, kde jinde člověk najde 2048/512 s agregací 1:20 za 700... Jsem s nimi spokojen (úředníci a reklamační jsou paka, ale to je asi všude).
100% souhlasím a řekl bych,že kunda je v některých případech poměrně příjemná věc narozdíl od kalamity Janne.
Její sice bohudík neznám,ale asi taky za moc nestojí.Lituji dobrých zaměstnanců,kteří se musí podílet na jejich zhůvěřilostech.Já to mám bohudík za sebou a konečně jsem spokojený.Přeji topmanagementu co nejrychlejší cestu
do prdele
Telko operátor končí, bez peněz - investičních se nedají rozvíjet služby. Názor že telko divize byla v mínusu je účelový, musí se říct proč, proto že investovala do rozvoje, aby v dalších letech slízla smetanu (J.H.)a vydělala peníze pro vlastníka. Zákazníkům doporučuji rychlí úprk.....
Jsem zaměstnanec ČRa a asi budu jediný, kdo se bude Jane (alespoň v něčem) zasávat. Pravdou je, že po nástupu McKenziho do funkce ředitele (před Jane) byl vyhlášen požadavek reorganizace. Z toho si ČEŠTÍ pánové ředitelé jednotlivých divizí udělali velkou soutěž "Kdo se zbaví více lidí". Ačkoliv vedení očekáválo odchod cca 60 lidí, divizní ředitelé napsali jména 260 lidí (nikoliv 200). Paradoxem je, že tuto soutěž nikdo nevyhrál. Z ředitelů, kteří se tak předháněli v tom, zalíbit se novému vedení, zůstal ve společnosti jediný. Všichni ostatní byli "odejiti". Zároveň dochází k tomu, že jsou oslovováni již propuštění zaměstnanci s žádostí, aby se do společnosti vrátili. Po třech měsících se ukazuje, že přeci jen tak úplně "nadbyteční" nebyli. A to nejde o ojedinlé případy.
Nehledejme tedy chyby jen v tom nejvyšším vedení. V tomto případě zapracovala snaha českých pánů udržet se u koryta.