Částku jsem také nepobral. Pokud může prodávat jen na českém trhu, tak při dané investici to znamená prodej minimálně 30 tisíc helmiček při 100% marži, kterou ale nemá.. pokud odhadnu marži 50% (střílím od boku), tak musí prodat 60 tisíc, aby se začly sypat zpět první korunky.
A to si nejsem jistý, že díky měsíční kampani v televizi prodá..
Takový obrat je samozřejmě nesmysl, stačí probrouzdat maminkovnská diskusní fora.
Vývoj většinou je:
- musíme helmičku mít!
- dítě si ji strhává, nesnese ji na hlavě
- dítě se pod ní potí
- dítěti se stane úraz ve chvíli, kdy helmičku na hlavě nemá
- helmička putuje na mimibazar (pořád jich tam pár je)
Mimochodem - ten namakaný pán ještě zapomněl prozradit, že nápad není nijak originální, existuje minimálně jeden levnější konkurenční výrobek.
Ani by mi nevadilo, že má jen zastoupení od výrobce na daný region, to měli ti s kancelářskými křesly taky. Spíš ta částka byla ulítlá. Ale měl bych asi problém v alchymii komunikace s tím pánem - připadal mi, že dopředu všechno ví a nebere investora jako partnera, co má také nějaký názor. Moje teoretická investice do něj skončila přesně v okamžiku, kdy na dotaz, jak by si to představoval, řekl, že bychom si sedli a probrali to. Získal jsme z něj pocit, že by věci neprobíral, ale oznamoval :-(