Ano, máte pravdu, že je to pár kaček. Pořád tvrdím, že nad koncesionářským poplatkem se nikdo nezastavuje, ale tady jde spíše o princip. Když chci něco zdražit, navíc počet zákazníků Skylinku se defacto ustálil a moc zákazníků nepřibývá, tak není důvod pro zdražování servisního poplatku, když se snížil počet programů a vůbec teď nejde o to, že slováci neměli vysílat pro ČR.
Ale ide... Každý občan EÚ má právosi kúpiť službu ľubovoľného operátora poskytujúceho služby v EÚ - pokiaľ mu operátor svoju službu PREDÁ - ten judikát ES je starý asi 3 roky. A keďže Skylink v minulosti predával karty bez ohľadu na región (resp. umožňoval zmenu regiónu bez ohľadu na adresu), tak žiaden z jeho zákazníkov, ktorý to využil NIČ neporušuje.
Od 1.3.2017 to už tak´jednouché asi nie je, pretože o zmenu regiónu zákazník musí žiadať písomne.
Jo to bylo kdysi. Dneska se sice změna regionu provádí přes webový formulář, nicméně žádný problém to není, max. do 7 dnů je hotovo. Sám zatím jedu na Sk kartu dál, nicméně jestli z ní zmizí i Prima Zoom HD tak to bude pro mě asi poslední kapka a převádím ji na CZ, dvě karty by mě v dnešní době mohly fakt poškrábat na zádech.Nicméně ten současný Sk region je samozřejmě na mou odpovědnost, tou legálnosti bych si moc jistý nebyl.