Bez obchodníků nebudou výrobci. Něco vyrobit není většinou žádný problém, problém je prodat. Pokud by firma chtěla zvládnout výrobu - distribuci - prodej vedlo by to pouze k tomu, že by globalizace nabrala nové tempo, protože by vznikaly další megafirmy a v konečném důsledku by zboží zdražilo, protože náklady na zajištění obchodu by začaly u těchto výrobců - megafirem stoupat. Je to takový paradox ale je to přesně tak.
Pokud firma, podnikatel, či živnostník udělá barterový (výměnný obchod) s někým druhým, tak aby to bylo správně z účetního hlediska :), si to musí obě strany vyfakturovat (s DPH, zdanit atd.)...
Jojo stát je machr :), ten ti peníze přímo vnutí používat, i když je nechceš, je to svinstvo.
Pak by vám neměl kdo zodpovídat často přiblbé dotazy ke zboží a zda můžete dostat slevu i při sebemenším nákupu. Polovinu dne stráví obchodník jen vyřizováním dotazů a z větší části to jsou bohužel dotazy skutečně zcela o ničem u kterých nevíte jestli to ten dotyčný vůbec může myslet a nevíte jestli se tomu smát nebo nad tím brečet. Oni dobře výrobci vědí proč jen vyrábějí a prodávají velkoodběratelům, protože jim to ušetří strašně moc energie a pracovních sil, kdy by museli zaměstnat množství technicky znalých telefonistů, tlupu baličů zboží pro expedici, každý den by musela přijet celá kolona poštovních aut aby to z toho jednoho místa mohli odvészt. Především ale výrobci odpadají starosti s koncovýma zákazníkama jako jsou nevyzvednuté zásilky, kterých bývá nezanedbatelné procento a právě všetečné dotazy mezi které patří samozřejmě většinou dotazy na dostupnost zboží i přesto, že jim to obchod napíše a tohle není zrovna práce ze kteréby kterýkoliv člověk jásal, je to prostě zatím součást obchodování která k tomu patří ať se nám líbí nebo ne. To je důvod proč tu musí být obchodní struktura přes kterou se teprve vrobek dostane k zákanzíkoj. Až se zákazníci naučí číst a budou schopni si veškeré potřebné informace k výrobku a distribuci přečíst na stránkách výrobce, tak pak by mohl teprve výrobce začít i jim něco prodávat
Kdepak, budoucnost je ve vymennem obchode. Proc rovnou nevynechat i penize, DPH a podobne nesmysly?
Je to nadsazka, ale za soucasneho stavu veci je obcas na zvazeni zda by to opravdu nebyla zmena k lepsimu :-(
Vidim budoucnost v nakupovani primo u vyrobce, proste dejiny se vrati obloukem zpatky. Nevidim proste zadnou pridanou hodnotu u nejakeho obchodnika. Proc obchodniky uplne nevynechat?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).