Už jen začátek - to že "deset největších eshopů" brečí na zmenšování marže je stejné, jako ptát se hypermarketů jestli se jim snižuje marže. Takové obchody se přece vychloubají tím že mají SUPER ceny a z toho malé marže přece jednoznačně vyplývají.
No a ten zbytek, hezké házení procenty ale zase - je to jako dělat výzkum nákupu v supermarketu a z toho vyvodit závěr, že každý správný obchod by měl prodávat rohlíky a superlevné plazmové televize ;-)
A jestli jsou nejčastější jednokusové nákupy - pokud někdo prodává lednice a pračky tak je samozřejmé že nejčastěji se nakoupí jeden kus. U jiného zboží je to samozřejmě zase jinak, ale nemá cenu ho tady jmenovat ;-) Jsem rád že jsou stále ještě komodity kam se tyhle hypershopy necpou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).