MIA není žádnou obětí krize, ale obětí obrovského tunelu ze strany p.Svobody. Je tedy více než směšné, že právě jeho se ptáte na vyjádření a ještě dokáže zveřejníte jeho názor, v jaké je MIA kondici. Ve finále došlo k tomu, k čemu dojít zákonitě muselo, když firmu MIA vedli lidé, se kterými se Seznam rozloučil převážně pro neshopnost, nezájem o klienty a podvody.
Zaměření MIA bylo velmi dobré a velká část jejich poradců byly skuteční odborníci. Jestli její konec způsobil "tunel ze strany p.Svobody", pak je to pro soud a s krizí to nemá nic společného.
Uprime vam povim, ze ti kdo vedi, uz se nedivi nicemu. Pan Svoboda dokazal bravurne tahat lidi za nos nekolik mesicu, kdy uz musel vedet, ze firma je dlouhodobe ve ztrate. Nemluve o "podivnych" praktikach prevodu financnich prostredku, naslednych slibu a popotahovani v case. V tomto mi nezbyva nez panu svobodovi gratulovat.
Je smutne jakym zpusobem se tentyz clovek postavil k lidem, kteri ve spolecnosti pracovali.
Omlouvam se vsem slusnym, ze jsem se nepodepsal. Se spolecnosti MIA aktualne resim dohru vzajemneho obchodovani a situace v nasem state mi nedava prilis na vyber, jestli se prozradit nebo ne.
Pane Svobodo, z očí do očí? Jak si S Vámi domluvit schůzku,když kvůli svým dluhům,které máte,neberete nikomu telefon,schováváte se před věřiteli,co tady plácáte o nějakým z očí do očí?? Jste špína a špínou zůstanete..!
Chápu, ze články s bulvárním nadpisem zvedají návštěvnost a počet čtenářů, ale na druhou stranu je v tomto případě příčinná souvislost mezi zánikem jedné agentury a situaci na trhu velice mlhava. Když zanikne jedno zámečnictví, také se hned nespekuluje o krizi v oboru. Firmy vznikají a zanikají, jen promile vydrží desetiletí.
V jinych oborech je to taky bezne - zkrachuje sklarna, ktera byla dele nez deset let na lopate (protoze ji vedeni vedlo tak, ze by zaslouzilo nakopat prdel), a uz se hovori o tom, jak i u nas krize postihla prumysl.
Pokud firmu MIA vesli lidé, se kterými se Seznam rozloučil pro neschopnost, nezájem o klienty apod., není se čemu divit. Na krizi opravdu nelze svádět všechno. Nejhorší je, že se prostě něco vytuneluje, firma dluží sice menší částky, ale mnoha lidem a spravedlnost nikoho nedožene. Viníci se budou nějaký čas "skrývat", žít za ukradené peníze a v klidu přemýšlet, do jakého nového byznysu se pustí.
Pamatuju na jednoho takového velkého telco operátora, který měl kilometry a kilometry optických tras po Evropě, který den předtím než zavřel krám uspořádal mega akci, kde všechno vypadalo krásné a růžové. Další den najednou firma vyhlásila bankrot a narychlo se "sloučila" s další firmou.
Ano, to už zní rozumně. Mluvil jsem právě o pouhých přeprodejcích jako jsou různí příživníci na Seznamu a obchodníci firem prodávajících prokliky právě na Seznamu a Google. A o tom, že spousta lidí na to skočí.
K odstavci 2): No takhle to může hodnotit jen Jouda. Samozřejmě, že kritériem je pro nás právě cena za proklik a případně konverze.
No jistě, když nemám argument, použiju demagogii...
Ne, barák bych si sám postavit nedokázal.
Zednickou neumím. Narozíl od pár kliků v Google adwords/Skliku apod. + nastavení meta...., které tedy ale rozhodně nemusím svěřovat "profesionálům".
Místo toho můžu právě 5 až 10x víc peněz věnovat právě na tu kampaň.
