Nadprůměrných 712 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 17,31 % získala včera Jednička České televizi, a to díky archivnímu cyklu Nejlepší Bakaláři, který se tentokrát věnoval herci a baviči Jiřímu Sovákovi. Vyplývá to z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). Naopak Komici na jedničku už skončili s průměrnými 525 tisíci diváky (share 12,91 %). Stanice ČT 1 dosáhla celodenního podílu u dospělých diváků 15,97 %, v prime timu 15,71 %.
MINULÝ TÝDEN: Primě family a Barrandovu se po 20. hodině nedařilo, nadprůměrně si vedli Bakaláři
Prima Cool včera lákala diváky k obrazovkám prostřednictvím fotbalové Ligy mistrů. Šlo konkrétně o duel mezi týmy Juventusu a Chelsea. První poločas vidělo 247 tisíc diváků (share 5,9 %), druhý pak 288 tisíc diváků (share 8,8 %). Celodenní podíl stanice se pohyboval mírně pod 5 %. Nejsledovanějším pořadem zůstává v úterý tradičně Ordinace v růžové zahradě 2 na TV Nova. Včera oslovila 1,766 milionu diváků (share 42,63 %), přičemž 825 tisíc z nich bylo ve věku od 15 do 54 let (share 39,36 %). Nova se jako jediná u dospělých diváků dostala k 30% celodennímu podílu, u mladých diváků ho mírně překročila.
PONDĚLNÍ DATA: Ano, šéfe! na Primě family včera s rekordní sledovaností 1,1 milionu diváků
Na průměrných číslech skončila také kulinářská show VIP Prostřeno!, kterou si na Primě family pustilo 511 tisíc diváků (share 12,39 %). Oproti předchozímu pořadu pak o více než sto tisíc diváků poskočil Obchoďák. Tomu dalo přednost 631 tisíc diváků (share 20,58 %). Celodenní podíl Primy family na publiku dosáhl hodnoty 18,85 %, v prime timu pouze 16,21 %. Prima Group si pak mohla přičíst 121 tisíc diváků za Chůvu k pohledání (share 2,94 %) a 76 tisíc diváků za Zhubni, nebo přiber (share 1,84 %). Oba pořady vysílala Prima love.
TÝDENNÍ DATA: Davis Cup udělal z ČT Sport skokana minulého týdne, nejvíc klesala Prima family
Téměř shodného výsledku dosáhly včera u dospělých diváků po 20. hodině stanice TV Barrandov a Nova Cinema. Zatímco snímek Profesionál na první z nich si nenechalo ujít 212 tisíc diváků (share 5,33 %), film Mé jméno je nikdo vidělo 210 tisíc diváků (share 5,34 %). 127 tisíc z nich pak bylo ve věku od 15 do 54 let (share 6,38 %). Do sledovanosti pak výrazněji zasáhla ještě Dvojka. Letadlové lodi Enterprise dalo přednost 280 tisíc diváků (share 6,85 %) a cyklu Přežít 189 tisíc diváků (share 4,6 %). Hokejový duel na ČT Sport i Náhlý úder na Fandovi skončily pod sto tisíci diváky.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 15,97 | 15,71 | 12,21 | 13,08 |
ČT 2 | 4,34 | 4,18 | 4,37 | 4,16 |
ČT Sport | 1,55 | 1,55 | 2,20 | 2,25 |
ČT 24 | 5,13 | 2,77 | 3,00 | 1,58 |
Nova | 29,37 | 37,41 | 30,51 | 36,35 |
Nova Cinema | 4,22 | 4,40 | 5,80 | 5,45 |
Fanda | 0,92 | 0,93 | 1,21 | 0,91 |
Prima family | 18,85 | 16,21 | 16,05 | 14,76 |
Prima Cool | 4,89 | 5,30 | 7,24 | 7,31 |
Prima love | 1,91 | 1,65 | 2,70 | 2,60 |
TV Barrandov | 4,26 | 4,56 | 4,68 | 5,42 |
Atmedia | 1,55 | 0,91 | 2,18 | 1,20 |
ostatní TV | 7,04 | 4,41 | 7,86 | 4,94 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 26,99 | 24,21 | 21,77 | 21,06 |
Nova Group | 34,51 | 42,74 | 37,52 | 42,71 |
Prima Group | 25.65 | 23,16 | 25,99 | 24,67 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch