Ani by mi nevadilo, že má jen zastoupení od výrobce na daný region, to měli ti s kancelářskými křesly taky. Spíš ta částka byla ulítlá. Ale měl bych asi problém v alchymii komunikace s tím pánem - připadal mi, že dopředu všechno ví a nebere investora jako partnera, co má také nějaký názor. Moje teoretická investice do něj skončila přesně v okamžiku, kdy na dotaz, jak by si to představoval, řekl, že bychom si sedli a probrali to. Získal jsme z něj pocit, že by věci neprobíral, ale oznamoval :-(
Částku jsem také nepobral. Pokud může prodávat jen na českém trhu, tak při dané investici to znamená prodej minimálně 30 tisíc helmiček při 100% marži, kterou ale nemá.. pokud odhadnu marži 50% (střílím od boku), tak musí prodat 60 tisíc, aby se začly sypat zpět první korunky.
A to si nejsem jistý, že díky měsíční kampani v televizi prodá..
Takový obrat je samozřejmě nesmysl, stačí probrouzdat maminkovnská diskusní fora.
Vývoj většinou je:
- musíme helmičku mít!
- dítě si ji strhává, nesnese ji na hlavě
- dítě se pod ní potí
- dítěti se stane úraz ve chvíli, kdy helmičku na hlavě nemá
- helmička putuje na mimibazar (pořád jich tam pár je)
Mimochodem - ten namakaný pán ještě zapomněl prozradit, že nápad není nijak originální, existuje minimálně jeden levnější konkurenční výrobek.