Pan sefredaktor by si mel porovnat ve statistice pocet zobrazeni stranky idnes vuci zobrazeni takeit a dalsi reklamy. Takovy dobre nastaveny transparentni squid v (urcite ne-) jedne velke firme se musi projevit. Vim, ze reklama je zivi a vetsinou ji nechavam byt, ale co je moc, to je moc, a u idnes pretekl pohar uz tak pred tremi lety.
Přesně tak, stížnosti do Knihy přání a stížností se psaly dřív, když byla jediná státní společnost a toto byla jediná možnost, jak vyjádřit nespokojenost.
V kapitalismu se nespokojenost projevuje tichým odchodem ke konkurenci.
Opravdu nechápu, jak ty utečence budou získávat zpět, až se úbytek projeví na grafech návštěvnosti. To prakticky nejde.
To by me zajimalo z jakych pruzkumu/vyzkumu/prognoz vychazi pan sefredaktor, ze lidem nevadi jejich TakeIT a nebo tak propagovana reklama na zacatku zpravodajskych videii.
Mne vadi a myslim, ze plno lidem taky. Jen jim to poradne nikdo nerekl.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).