Každou chvíli nám někdo volá a nabízí za minimálně 5 násobek to, co umíme sami. Když jim potom v google/seznamu ukazuju naše výsledky, tak sklapnou.
Ovšem chápu, že nějak se hoši živit musíte, a když vám na to lidi skáčou... Jsou horší profese, aspoň nepoužíváte metod malého písma v nesrozumitelných smlouvách.
Jo, tyhle kecy vám tihle "odborníci" hustí do hlavy.
Ale kupují pouze ti, kteří přijdou a proto je nejdůležitější jich dostat na stránky co nejvíc za co nejmenší peníze.
To si nemyslím, hoši z Ataxa (bývalý All star web) se v takových certifikátech přímo topí a jejich ceny a služby se dají mírně řečeno nazvat VELKÝM PODVODEM
K tomu snad jen úsměv. Každému podle jeho gusta :-). Ale kdyby jste si nechal poradit od odborníka, tím myslím opravdového, ne to stádo zlatokopů, zjistil by jste, že se dá dosáhnout lepších výsledků za menší peníze.
Aosobne bych tipoval spise na GTS -> KPNQwest -> opet GTS pak neco jako GTS CentralEurope a nyni GTS Novera. Ciliz ano i KPNQwest je mozna alternativa :)
tak to se omlouvám, přísahal bych, že když jsem to minulý týden zkoumal, byla registrována na někoho jiného, ale výpis jsem si neuložil. Zkusím to dohledat.
Nedá mi to, ale musím zareagovat. Citované pány neznám, ale s paní Kirchmanovou jsem se setkala, jako nejen schopnou obchodnicí, ale obchodní jednání s ní bylo vždy velice příjemné a přínosné.Vždy se snažila nejen vyjít vštříc, ale i dobře poradit. Z mého pohledu na mne tento názor působí dosti zaujatě a zajímalo by mne, z jakých pramenů čerpal.
Není divu že podobné firmičky zanikají. Vždyť pouze přeprodávají to, co si dnes trošku inteligentnější BFU dokáže zařídit sám, jen 5x levnějí. Např. prokliky z Googlu, Seznamu apod.
S Kirchmanovou jsem měl tu "čest" pracovat v letech 2003 a 4, když dělala pro Seznam. Za svůj život jsem nepoznal většího podrazáka a intrikána ve vztahu ke kolegům a vlez...listu pokud se týkalo nadřízených.
Ale je, jde totiž o to, že ty jejich ceny jsou 5 až 10ti násobky nákladů v případě, že to uděláš vlastní silou. To už se opravdu vyplatí zaplatit si vlastního "zahradníka".
jo, to máš cc pravdu, stejně jako každý z nás si dokážeme levněji vyčistit boty, šaty, udržovat zahrádku, učit vlastní děti...není potřeba víc komentovat
Na druhé straně, existují šikovní správci PPC, kteří dokážou za stejně peněz získat několikanásobek prokliků a ještě z ušetřených peněz zbyde na jejich odměnu.
Každý si totiž myslí, jak je to snadné, jak si to udělá sám a pak tam hodí deset obecných slov v obecné shodě, nasadí jim 30 Kč za klik a je sám se sebou spokojený, jak to krásně zvládl sám a "nevyhazoval" peníze za odborníky. Platí to pro AdWords i Sklik.
Viděl jsem i kampaně udělané obchodníky Seznamu a je to velmi podobná katastrofa. Jednoduše jsme je dokázali několikanásobně vylepšit a především ušetřit peníze klienta!
Dle dnešního výpisu z nic.cz je doména v držení pana Svobody a tak pane Zandle, Vaše informace se ukazuje jako mylná. http://www.nic.cz/whois/?d=mia2007.cz
Když už pane "neregistrovaný" jmenujete, tak předložte důkazy a podpis, pane PODPIS!!! Nebo snad jen plivete špínu? Co takle z očí do očí? To už asi neee, co?
Věta "se kterými se Seznam rozloučil převážně pro neshopnost, nezájem o klienty a podvody." je zcela mimo realitu a je to lež jako věž. Bávalí marketingoví poradci odcházeli se Seznamu proto, že nechtěli pracovat na HPP při změně modelu obchodní sítě. Jste lhář, když tvrdíte, že to bylo z důvodů neschopnosti, nezájmu o klienty a podvody.
Zandl zase potřeboval pro své vlastní zviditelnění něco napsat, tak napsal tu největší kravinu pod sluncem. Divím se, že to redakce Lupy vůbec trpí. Kdysi se to tady dalo číst, ale nyní je z toho bulvár jako Blesk.
Je vidět, že jste opravdu "odborník" který to zvládne sám. Cena za proklik je v podstatě blbost. Kupovat kliky za co nejmin je sice pekne ale o kvalite kampane to vypovida velmi malo a prinos pro firmu to take nezajisti.
ze dne na den, kam zmizelo 30 lidí, kteří pracovali pro MIA2007? je jasné jako facka, že se muselo stát něco nepříjemného, když se rozutekli do všech stran republiky a to do slova ze dne na den.... každopádně když začátkem listopadu dle pana Svobody byla situace růžová a firma stabilní a pak se ze dne na den rozpadne, asi se něco provalilo, něco lidem došlo, někdo je chytrolínsky doběhl, podvedl,nejspíš i okradl a pak to patří opravdu hospodářské kriminálce do rukou a k soudu
jenže tady byl evidentní život na vysoké noze jednoho z vedení (cesty do Ameriky, soukromá škola, drahá auta a mnoho dalšího za peníze klientů, portálů, kterým se neplatilo a obchodníků, kteří dostávali své provize i sněkolikaměsíčním zpožděním, za poslední měsíce pak už vůbec) a ostatní jen makali a makali, protože něčemu a někomu moc věřili... ne však nadarmo se říká, kdo se směje naposledy... souhlas s níže uvedeným názorem, omluva všem slušným, ale podpis v takovémhle problému v téhle republice znamená vlastní problémy, taky nemám dořešené pohledávky....
Dobrý den, jako bývalá členka týmu společnosti MIA2007 mohu na výše uvedenou diskuzi poznamenat. Že jediný, kdo ve firmě byl skutečně ve vedení a mohl ji ovlivnit a měl ruce na všech financích je pan Svoboda. Všichni ostatní do posledního i mí výše jmenovaní kolegové na "transakce" pana Svobody doplatili. To že se ptáte na příčinu pádu MIA2007 zrovna pana Svobody je výsměch. Bude konec firmy svádět na možné i nemožné, aby zakryl že se ze všeho nejvíc bojí finanční policie, protože ta jeho výmluvy rozkreje a pan Svoboda si půjde sednout... Bohužel nemohu uvést své jméno, protože pan Svoboda vyhrožuje kudy chodí...
Těch, se kterými se Seznam rozloučil pro neschopnost asi pár bylo, jako v každém oboru a firmě. Klobouk ale dolů před těmi, kteří se při změně obchodního modelu Seznamu rozhodli jít vlastní cestou (nejen v MIA2007). Nebáli se udělat krok do neznáma a začít znovu. Naopak bych je hodnotil jako odvážné, zkušené a schopné. Jen v případě MIA měli zřejmě smůlu v postavě pana Svobody. Alespoň se to zdá z diskuze. Nicméně i v článku se píše, že MIA se "prakticky etablovala jako jedna z větších a známějších "internetových speciálek". A to během velmi krátké doby. Bez zkušených a schopných by se tak nestalo.
Nevím na základě jakých informací píšete takové nesmysly. Seznam se s těmito lidmi nerozloučil. Obchodníci se rozloučili ze Seznamem a to z toho důvodu, že nebyli ochotni přistoupit na jeho nové podmínky - práce na HPP. Na otázku jestli odejdou ti schopní a ti neschopní zůstanou či naopak, si odpovíte možná sám. V jiném případě přeji příjemnou jízdu na vlně blbosti.